קידום אורגני בפייסבוק

מה זה קידום אורגני בפייסבוק?

קידום אורגני בפייסבוק, הוא תהליך של הגדלת החשיפה לעסק שלך באמצעות יצירת תוכן באיכות גבוהה ושיתוף שלו עם קהל היעד שלך.

חשוב שהתוכן יהיה מגוון, ויכלול:

  • פוסטים שמשלבים טקסטים ותמונות.
  • תמונות וסרטונים.
  • לייב-סטרים ואירועים.

לפני שקופצים למים – יש לכם עמוד עסקי בפייסבוק? אם לא – זאת ההזדמנות. דברו איתי ואעזור לכם להקים עמוד עסקי.

מה היתרונות של הקידום האורגני?

קידום אורגני הוא דרך להגדיל את החשיפה לעסק שלך ללא תשלום לפייסבוק.

בנוסף, קידום אורגני יכול לעזור לך:

  • ליצור מודעות למותג שלך
  • לגייס לקוחות חדשים
  • לשפר את המכירות
  • ליצור קשרים עם לקוחות קיימים

לפני שמתחילים

לפני שמתחילים, חשוב להגדיר את המטרות, לדוגמא:

  • האם אתם רוצים לגייס לקוחות חדשים?
  • לשפר את המכירות?
  • ליצור מודעות למותג?

זה שלב ראשון בפעילות.  אני מפריד אותו, בגלל שהוא חשוב מאוד!!!

ומה הלאה?

דבר ראשון, לאחר הגדרת המטרות – חברו תכנית פרסום לטווח ארוך ככל האפשר. קחו בחשבון:

  • עונות השנה
  • חגי ישראל
  • ימי ציון מועדיםכמו לדוגמא: יום הצמחונים, יום האב ועוד.
    אפשר להשתמש ב Day of The Year, לחיפוש ימים לציון שרלוונטים עבור העסק שלכם (ואל תשכחו לפרגן להם!!).

תמונה של Day of The Year

  • ועוד

דבר שני, חברו תוכן רלוונטי ומעניין. ראו מספר פוסטים בעמוד כתיבה שיווקית.

ודבר שלישי, הפרסום חייב להיות רציף כדי להיות נוכחים עד כמה שיותר במודעות של לקוחות פוטנציאלים. שהלקוחות לא ישכחו אתכם….

בתמונה רואים פוסט בפייסבוק לצורך שיווק אורגני בפייסבוק

איך לעשות קידום אורגני בפייסבוק – צעד צעד:

  • לאחר שקובעים את המטרות, חברו תכנית מפורטת, ועקבו אחריה!!
  • התחברו לקבוצות רלוונטיות לעסק שלך. שם הלקוחות נמצאים!!
  • חברו תוכן מושך. התוכן צריך להיות מתאים לקהל היעד שלכם. ראו פוסט – שבע כללי ברזל לכתיבה שיווקית מושכת.
  • התוכן צריך להתבסס על על שלושה מרכיבי תוכן.
  • השתמשו בהאשטאגים: האשטאגים הם דרך מצוינת להגדיל את החשיפה של הפוסטים שלכם.
  • השתמשו בתמונות:
    תמונות הן דרך מצוינת למשוך את תשומת הלב של המשתמשים ולגרום להם להקליק על הפוסט שלכם. חשוב מאוד להוסיף תמונה או תמונות לפוסט. תמונה טובה מניעה לפעולה ומושכת תשומת לב של הלקוחות המתעניינים. ראו פוסטים בנושא תמונות בשיווק דיגיטלי.
  • פרסמו את התוכן בעמוד העסקי שלכם ובקבוצות הרלוונטיות.
  • הראו נוכחות בפייסבוק. הגיבו לפוסטים, צרו לעצמכם מיצוב של מומחה.
  • היו עקביים: כדי להשיג תוצאות טובות, חשוב להיות עקביים ביצירת תוכן ובשיתוף שלו בפייסבוק. פרסמו פוסטים חדשים באופן קבוע כדי לשמור על מעורבות הקהל שלכם. אל תרדימו את הקוראים!!!!!
  • בדקו את התכנית, ועדכנו אותה כשצריך.
  • קראו עוד על קידום אורגני בפייסבוק

רוצים יותר לידים מפייסבוק?
פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר.

התקשרו אלינו עכשיו: 055-30-70-550

טיפים לשיווק דיגיטאלי

קידום אורגני או מממומן?

הפוסט הזה דן במושגים בסיסיים – קידום אורגני וקידום ממומן, עבור אתרי אינטרנט, מה ההבדל ביניהן ולמה תמיד כדאי להשקיע בקידום אורגני?

קידום ממומן (PPC – Pay Per Click)

הוא פרסום בתשלום בגוגל וברשתות חברתיות. אנחנו משלמים עבור כל קליק על המודעה שלכם, והיא מופיעה במיקומים בולטים. זהו פתרון מהיר להשגת חשיפה, אך ברגע שמפסיקים לשלם – המודעה תיעלם.

קידום אורגני (SEO – Search Engine optimization)

מתמקד בשיפור הנראות של האתר בתוצאות החיפוש הטבעיות (הלא-ממומנות). הוא כולל אופטימיזציה של האתר, יצירת תוכן איכותי ובניית קישורים. זהו תהליך ארוך טווח, אך הוא בונה נכס דיגיטלי שמייצר תנועה איכותית לאורך זמן.

למה תמיד מומלץ קידום אורגני, גם אם אתם משתמשים בקידום ממומן?

  1. אמינות: גולשים רבים סומכים יותר על תוצאות אורגניות.
  2. טווח ארוך: השקעה באורגני ממשיכה להניב פירות גם לאחר הפסקת הקמפיין הממומן.
  3. עלות-תועלת: בטווח הארוך, קידום אורגני יכול להיות משתלם יותר כלכלית.
  4. שיפור קמפיין ממומן: הסיכוי שגוגל יראו את המודעה שלנו עולה ככל שהאתר "טוב" יותר – כאשר ה SEO במצב "טוב" יותר.
  5. בניית מותג: אתר איכותי משפר את תדמית העסק בעיני הגולשים באתר, ומבסס אותנו כמומחים בתחום בו אנחנו פועלים.

את ה SEO אפשר לבצע בעצמנו, לפרטים נוספים, צרו איתי קשר.
___
רוצים לקרוא עוד? הצטרפו לקבוצה: https://bit.ly/hadarmarketing.

הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.
יש לכם שאלות נוספות?

השאירו פרטים עכשיו!