תמונה של הדר הכהן

הדר הכהן

הדר הכהן, מנהל את חברת Hadar Marketing, בעל ניסיון רב ביצירת נוכחות בדיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים וביצירת קהל לקוחות. חברת Hadar Marketing מתאפיינת בשירות אישי, זמינות גבוהה ומעורבת עמוקה בכל שלבי התהליכים. ההצלחה של הלקוח זאת ההצלחה שלנו!

המטרה היא לידים!!

רבים חושבים שהמטרה העליונה של שיווק דיגיטלי היא להגיע למקום הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל. אבל בפועל, זו לא המטרה שצריכה להנחות אותנו. המטרה האמיתית היא להפוך למותג מוביל בתחומנו, שיודע למשוך לקוחות איכותיים.

איך עושים את זה?

לא מספיק להופיע בראש דפי החיפוש. חייבים קודם כל להבין מה הלקוחות שלנו רוצים, מה מעסיק אותם, ולייצר עבורם ערך באמת. רק אז הם ימשיכו לבוא אלינו שוב ושוב.

ערך יכול להיות מידע איכותי, כלי שימושי, או חווית שירות מעולה. אבל זה חייב לנבוע ממקום אמיתי של דאגה ללקוח.

זו הדרך היחידה לבנות מוניטין ולכבוש נתח שוק בטווח הארוך.

שתף את הפוסט:

טיפים מקצועיים לשיווק דיגיטאלי

משפך שיווקי

מה זה משפך שיווקי ולמה זה חשוב לעסק שלכם?

משפך שיווקי

בפוסט הזה, אני מתאר מהו המשפך השיווקי וכיצד להבחין בין שלב ושלב בו. ההבנה של המשפך השיווקי של העסק שלנו, עוזרת לנו להתמקד בפעילות השיווקית שלנו. כאשר הפעולות השיווקיות שלנו מתאימות לשלב של העסק שלנו במשפך השיווקי, כך שהתוצאות של השיווק הדיגיטלי יהיו יעילים יותר.
משפך שיווקי הוא מודל המתאר את המסע שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם עוברים. המודל מתחיל מהרגע שהם לומדים על המוצר או השירות שלכם ועד שהם מבצעים רכישה.

למודל יש מספר שלבים שונים. השלבים צריכים להיות ממוקדים היטב כדי לקדם לקוחות פוטנציאליים לשלב הבא במשפך.

אלו הם השלבים העיקריים במשפך השיווקי:

      1. מודעות (Awareness) – השלב הראשוני שבו לקוחות לומדים על קיומו של המוצר או השירות שלכם. השלב הזה יכול להיות ארוך, ובו עוברים מהתעלמות מוחלטת ועד למודעות מלאה לשירותים שאנחנו נותנים.
      2. עניין (Interest) – בשלב הזה גורמים ללקוחות שמתעניינים במוצר שלך, לרצות ללמוד עליו יותר.
      3. רצון (Desire) – כאשר לקוחות מעריכים את הערך של המוצר עבורם, הם מתחילים לרצות לרכוש אותו. חשיפה לסקירות לקוחות חיוביות יכולה לחזק את הרצון הזה.
      4. פעולה (Action) – זהו השלב האחרון. השלב שבו לקוחות שוקלים קניה ומחליטים אם לרכוש את המוצר או השירות שלכם.

    1. חשוב לתכנן היטב את השלבים השונים של קמפיינים שלכם. חשוב ליצור תוכן איכותי שכוללים:

    כדי לעבור משלב לשלב במשפך השיווקי, חשוב להקפיד על:

    חשוב לנתח את התוצאות המשפך באופן רציף כדי לשפר את האסטרטגיה. אסטרטגיה נכונה תגרום ללקוחות לעבור משלב לשלב.

    בזכות תובנות נכונות ומדויקות, תוכל להגביר באופן משמעותי את ההמרות ואת התשואה על ההשקעה בשיווק שלכם.

    המלצה שלי:

    כדי לעבור כמה שיותר מהר בין השלבים השונים של המשפך השיווקי, חשוב להתייעץ עם מומחה לשיווק. המומחה יעזור לכם ולהחליט איך כדאי לפעול

    הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.

    יש לכם שאלות נוספות?

    השאירו פרטים ואשוב אליכם.