פוסטים אחרונים באתר

בתמונה רואים צוות מתכנן שלבים בשיווק דיגיטלי

איך לבנות תכנית שיווקית יעילה לעסק שלך

תכנית שיווקית היא מסמך המגדיר את מטרות השיווק של העסק שלך, את קהל היעד שלך ואת האסטרטגיות והטקטיקות שבאמצעותן אתה מתכוון להשיג את המטרות שלך. תכנית שיווקית טובה היא הבסיס להצלחה שיווקית. היא מסייעת לך להישאר ממוקדים ולהעריך את ההתקדמות שלך.

להמשך הפוסט»
הדר הכהן

הדר הכהן

הדר הכהן, מנהל את חברת Hadar Marketing, בעל ניסיון רב ביצירת נוכחות בדיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים וביצירת קהל לקוחות. חברת Hadar Marketing מתאפיינת בשירות אישי, זמינות גבוהה ומעורבת עמוקה בכל שלבי התהליכים. ההצלחה של הלקוח זאת ההצלחה שלנו!

תמונות לאתר אינטרנט

תוכן המאמר

מדוע בחירת תמונות לאתר אינטרנט הוא נושא חשוב?

במאמר זה אני דן בתמונות לאתר אינטרנט. הדיון כולל מספר נושאים, חשובים, אחד הנושאים החשובים ביותר הוא בחירת התמונות, שכן – תמונה אחת שווה אלף מילים!!..

באותה רמת חשיבות נמצא הדיון בתכנים המילוליים.

הפתגם אומר שתמונה אחת שווה אלף מילים. זה נכון במיוחד כאשר הגולש מגיע לאתר עם זמן ויכולת קשב מוגבלים, ותמונה טובה מקצרת את זמן העברת המסר בצורה מעולה. תמונה טובה מעבירה את המסר לפעמים בצורה טובה יותר מהטקסט שלצידו.

במאמר הזה, אני דן בתמונות לאתר אינטרנט ואכסה מספר נושאים:

  1. בחירת תוכן התמונות
  2. גדלי התמונות
  3. מקורות לתמונות

בתמונה רואים את הספרה 1

בחירת תוכן התמונות

 

כשאנחנו מוסיפים תמונה לאתר שלנו, אנחנו מצפים שהתמונה תשרת אותנו בשלושה נושאים שונים:

הנושא הראשון – לעזור לגולש להבין את המוצר או השירות שאנחנו מציעים. אנחנו אמנם משקיעים הרבה מאמצים ביצירת הטקסטים, אבל אסור לנו לשכוח את התמונות שעוזרות להעביר את המסר שחשוב לנו כדי לקדם את העסק שלנו ואת אתר האינטרנט שלנו.

הנושא השני – להשלים באופן גראפי את המסר – המסר הכתוב חשוב, אבל כמו שאמרתי, "תמונה אחת שווה אלף מילים" ומשלימה את המסר המילולי.

הנושא השלישי – לחלק את הטקסט לקטעים הנוחים יותר לקריאה. קריאה נוחה יותר, מבטיחה שהגולשים לא ינטשו את האתר ויעברו לאתרים של המתחרים שלנו.

טקסט ארוך עם הרבה פרטים מרתיע את הגולש מלקרוא את הטקסט עד סופו. אני ממליץ לחלק את טקסט לפסקאות, שכל אחת מוקדשת לנושא שונה, ראו פוסט בנושא כתיבה לאתר אינטרנט.
הפרדה בין הפסקאות שמעוטרת בתמונה רלוונטית, שממחישה את הטקסט, משפרת בהרבה את העברת המסרים לגולש.

בתמונה רואים את הספרה 2גדלי התמונות

גודל התמונה לאתר האינטרנט הוא נושא שבקונפליקט בין הלקוח – בעל האתר, ובין בונה האתר או מקדם האתר:
מצד אחד, הלקוח רוצה תמונה גדולה, מפורטת עם הרבה פרטים שעושה רושם חזק על הגולשים.
מצד שני – אני, כמקדם של האתר, רוצה שהאתר יטוס ויעלה מהר.

שני אלו לכאורה מתנגדים אחד לשני. צריך לזכור שלמעלה מחצי מהגולשים מגיעים לאתרי האינטרנט שלנו מגיעים דרך הרשת הסלולרית. לכן ברור מדוע תמונות גדולות מאטות את העלאת האתר.

