קידום אורגני בפייסבוק

מה זה קידום אורגני בפייסבוק?

קידום אורגני בפייסבוק, הוא תהליך של הגדלת החשיפה לעסק שלך באמצעות יצירת תוכן באיכות גבוהה ושיתוף שלו עם קהל היעד שלך.

חשוב שהתוכן יהיה מגוון, ויכלול:

  • פוסטים שמשלבים טקסטים ותמונות.
  • תמונות וסרטונים.
  • לייב-סטרים ואירועים.

לפני שקופצים למים – יש לכם עמוד עסקי בפייסבוק? אם לא – זאת ההזדמנות. דברו איתי ואעזור לכם להקים עמוד עסקי.

מה היתרונות של הקידום האורגני?

קידום אורגני הוא דרך להגדיל את החשיפה לעסק שלך ללא תשלום לפייסבוק.

בנוסף, קידום אורגני יכול לעזור לך:

  • ליצור מודעות למותג שלך
  • לגייס לקוחות חדשים
  • לשפר את המכירות
  • ליצור קשרים עם לקוחות קיימים

לפני שמתחילים

לפני שמתחילים, חשוב להגדיר את המטרות, לדוגמא:

  • האם אתם רוצים לגייס לקוחות חדשים?
  • לשפר את המכירות?
  • ליצור מודעות למותג?

זה שלב ראשון בפעילות.  אני מפריד אותו, בגלל שהוא חשוב מאוד!!!

ומה הלאה?

דבר ראשון, לאחר הגדרת המטרות – חברו תכנית פרסום לטווח ארוך ככל האפשר. קחו בחשבון:

  • עונות השנה
  • חגי ישראל
  • ימי ציון מועדיםכמו לדוגמא: יום הצמחונים, יום האב ועוד.
    אפשר להשתמש ב Day of The Year, לחיפוש ימים לציון שרלוונטים עבור העסק שלכם (ואל תשכחו לפרגן להם!!).

תמונה של Day of The Year

  • ועוד

דבר שני, חברו תוכן רלוונטי ומעניין. ראו מספר פוסטים בעמוד כתיבה שיווקית.

ודבר שלישי, הפרסום חייב להיות רציף כדי להיות נוכחים עד כמה שיותר במודעות של לקוחות פוטנציאלים. שהלקוחות לא ישכחו אתכם….

בתמונה רואים פוסט בפייסבוק לצורך שיווק אורגני בפייסבוק

איך לעשות קידום אורגני בפייסבוק – צעד צעד:

  • לאחר שקובעים את המטרות, חברו תכנית מפורטת, ועקבו אחריה!!
  • התחברו לקבוצות רלוונטיות לעסק שלך. שם הלקוחות נמצאים!!
  • חברו תוכן מושך. התוכן צריך להיות מתאים לקהל היעד שלכם. ראו פוסט – שבע כללי ברזל לכתיבה שיווקית מושכת.
  • התוכן צריך להתבסס על על שלושה מרכיבי תוכן.
  • השתמשו בהאשטאגים: האשטאגים הם דרך מצוינת להגדיל את החשיפה של הפוסטים שלכם.
  • השתמשו בתמונות:
    תמונות הן דרך מצוינת למשוך את תשומת הלב של המשתמשים ולגרום להם להקליק על הפוסט שלכם. חשוב מאוד להוסיף תמונה או תמונות לפוסט. תמונה טובה מניעה לפעולה ומושכת תשומת לב של הלקוחות המתעניינים. ראו פוסטים בנושא תמונות בשיווק דיגיטלי.
  • פרסמו את התוכן בעמוד העסקי שלכם ובקבוצות הרלוונטיות.
  • הראו נוכחות בפייסבוק. הגיבו לפוסטים, צרו לעצמכם מיצוב של מומחה.
  • היו עקביים: כדי להשיג תוצאות טובות, חשוב להיות עקביים ביצירת תוכן ובשיתוף שלו בפייסבוק. פרסמו פוסטים חדשים באופן קבוע כדי לשמור על מעורבות הקהל שלכם. אל תרדימו את הקוראים!!!!!
  • בדקו את התכנית, ועדכנו אותה כשצריך.
  • קראו עוד על קידום אורגני בפייסבוק

רוצים יותר לידים מפייסבוק?
פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר.

התקשרו אלינו עכשיו: 055-30-70-550

טיפים לשיווק דיגיטאלי

מבנה היררכי של אתר אינטרנט

מבנה היררכי מומלץ של אתר אינטרנט כולל את הרכיבים הבאים:

עמוד הבית

דף הבית הוא הדף הראשון שכל משתמש רואה כשהוא מגיע לאתר. הוא צריך לספק תמצית של כל התוכן והשירותים המוצעים באתר.

תפריט ראשי

תפריט ראשי הוא הדרך שבה משתמשים עוברים בין עמודים שונים באתר. הוא צריך להיות ברור וקצר, ולכלול קישורים לכל התוכן החשוב ביותר באתר.

עמודים פנימיים

עמודים פנימיים הם העמודים שמכילים את התוכן המרכזי של האתר. הם צריכים להיות מסודרים בצורה הגיונית, ולכלול כותרות וכותרות משנה כדי לעזור למשתמשים למצוא את המידע שהם מחפשים.

פוסטים

לאתרי תדמית מומלץ להוסיף פוסטים באופן תדיר. פרסום של פוסטים, מאותת לגוגל שהאתר חי ורלוונטי, מעלה את ציון העמוד ומגדיל את הסיכוי שהעמוד יוצג לגולש באינטרנט.

על ידי יצירת מבנה היררכי טוב לאתר שלכם, תוכלו ליצור אתר שקל לקרוא ולעיכול, ויספק למשתמשים את המידע שהם צריכים.

הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.
יש לכם שאלות נוספות?

השאירו פרטים עכשיו!