הצהרת נגישות 

חברת Hadar Marketing הינה חברה למתן שירותי שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים ובינוניים.

מטרתנו היא, לייעל את השימוש ולשפר את השירות שלנו לשביעות רצון כל לקוחותינו. אנחנו מקפידים להנגיש את האתר למען שוויון זכויות לאנשים בעלי מוגבלויות.

הפעולות שערכנו הינם בהתאם לתקנה 35 בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) התשע"ג 2013 לרמה AA בכפוף לשינויים והתאמות שבוצעו במסמך התקן הישראלי.

כמו כן – בדקנו את התאמת האתר לנגישות בדפדפנים כרום, פיירפוקס, ספארי, מוזילה ואדג'.

אמצעי ההנגשה שקיימים באתר:

  • תמיכה בכל הדפדפנים התקניים המקובלים (כמו Chrome, Explorer, FireFox, Opera, Mozila).
  • כתבנו את התכנים האתר בשפה ברורה ונעשה שימוש בפונטים קריאים.
  • בנינו את האתר והקפדנו על כותרות, פסקאות ורשימות.
  • שמנו תשומת לב שההתמצאות באתר היא פשוטה ונוחה. כמו כן הוספנו  תפריטים זמינים וברורים.
  • הקישורים באתר ברורים ומסבירים להיכן מועברים לאחר לחיצה עליהם.
  • קישורים בתחילת הדף המאפשרים דילוג לתוכן.
  • הוספנו תיאור טקסטואלי לתמונות ואייקונים עבור טכנולוגיות מסייעות.
  • האתר מתאים לסביבות עבודה ברזולוציות שונות (רספונסיביות).
  • כאשר רלוונטי – הוספנו כפתורי עצירה והפעלה של גלריות סרטונים.
  • התטמענו באתר את חוקי ARIA. חוקים אלו עוזרים לפרש את תוכן האתר בצורה מדויקת וטובה יותר.
  • בזמן בניית האתר, הקפדנו על הנגשת הפרטים הבאים:
    • תפריטים
    • טפסים ושדות
    • היררכיית כותרות
    • רכיבי טאבים
    • חלונות קופצים ועוד.

שינוי תצוגה באתר

  • ניתן להגדיל או להקטין את תצוגת האתר באמצעות לחיצה על אחד מכפתורי ה- “CTRL” ביחד עם גלגלת העכבר או ביחד עם הסימן “+” עבור הגדלה או ביחד עם הסימן “-” עבור הקטנת התצוגה. כל לחיצה תקטין או תגדיל את המסך בעשרה אחוזים (10%).
  • כדי לשנות את גודל הגופן אפשר להשתמש בתפריט הנגישות המצוי באתר.
  • גולשים אשר אין ברשותן עכבר או שאינם יכולים לעשות שימוש בעכבר יכולים להפעיל את התכונות המצויות באתר על ידי לחיצה על המקש “TAB”. כל לחיצה תעביר את הסמן אל האפשרות הבאה באתר.
    לחיצה על מקש ה- “Enter” תפעיל את הקישור עליו נמצא הסמן.
  • האתר אינו כולל הבהובים, ריצודים ותכנים בתנועה. 

התאמת אתר למוגבלי ראייה ושמיעה

  • מגדילי ראות (רזולוציה) בסיסיים.
  • תוכנות זיהוי קולי.
  • חבילות זיהוי קולי של מערכות ההפעלה.

סייגים להצהרת נגישות זאת:

הנהלת האתר עושה ככל שניתן על מנת לוודא כי כלל הדפים המוצגים יהיו מונגשים. יחד עם זאת, יתכן וישנם דפים שטרם הנגשנו אותם, או שטרם מצאנו פתרון טכנולוגי מתאים להנגשה.

בנוסף, ייתכן ובמודעות חיצוניות, ההנגשה לא תהיה שלמה או מספקת.

אם נתקלתם במודעה כזאת, אנא עדכנו אותנו ונפעל לתיקון מידי. תודה.

פרטי אחראי נגישות באתר :

שם: הדר הכהן

אימייל: hadar.marketing.1@gmail.com

טיפים לשיווק דיגיטאלי

מבנה היררכי של אתר אינטרנט

מבנה היררכי מומלץ של אתר אינטרנט כולל את הרכיבים הבאים:

עמוד הבית

דף הבית הוא הדף הראשון שכל משתמש רואה כשהוא מגיע לאתר. הוא צריך לספק תמצית של כל התוכן והשירותים המוצעים באתר.

תפריט ראשי

תפריט ראשי הוא הדרך שבה משתמשים עוברים בין עמודים שונים באתר. הוא צריך להיות ברור וקצר, ולכלול קישורים לכל התוכן החשוב ביותר באתר.

עמודים פנימיים

עמודים פנימיים הם העמודים שמכילים את התוכן המרכזי של האתר. הם צריכים להיות מסודרים בצורה הגיונית, ולכלול כותרות וכותרות משנה כדי לעזור למשתמשים למצוא את המידע שהם מחפשים.

פוסטים

לאתרי תדמית מומלץ להוסיף פוסטים באופן תדיר. פרסום של פוסטים, מאותת לגוגל שהאתר חי ורלוונטי, מעלה את ציון העמוד ומגדיל את הסיכוי שהעמוד יוצג לגולש באינטרנט.

על ידי יצירת מבנה היררכי טוב לאתר שלכם, תוכלו ליצור אתר שקל לקרוא ולעיכול, ויספק למשתמשים את המידע שהם צריכים.

הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.
יש לכם שאלות נוספות?

השאירו פרטים עכשיו!