ישנם מספר דברים שעוזרים לגשר על הפער בין שני אלו:

האחד – אין טעם להעלות לאתר תמונה שגדולה מגודל המסך של המחשב או הטלפון הנייד.

השני – אין טעם להוסיף תמונה עם צפיפות פיקסלים DPI גבוהה ממה שאפשר לראות, או נחוץ כדי להעביר את המסר.

והשלישי – ישנם דרכים מקצועיות נוספות לגשר על הפער. אלו מקטינים בצורה מהותית את הפער בין מה שהלקוח רוצה ומה שהמקדם רוצה.

רוצים לדעת עוד על האתר שלכם?
השאירו פרטים – ואבדוק את האתר.

בתמונה רואים את הספרה 3מקורות לתמונות לאתר אינטרנט

מקורות לתמונות לאתר אינטרנט זה הנושא אחד הנושאים הקלים ביותר לטיפול.

המקור הכי טוב הוא צילום של העסק שלכם, של השירות שאתם נותנים ושאתם צילמתם בעצמכם או על ידי צלם מקצועי שאתם שוכרים.

תמונות אוטנטיות, ישקפו הכי טוב את העסק שלכם והמסר שאתם רוצים להעביר.

מקור אחר הוא תמונות ממאגרי מידע שמציעים תמונות בחינם לצד תמונות בתשלום.

שימו לב שיש אתרי אינטרנט שאמנם מציעים תמונות בחינם, אולם – הם דורשים לאזכר את שמם באתר שבהם הם משומשים.

אחד המקורות שאני ממליץ עליהם הוא אתר freepik. זהו אתר עשיר שמציג תמונות לאתר אינטרנט בתשלום, לצד תמונות בחינם.

האתר דורש להטמיע את השורה הבאה באתר:

 <a href="http://www.freepik.com">Designed by Freepik</a>

בכל מקרה – זכרו שתמונות הן קניין רוחני ואסור להשתמש בהן ללא רשות. הקנס על הפרת זכויות יכול להיות כואב ומיותר.

 

מקור מעניין לאייקונים שאני מאוד אוהב הוא: iconscout

האתר דורש להטמיע את השורה הבאה באתר:

<a href="https://iconscout.com/icons/google" class="text-underline font-size-sm" target="_blank">Google</a> by <a href="https://iconscout.com/contributors/icon-mafia" class="text-underline font-size-sm">Icon Mafia</a> on <a href="https://iconscout.com" class="text-underline font-size-sm">IconScout</a>

 

 

 

 

שתף את הפוסט:

טיפים מקצועיים לשיווק דיגיטאלי

שלושת הסוגים של פוסטים שעובדים

סוגי פוסטים שכל שיווק דיגיטלי חייב לכלול:

פוסטים שיווקיים:

שמסבירים כמה המוצר או שירות שאותו משווקים הוא איכותי ומתאים למה שהלקוח מחפש.

פוסטים שנותנים לקורא ערך מוסף:

אלו הם פוסטים הנותנים לקורא מידע, כדי שהקורא ידע לקבל החלטה. פוסטים מהסוג הזה גורם לקורא לחשוב שהמפרסם אמין ומקצועי, ובעיקר לא "דוחף" מוצר בכל מחיר.

פוסטים שנוגעים בלב:

אלו הם פוסטים שמעוררים רגש שלנו כדי שנאהב אותם. מדובר על פוסטים שכוללים משהו מצחיק, או נוף יפה, או גור שמצודד את העין.

המיקס המומלץ והאפקטיבי ביותר שאני ממליץ הוא: 40% / 40% / 20%. 

אתן דוגמא שלדעתי מבריקה:

חברת חשמל מפרסמת עד כמה המוצר שלה טוב (כאילו שיש לנו ברירה..).

וגם – יחד עם ההלל שהם נותנים למוצר / שירות שלה הם עושים שני דברים נוספים:
מלמדים אותנו איך לחסוך בחשמל,
וגם – הפרזנטורים שלהם הם שקע ותקע, שהם בעצם אריק ובנץ מהחבובות של רחוב ההפתעות. כל מי שמשלם חשבון חשמל גדל עליהם, ולכולם יש פינה חמה בלב לחבובות של רחוב ההפתעות…..

 

הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.
יש לכם שאלות נוספות? התקשרו אלי עכשיו !

תוכן המאמר