קידום ממומן

קידום ממומן הוא קידום בעזרת קמפיינים של מודעות פרסומת בתשלום לפייסבוק או לגוגל. קמפיינים אלו הם ממוקדים ומוצגים לקהל הלקוחות רלוונטי לעסק שלך.

משתמשים בקידום ממומן כאשר הקידום האורגני לא מספיק, כשרוצים להגדיל את נפח הפעילות או כשמשיקים מוצר / שירות חדש.

צריך לזכור,

שבעסקים זה בדיוק כמו בספורט:

על הפודיום יש רק מקום ראשון אחד!
ואם רוצים להיות במקום הראשון, צריך להשקיע כדי לקבל אותו!

דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון: אצל המתחרים יושב ברגעים אלו צוות שחושב איך להגיע למקום יותר גבוה, וכדי לא להפסיד, צריך לפעול, מהר וחזק!

שלא כמו קידום אורגני שהוא קידום של אתר, קידום ממומן יכול להיעשות גם לדף נחיתה בלבד.

בעזרת הקידום הממומן בגוגל – העסק שלך גם יופיע בתוצאות החיפוש של מילים או ביטויים המייצגים את המוצרים או השירותים של העסק שלך.

מדוע העסק שלך זקוק לקידום ממומן?

כדי להריץ קידום ממומן, יש צורך בשלושה דברים:

הראשון הוא אתר או דף נחיתה. בשביל זה אנחנו כאן!

השני הוא הגדרה מאוד מדויקת של מה המסר, מה רוצים להציג במודעות ומה המטרה של הקמפיין. בדרך כלל הלקוח יודע מה המטרה הכללית שלו.  אבל בשביל לנהל קמפיין יש צורך בפרטים. בשביל זה אנחנו כאן!

והשלישי הוא תקציב. חשוב לזכור שהוצאות פרסום הוא הוצאה מוכרת. את הגדרת התקציב קובע העסק. אין רף תחתון או עליון לתקציב הפרסום, כל עסק וכל קמפיין לגופו. אנחנו כאן כדי לייעץ.
עם זאת – נהוג לחשוב שככל שהתקציב גדול יותר, התוצאות טובות יותר. אולם, בעזרת ניהול נכון של הקמפיין, אפשר להגיע לתוצאות טובות אף יותר ולחסוך בהוצאות הפרסום. בשביל זה אנחנו כאן!

שלושת שלבי העבודה:

הגדרות הקמפיין

  • מטרת הקמפיין: ההגדרה החשובה ביותר בכל קמפיין.
  • יעדי הקמפיין: תנועות לאתר, לידים, חשיפה ועוד.
  • קהל היעד של הקמפיין: מגדר, אזור גאוגרפי
  • הגדרות ניהוליות מקצועיות, כמו תקציב, פרק הזמן לפרסום, מספר מודעות במקביל, לצורך השוואת ביצועים ועוד.

תכנון המודעה עצמה

טקסט טוב הוא טקסט שמכיל את המילים הנכונות, מושך את תשומת הלב של הגולשים ומעביר את המסר שאותו רוצים להעביר.

ותמונה/ות – תמונה אחת שווה אלף מילים, ראו מאמר בנושא תמונות לאתר אינטרנט.

השקת הקמפיין

  • מעקב אחרי התוצאות
  • הסקת מסקנות
  • תיקונים והתאמות תוך כדי ריצת הקמפיין. אפשר וכדאי להריץ מספר מודעות במקביל, להשוות בינהם, ללמוד ולשפר!

בסופו של דבר, אנחנו כאן בשבילכם!!!

לפרטים נוספים – צרו איתי קשר 055-3070550.

בתמונה רואים מהנדס מול מסך מחשב סוקר גרף ביצועים של שיווק דיגיטלי.

טיפים לשיווק דיגיטאלי

מה זה פילוח קהל יעד?

לא משנה כמה איכותי המוצר או השירות שלכם – ללא פילוח קהל היעד הנכון, קמפיין השיווק הדיגיטלי שלכם לא יתמקד בלקוח הנכון.

המיקוד חשוב כדי להראות ללקוח הפוטנציאלי הנכון את המודעה שוב ושוב, עד שישתכנע שהמוצר שלכם הוא המוצר הנכון.

מהו פילוח קהל יעד?

פילוח קהל יעד הוא תהליך חלוקת השוק הכללי למגזרים ספציפיים, על-פי מאפיינים שונים כגון דמוגרפיים, גיאוגרפיים, התנהגותיים או פסיכוגרפיים. המטרה היא לזהות את הקבוצות המתאימות ביותר ללקוחות הפוטנציאליים שלך.

דמוגרפיה

מאפיינים דמוגרפיים כוללים:

  • גיל
  • מגדר
  • הכנסה
  • רמת השכלה
  • מצב משפחתי
  • ועוד

אלו הם המאפיינים הבסיסיים ביותר לזיהוי ולחלוקת קהלי יעד.

גיאוגרפיה

מגזרים גיאוגרפיים מתייחסים לאזורים גיאוגרפיים שונים כגון ארצות, אזורים, מדינות, מחוזות או ערים. חשוב להתאים קמפיינים לנתונים תרבותיים וגיאוגרפיים רלוונטיים.

