הדר הכהן

הדר הכהן

הדר הכהן, מנהל את חברת Hadar Marketing, בעל ניסיון רב ביצירת נוכחות בדיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים וביצירת קהל לקוחות. חברת Hadar Marketing מתאפיינת בשירות אישי, זמינות גבוהה ומעורבת עמוקה בכל שלבי התהליכים. ההצלחה של הלקוח זאת ההצלחה שלנו!

כתיבת פוסטים לשני המגדרים

תוכן המאמר

אישה ואיש

אחד האתגרים בכתיבת פוסטים, הוא לכתוב לקהל מעורב – נשים וגברים, לקלוע אל שני המגדרים, ולא לפגוע (חס וחלילה) ברגשות של מי שאולי רגיש לנושא.

בפוסט הזה קיבצתי את עשרת הדיברות שלי איך להתמודד עם הנושא בקלות:

1. לכתוב ברבים: קוראים, כותבים והולכים. זה רק חצי פתרון, הרי אפשר לכתוב גם קוראות, כותבות והולכות. עם זאת – זה מקובל.

2. לכתוב בלשון יחיד בזמן עבר: קראת, כתבת והלכת. כשזה מתאים – זה עושה את העבודה.

3. להשתמש במילים שיכולות להיות מופנות לשני המגדרים: שלך, אותך, איתך רוצה, לדעתך. הגישה הזאת מצריכה מעט מחשבה, אבל עובדת מצוין.

4. להשתמש בשם הפעולה: קריאה, הליכה, כתיבה, יצירת קשר. אמנם זה יותר פחות אישי, אבל בהרבה מקרים זה מתאים.

5. להשתמש בשם הפועל: “מומלץ לקרוא לחשמלאי מוסמך". זאת כתיבה מעט יבשה וההנעה לפעולה פחות מובהקת.

6. אפשר להשתמש בגוף ראשון יחיד: אני רוצה להירשם, אני רוצה לקרוא, אני רוצה לדעת ועוד. הפתרון הזה אלגנטי ומיצר קירבה. פתרון מומלץ.

7. להשתמש במילה "לך" ולמנף אותה לצורך הספציפי: "נמאס לך מחוסר האנרגיה שלך? חדר הכושר שלנו מחכה לך במחירים אטרקטיביים". זה מצריך יותר השקעה, עם זאת התוצאה מעולה.

8. לכתוב בגוף ראשון רבים: אנחנו רוצים, אנחנו זקוקים, אנחנו מעדיפים ועוד. זה מייצר קרבה – אני איתך!!

9. לכתוב בגוף שני רבים ושם הפועל: תוכלו לראות, תוכלו להירשם, תוכלו להצטרף ועוד. מייצר מרחק, פחות מומלץ.

10. לכתוב משפט סביל: ניתן לראות, אפשר להבין, אתם מוזמנים לבקר, אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו. הדרך הכי פחות מומלצת. אפשר, אני ממליץ להימנע.


למי שכותב לעצמו – אני ממליץ להדפיס, ולתלות מעל לשולחן הכתיבה…..

שתף את הפוסט:

טיפים מקצועיים לשיווק דיגיטאלי

איך הכי נכון לרשום URL?

בתמונה רואים את הביטוי URL

הפוסט הזה מיועד לבעלי אתרי אינטרנט, או לבעלי עסקים שעומדים בפני בנייה של אתר אינטרנט, ומתלבטים בקשר ל URL. משמעות השם הוא: Uniform Resource Locator.

הכתובת היא הכתובת הייחודית של כל עמוד באינטרנט ומורכבת משני חלקים עיקריים:

  • דומיין האתר.
  • כתובת העמודים באתר.

כתובת ה URL משפיעה על שני דברים: חווית המשתמש ועל קידום האתר במנועי חיפוש.

בפוסט הזה אני מפרט את ה-בעד וה-נגד לכל שפה:

כתובת URL בעברית

יתרונות:

    • קריאות: כתובת בעברית ברורה וקלה לקריאה עבור משתמשים דוברי עברית.
    • שיפור חווית המשתמש: כתובת בעברית נותנת תחושה מקצועית ומתאימה לקהל היעד.

    חסרונות

    • אורך: כתובות URL באנגלית קצרות מאשר בעברית. מה שיכול להקשות על שיתוף ועל קריאתן.
    • בעיות תאימות: כתובות בעברית לא תמיד מוצגות בצורה נכונה בדפדפנים ובמערכות הפעלה שונות.
    • קידום אורגני: מנועי חיפוש לא תמיד מבינים את משמעות המילים בעברית בכתובת URL. אין מה לעשות – גוגל מדבר אנגלית הרבה יותר טוב מאשר עברית…..:)

    כתובת URL באנגלית

    יתרונות:

      • אורך הכתובת: כתובות באנגלית קצרות, מה שמקל על שיתוף ועל קריאתן.
      • תאימות: כתובות באנגלית מוצגות בצורה נכונה בכל הדפדפנים ובמערכות ההפעלה.
      • קידום אורגני: מנועי חיפוש מבינים בצורה טובה את משמעות המילים באנגלית.

        חסרונות:

      • קריאות: כתובת באנגלית לא תמיד ברורה וקלה לקריאה עבור משתמשים דוברי עברית.
      • חווית משתמש: כתובת באנגלית יכולה פחות מותאמת לקהל היעד ספציפי.

      איך לבחור?

        אם קהל היעד שלכם הוא דובר עברית טוב יותר מאנגלית – עדיף להשתמש בכתובת בעברית. חשוב לבחור כתובת שתהיה קלה לקריאה וברורה עבור משתמשים – לקוחות פוטנציאלים שלך.

        אם חשוב לכם לקדם את האתר עבור ביטויים ייחודיים בעברית, כדאי להשתמש במילות מפתח אלו בכתובת URL.

        המלצות שלי:

        1. בדרך כלל אני ממליץ על כתובות באנגלית.
        2. תמיד כדי להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני קבלת החלטה. זאת החלטה לאורך זמן.

        הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.
        יש לכם שאלות נוספות? התקשרו אלי עכשיו !

        תוכן המאמר