הדר הכהן

הדר הכהן

הדר הכהן, מנהל את חברת Hadar Marketing, בעל ניסיון רב ביצירת נוכחות בדיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים וביצירת קהל לקוחות. חברת Hadar Marketing מתאפיינת בשירות אישי, זמינות גבוהה ומעורבת עמוקה בכל שלבי התהליכים. ההצלחה של הלקוח זאת ההצלחה שלנו!

מבנה היררכי של אתר אינטרנט

תוכן המאמר

מבנה היררכי מומלץ של אתר אינטרנט כולל את הרכיבים הבאים:

  • עמוד הבית: דף הבית הוא הדף הראשון שכל משתמש רואה כשהוא מגיע לאתר. הוא צריך לספק תמצית של כל התוכן והשירותים המוצעים באתר.
  • תפריט ראשי: תפריט ראשי הוא הדרך שבה משתמשים עוברים בין עמודים שונים באתר. הוא צריך להיות ברור וקצר, ולכלול קישורים לכל התוכן החשוב ביותר באתר.
  • עמודים פנימיים: עמודים פנימיים הם העמודים שמכילים את התוכן המרכזי של האתר. הם צריכים להיות מסודרים בצורה הגיונית, ולכלול כותרות וכותרות משנה כדי לעזור למשתמשים למצוא את המידע שהם מחפשים.
  • פוסטים: לאתרי תדמית מומלץ להוסיף פוסטים באופן תדיר. פרסום של פוסטים, מאותת לגוגל שהאתר חי ורלוונטי, מעלה את ציון העמוד ומגדיל את הסיכוי שהעמוד יוצג לגולש באינטרנט.

על ידי יצירת מבנה היררכי טוב לאתר שלכם, תוכלו ליצור אתר שקל לקרוא ולעיכול, ויספק למשתמשים את המידע שהם צריכים.

שתף את הפוסט:

טיפים מקצועיים לשיווק דיגיטאלי

מה זה נכס דיגיטלי?

בתמונה רואים איור של נכס דיגיטלי

נכס דיגיטלי, הוא בדיוק כמו נכס פיזי – חלק מהעושר של החברה.

 

ישנם מספר נכסים דיגיטליים בסיסיים כמו:

  • אתר אינטרנט
  • דף פייסבוק עסקי
  • דף גוגל עסקי
  • פרופיל באינסטגרם
  • פרופיל בלינקדאין
  • וכדומה

נכס דיגיטלי משמש בעיקר להעברת מסרים אל הלקוח:

  • לדבר אתו
  • להעביר לו מסרים
  • להישאר במודעות של הלקוח כדי שבעתיד, תחול עסקה.

בשנים האחרונות מצטרפים לנכסים הדיגיטליים מספר נכסים נוספים שמחזקים בעיקר את מיצוב העסק כבר-סמכא: כמומחה בתחום העיסוק, כמו :

  • פודקאסטים
  • הרצאות
  • ערוץ יוטיוב
  • ועוד.
  • בדיוק כמו נכסים פיזיים – נכסים דיגיטליים דורשים תחזוקה שוטפת: עדכונים התאמות ותיקונים.

עסק שמחליט על הקמת נכס דיגיטלי צריך לקחת בחשבון את זמן ההשקעה השוטפת בנכס.

עם זאת, לאחר שלב ההקמה, ההשקעה השוטפת בנכס הדיגיטלי, היא מועטה, ואם מתכננים את המשפך השיווקי נכון, ההחזר על ההשקעה יכול להיות גבוה מאוד.

ההמלצות שלי לגבי הנכס הדיגיטלי:

  1. להקים מספר נכסים דיגיטליים ספור, להתמקד באלו שהסיכוי שלהם להגיע ללקוח פוטנציאלי הוא הגבוה ביותר.
  2. כדאי להתייעץ עם מומחה לשיווק דיגיטלי, כדי לבחור את הנכס הדיגיטלי הכון לעסק שלכם.

הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.
יש לכם שאלות נוספות? התקשרו אלי עכשיו !

תוכן המאמר