התנהגות

חלוקה של קהל היעד לפי התנהגות, מתייחסת למאפיינים כמו:

  • דפוסי צריכה
  • מידת נאמנות
  • מוטיבציות
  • סגנונות חיים
  • ערכים
  • ועוד

התחשבות במאפיינים הללו, יכולה לעזור בזיהוי צרכים ומתן מענה לצרכים הספציפים הללו.

פסיכוגרפיה

פילוח פסיכוגרפי מתמקד בגורמים כמו:

  • אישיות
  • עמדות
  • גישות ותפיסות של הצרכנים. 

בחלוקה לפי פסיכוגרפיה, מנסים "להיכנס לראש" של הלקוח הפוטנציאלי.

למה פילוח קהל יעד חשוב לשיווק דיגיטלי?

פילוח קהל יעד אפקטיבי בשיווק דיגיטלי מאפשר לכם:

    • להתמקד בקהלי המטרה הרלוונטיים והמניבים ביותר.
    • ליצור תוכן, מסרים וקמפיינים ממוקדים, ממותגים וממוקדי פניה רלוונטיים יותר.
    • להשיג חשיפה מקסימלית בנכסים הדיגיטלים השונים.
    • להימנע מבזבוז משאבים על חשיפה לא רלוונטית לקהלים לא מתאימים.
    • להשיג תשואת השקעה (ROI) גבוהה יותר מקמפייני השיווק הדיגיטלי שלכם.
    • להגיע ליותר צרכנים חדשים שעשויים להיות מעוניינים במוצר/שירות שלכם.

    קהל יעד

    כיצד לבצע פילוח קהל יעד לשיווק דיגיטלי?

    שלב 1: איסוף נתונים ומחקר

    התחילו באיסוף כמה שיותר נתונים רלוונטיים על קהל היעד הפוטנציאלי שלכם. כללו מידע דמוגרפי, גיאוגרפי, התנהגותי ופסיכוגרפי. ניתן לקבל נתונים אלו ממקורות שונים כמו סקרים, מחקרי שוק, נתונים אנאליטיים וממאגרי מידע קיימים. בנוסף, חפשו מגמות ותובנות חשובות מתחרים ומקורות חיצוניים אחרים.

    שלב 2: ניתוח ויצירת פרופילים

    נתחו את הנתונים שנאספו כדי לזהות דפוסים, קבוצות בולטות ומאפיינים משותפים. על בסיס הממצאים האלה, צרו פרופילים של קהלי יעד פוטנציאליים או "צרכנים אידיאליים" לכל אחד ממגזרי הקהל הראשיים. קבעו מאפיינים בולטים על התנהגות, רגשות, סגנון חיים וצרכים.

    בהמשך לפוסט על פילוח קהל יעד לשיווק דיגיטלי:

    שלב 3: קביעת קהלי המטרה העיקריים

    לאחר יצירת הפרופילים, קבעו אלו הם קהלי המטרה העיקריים והכי פוטנציאלים עבור המוצר/שירות שלכם. דרגו אותם לפי חשיבות, פוטנציאל וכדאיות מסחרית. התמקדו בקהלים שעונים בצורה הטובה ביותר על צרכי המוצר/שירות ויש סיכוי גבוה להמיר אותם ללקוחות.

    שלב 4: בחירת פלטפורמות וערוצים רלוונטיים

    לאחר שזיהיתם את קהלי היעד המרכזיים, חפשו איפה הם נמצאים בדיגיטל – באילו פלטפורמות, אתרים, ערוצי מדיה ורשתות חברתיות הם פעילים. התאימו את אסטרטגיית השיווק שלכם להגיע לקהלים האלה במקומות המתאימים עבורם.

    שלב 5: בנית קמפיין מותאם לכל קהל יעד

    על בסיס הפרופילים, בנו קמפיין שיווקי ממותג ומותאם אישית עבור כל קהל יעד מרכזי. היעזרו במאפיינים, הצרכים והיציבה הייחודיים של כל קהל כדי ליצור תוכן רלוונטי. התאימו את המסרים, השפה, הסגנון והפלטפורמות השיווקיות באופן ספציפי לכל קבוצת יעד.

    שלב 6: מעקב, בקרה ושיפור

    לאחר הפעלת הקמפיינים המותאמים, עקבו אחר הביצועים תוך כדי תנועה באמצעות כלי מדידה וניתוח מקוון. זהו את המגמות ונקודות הכשל בכל קהל יעד וקמפיין. בצעו התאמות במידת הצורך להשיג יעילות מרבית. היוו גמישים והמשיכו לשפר בהתאם לתובנות שצוברים מהניסיון בשטח.

    סיכום

    פילוח קהל יעד הוא מרכיב מרכזי להצלחה בשיווק דיגיטלי. הוא דורש מאמץ ומחקר מעמיק, אך מאפשר להגיע ליעדים באופן ממוקד וממותג היטב. בצעו את התהליך בקפידה ובצורה שיטתית, והקמפיינים השיווקיים הדיגיטליים שלכם יזכו להשפעה רבה יותר על קהלי היעד הרלוונטיים ביותר עבורכם.

    הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.
    יש לכם שאלות נוספות?

    השאירו פרטים עכשיו!

    תוכן עניינים