תמונה של הדר הכהן

הדר הכהן

הדר הכהן, מנהל את חברת Hadar Marketing, בעל ניסיון רב ביצירת נוכחות בדיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים וביצירת קהל לקוחות. חברת Hadar Marketing מתאפיינת בשירות אישי, זמינות גבוהה ומעורבת עמוקה בכל שלבי התהליכים. ההצלחה של הלקוח זאת ההצלחה שלנו!

תפקיד תיאורי מטא באתרי אינטרנט

תוכן המאמר

מהם הם תיאורי מטא? ולמה הם חשובים?

תיאורי מטא הם קטעי טקסט קצרים, חלקם נראים לגולש וחלקם נסתרים. התיאורים הללו מכילים מידע על מה עמוד אתר האינטרנט כולל ועוזרים בקידום האתר.

לתיאורים יש מספר תפקידים, וכולם נועדו לשיפור הדירוג של האתר או העמוד על ידי גוגל.

סוגי תיאורי המטא:

בתמונה רואים את הספרה 1קבוצה אחת – גלויה לגולש, תפקידה להסביר לגולש מה יש בעמוד אותו הוא רואה בתוצאות החיפוש, ומניע אותו לבחור את התוצאה מבין כל האפשרויות שגוגל נציע לגולש.

ראו את הדוגמא הבאה:

חיפוש בגוגל למושג: "איך הכי נכון לרשום URL" נותן את התוצאה הבאה:

דוגמא לתיאורי מטא

יש כאן שתי הגדרות שחשוב לשים לב אליהן:

  1. הכותרת
  2. והתיאור

הגולש בוחר לבחור את התוצאה הזאת על פי התיאורים האלה.

בתמונה רואים מספר 2הקבוצה השנייה – לא גלויה לגולש, תפקידה להסביר למנועי החיפוש מה יש בעמוד ו/או בתמונה, ואיך העמוד מתאים לשאלת החיפוש של הגולש.

 

איך כותבים תיאורי מטא אפקטיביים?

יש מספר הנחיות שכדאי לעקוב אחריהן:

  • עבור תיאורים גלויים – הקפידו לתמצת את המסר לתחום הנראה. טקסט שארוך מהתחום הנראה – אין לו משמעות.

  • חשוב להשתמש במילות מפתח רלוונטיות.

  • כתבו בשפה ברורה וקולעת.

  • הדגישו את הערך הייחודי שלכם.

  • הוסיפו הנעה לפעולה. זה מדרבן את הגולש לבחור בכם!

  • בדקו את תיאורי המטא שלכם באופן קבוע.

  • יש מספר הנחיות שכדאי לעקוב אחריהן. אופן הכתיבה והסגנון משתנה מתחום לתחום ואין כללי ברזל לסגנון.

עבור תיאורי מטא שאינם גלויים, ההנחיות דומות. חשבו על מנוע החיפוש שבוחן את התיאורים כעל גולש אנושי.

לסיכום:

תיאורי מטא הם כלי חשוב לקידום אתר האינטרנט שלכם. כתיבה טובה תשפר את הציון של האתר, את המיקום שלו בתוצאות החיפוש, ותדרבן אנשים להיכנס לאתר.

ההמלצה שלי היא להשתמש בשירותים של בכותב תוכן מיומן כדי לחבר את הטקסטים של האתר.

בסופו של דבר, הרווח תמיד יהיה הרבה יותר גבוה מההשקעה.

צרו איתי קשר אם אתם מתלבטים או שיש לכם שאלות.

שתף את הפוסט:

טיפים מקצועיים לשיווק דיגיטאלי

משפך שיווקי

מה זה משפך שיווקי ולמה זה חשוב לעסק שלכם?

משפך שיווקי

בפוסט הזה, אני מתאר מהו המשפך השיווקי וכיצד להבחין בין שלב ושלב בו. ההבנה של המשפך השיווקי של העסק שלנו, עוזרת לנו להתמקד בפעילות השיווקית שלנו. כאשר הפעולות השיווקיות שלנו מתאימות לשלב של העסק שלנו במשפך השיווקי, כך שהתוצאות של השיווק הדיגיטלי יהיו יעילים יותר.
משפך שיווקי הוא מודל המתאר את המסע שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם עוברים. המודל מתחיל מהרגע שהם לומדים על המוצר או השירות שלכם ועד שהם מבצעים רכישה.

למודל יש מספר שלבים שונים. השלבים צריכים להיות ממוקדים היטב כדי לקדם לקוחות פוטנציאליים לשלב הבא במשפך.

אלו הם השלבים העיקריים במשפך השיווקי:

      1. מודעות (Awareness) – השלב הראשוני שבו לקוחות לומדים על קיומו של המוצר או השירות שלכם. השלב הזה יכול להיות ארוך, ובו עוברים מהתעלמות מוחלטת ועד למודעות מלאה לשירותים שאנחנו נותנים.
      2. עניין (Interest) – בשלב הזה גורמים ללקוחות שמתעניינים במוצר שלך, לרצות ללמוד עליו יותר.
      3. רצון (Desire) – כאשר לקוחות מעריכים את הערך של המוצר עבורם, הם מתחילים לרצות לרכוש אותו. חשיפה לסקירות לקוחות חיוביות יכולה לחזק את הרצון הזה.
      4. פעולה (Action) – זהו השלב האחרון. השלב שבו לקוחות שוקלים קניה ומחליטים אם לרכוש את המוצר או השירות שלכם.

    1. חשוב לתכנן היטב את השלבים השונים של קמפיינים שלכם. חשוב ליצור תוכן איכותי שכוללים:

    כדי לעבור משלב לשלב במשפך השיווקי, חשוב להקפיד על:

    חשוב לנתח את התוצאות המשפך באופן רציף כדי לשפר את האסטרטגיה. אסטרטגיה נכונה תגרום ללקוחות לעבור משלב לשלב.

    בזכות תובנות נכונות ומדויקות, תוכל להגביר באופן משמעותי את ההמרות ואת התשואה על ההשקעה בשיווק שלכם.

    המלצה שלי:

    כדי לעבור כמה שיותר מהר בין השלבים השונים של המשפך השיווקי, חשוב להתייעץ עם מומחה לשיווק. המומחה יעזור לכם ולהחליט איך כדאי לפעול

    הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.

    יש לכם שאלות נוספות?

    השאירו פרטים ואשוב אליכם.

    תוכן המאמר