סוגי פוסטים שכל שיווק דיגיטלי חייב לכלול:
פוסטים שיווקיים:
שמסבירים כמה המוצר או שירות שאותו משווקים הוא איכותי ומתאים למה שהלקוח מחפש.
פוסטים שנותנים לקורא ערך מוסף:
אלו הם פוסטים הנותנים לקורא מידע, כדי שהקורא ידע לקבל החלטה. פוסטים מהסוג הזה גורם לקורא לחשוב שהמפרסם אמין ומקצועי, ובעיקר לא "דוחף" מוצר בכל מחיר.
פוסטים שנוגעים בלב:
אלו הם פוסטים שמעוררים רגש שלנו כדי שנאהב אותם. מדובר על פוסטים שכוללים משהו מצחיק, או נוף יפה, או גור שמצודד את העין.
המיקס המומלץ והאפקטיבי ביותר שאני ממליץ הוא: 40% / 40% / 20%.
אתן דוגמא שלדעתי מבריקה:
חברת חשמל מפרסמת עד כמה המוצר שלה טוב (כאילו שיש לנו ברירה..).
וגם – יחד עם ההלל שהם נותנים למוצר / שירות שלה הם עושים שני דברים נוספים:
מלמדים אותנו איך לחסוך בחשמל,
וגם – הפרזנטורים שלהם הם שקע ותקע, שהם בעצם אריק ובנץ מהחבובות של רחוב ההפתעות. כל מי שמשלם חשבון חשמל גדל עליהם, ולכולם יש פינה חמה בלב לחבובות של רחוב ההפתעות…..