קידום אורגני בפייסבוק: המדריך המלא

הקידום האורגני בפייסבוק הוא דרך מצוינת להגדיל את החשיפה לעסק שלך, ללא עלות. על ידי יצירת תוכן רלוונטי ומעניין, וניהול דף עסקי פעיל, תוכלו להגיע לקהל יעד רחב יותר ולעודד מעורבות.

מה זה בעצם?

הקידום האורגני הוא תהליך של הגדלת החשיפה לעסק שלך באמצעות יצירת תוכן באיכות גבוהה ושיתוף שלו עם קהל היעד שלך. אני ממליץ שהתוכן יהיה מגוון, וחשוב שיכלול:

  • פוסטים טקסטואליים.
  • דרך תמונות וסרטונים.
  • לייב-סטרים ואירועים.

מה היתרונות של הקידום האורגני?

קידום אורגני בפייסבוק הוא דרך מצוינת להגדיל את החשיפה לעסק שלך ללא עלות. בנוסף, קידום אורגני יכול לעזור לך:

  • ליצור מודעות למותג שלך
  • לגייס לקוחות חדשים
  • לשפר את המכירות
  • ליצור קשרים עם לקוחות קיימים

טיפים – איך לעשות את זה נכון?

להלן כמה טיפים לקידום אורגני בפייסבוק:

  • הגדירו מטרות ברורות: לפני שאתם מתחילים לקדם את העסק שלכם בפייסבוק, חשוב להגדיר מטרות ברורות. האם אתם רוצים לגייס לקוחות חדשים? לשפר את המכירות? ליצור מודעות למותג? לאחר שתקבעו מטרות, תוכלו לפתח אסטרטגיה שיווקית שתתמקד בהן.
  • יוצר תוכן רלוונטי: התוכן שאתם יוצרים בפייסבוק צריך להיות רלוונטי לקהל היעד שלכם. הקפידו ליצור תוכן שיעניין את הקהל שלכם ויספק לו ערך.
  • השתמשו בתמונות איכותיות: תמונות הן דרך מצוינת למשוך את תשומת הלב של המשתמשים. השתמשו בתמונות איכותיות וברורות בפוסט שלכם.
  • השתמשו בכותרות מושכות: הכותרות של הפוסטים שלכם צריכות להיות מושכות וקורצות. השתמשו במילות מפתח רלוונטיות בכותרות שלכם כדי למשוך יותר תשומת לב.
  • השתמשו בהאשטאגים: האשטאגים הם דרך מצוינת להגדיל את החשיפה של הפוסטים שלכם. השתמשו בהאשטאגים רלוונטיים בתחום שלכם כדי להגיע לקהל יעד רחב יותר.
  • השתמשו באלגוריתמים של פייסבוק: פייסבוק משתמשת באלגוריתם כדי לקבוע באיזה תוכן המשתמשים שלה נחשפים. כדי להגדיל את החשיפה של הפוסטים שלכם, השתמשו באסטרטגיות שיעזרו לאלגוריתם של פייסבוק להבין שהפוסטים שלכם רלוונטיים לקהל היעד שלכם.
  • היו עקביים: כדי להשיג תוצאות טובות, חשוב להיות עקביים ביצירת תוכן ובשיתוף שלו בפייסבוק. פרסמו פוסטים חדשים באופן קבוע כדי לשמור על מעורבות הקהל שלכם.
  • קראו עוד על קידום אורגני בפייסבוק

השתמשו בתמונות

תמונות הן דרך מצוינת למשוך את תשומת הלב של המשתמשים ולגרום להם להקליק על הפוסט שלכם. חשוב מאוד להוסיף תמונה או תמונות לפוסט. תמונה טובה מניעה לפעולה ומושכת תשומת לב של הלקוחות המתעניינים.

רוצים יותר לידים מפייסבוק?
פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר לניהול קידום אורגני בפייסבוק.

התקשרו אלינו עכשיו: 055-30-70-550.

טיפים לשיווק דיגיטאלי

שלושת הסוגים של פוסטים שעובדים

סוגי פוסטים שכל שיווק דיגיטלי חייב לכלול:

פוסטים שיווקיים:

שמסבירים כמה המוצר או שירות שאותו משווקים הוא איכותי ומתאים למה שהלקוח מחפש.

פוסטים שנותנים לקורא ערך מוסף:

אלו הם פוסטים הנותנים לקורא מידע, כדי שהקורא ידע לקבל החלטה. פוסטים מהסוג הזה גורם לקורא לחשוב שהמפרסם אמין ומקצועי, ובעיקר לא "דוחף" מוצר בכל מחיר.

פוסטים שנוגעים בלב:

אלו הם פוסטים שמעוררים רגש שלנו כדי שנאהב אותם. מדובר על פוסטים שכוללים משהו מצחיק, או נוף יפה, או גור שמצודד את העין.

המיקס המומלץ והאפקטיבי ביותר שאני ממליץ הוא: 40% / 40% / 20%. 

אתן דוגמא שלדעתי מבריקה:

חברת חשמל מפרסמת עד כמה המוצר שלה טוב (כאילו שיש לנו ברירה..).

וגם – יחד עם ההלל שהם נותנים למוצר / שירות שלה הם עושים שני דברים נוספים:
מלמדים אותנו איך לחסוך בחשמל,
וגם – הפרזנטורים שלהם הם שקע ותקע, שהם בעצם אריק ובנץ מהחבובות של רחוב ההפתעות. כל מי שמשלם חשבון חשמל גדל עליהם, ולכולם יש פינה חמה בלב לחבובות של רחוב ההפתעות…..

 

הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.
יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!

תוכן עניינים