Picture of הדר הכהן

הדר הכהן

הדר הכהן, מנהל את חברת Hadar Marketing, בעל ניסיון רב ביצירת נוכחות בדיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים וביצירת קהל לקוחות. חברת Hadar Marketing מתאפיינת בשירות אישי, זמינות גבוהה ומעורבת עמוקה בכל שלבי התהליכים. ההצלחה של הלקוח זאת ההצלחה שלנו!

SEO – קידום בגוגל

תוכן המאמר

איך משפרים את מיקום האתר שלי בגוגל?

האם השקעת זמן ומאמץ רב בבניית אתר אינטרנט, אבל הוא לא מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל? אתה לא לבד. ישנן מספר סיבות אפשריות לכך שגוגל לא מראה את האתר שלך, וישנם דברים שתוכלו לעשות – SEO כדי לשפר את הדירוג שלו.

גוגל מראה רק אתרים רלוונטיים

גוגל מנסה להציג למשתמשים את התוצאות הרלוונטיות ביותר לשאילתות החיפוש שלהם. אם האתר שלך אינו רלוונטי למילות המפתח שבהם משתמשים המשתמשים, הוא לא יופיע בתוצאות.

יש כמה דרכים לקידום בגוגל – SEO,  ולהפוך את האתר שלך לרלוונטי יותר

  • בצע מחקר מילות מפתח כדי לקבוע את מילות המפתח שבהן המשתמשים מחפשים את המוצרים או השירותים שלך.
  • השתמש במילות המפתח הללו באופן טבעי בכותרות, בכותרות משנה, בתוכן ובתגיות.
  • צור תוכן איכותי ומועיל שיענה על השאלות של המשתמשים. האתר שלך צריך להיות נוח לגלישה:

גוגל מעדיף אתרים שניתן לגלוש בהם בקלות. אם האתר שלך מהיר, קל להבנה ולהתמצאות – גוגל ישפר את הדירוג שלו.

הנה כמה טיפים להפוך את האתר שלך לנוח יותר לגלישה

  • השתמש בקוד יעיל ונקי.
  • השתמש בתמונות ותבניות איכותיות.
  • הקפד על מבנה אתר אחיד, נוח וברור.
  • בדוק בצורה את הקונטרסט – ניגודיות של הטקסט באתר. זה פרמטר חשוב לנוחות קריאה.
  • בצע בדיקות ביצועים כדי לוודא שהאתר שלך טעון במהירות.

יש מספר סיבות אפשריות נוספות לכך שגוגל לא מראה את האתר שלך:

  • האתר שלך אינו באינדקס של גוגל.
  • יש בעיות טכניות עם האתר שלך.
  • האתר שלך מדורג נמוך מדי בתוצאות החיפוש.

אם אתה חושב שהאתר שלך אינו מופיע בתוצאות החיפוש מסיבה כלשהי, אתה יכול לבדוק את האתר שלך באמצעות כלי SEO כמו Google Search Console.

או – שלח לי את הפרטים ואבדוק את האתר שלך בחינם.

סיכום

אם אתה רוצה שהאתר שלך יופיע בתוצאות החיפוש של גוגל, עליך להפוך אותו לרלוונטי יותר ולנוח יותר לגלישה. על ידי ביצוע השינויים הדרושים, תוכל לשפר את הדירוג של האתר שלך ולהגדיל את התנועה אליו.

המלצה

אם אתה זקוק לעזרה בקידום האתר שלך, פנה למומחה SEO. מומחה SEO יכול לעזור לך לזהות ולתקן בעיות באתר שלך, ולייצר אסטרטגיית SEO שתסייע לך לשפר את הדירוג של האתר שלך בתוצאות החיפוש.

פנה אלינו לקבלת הצעת מחיר קידום האתר שלכם.

התקשרו אלינו עכשיו: 055-30-70-550

שתף את הפוסט:

טיפים מקצועיים לשיווק דיגיטאלי

איך הכי נכון לרשום URL?

בתמונה רואים את הביטוי URL

הפוסט הזה מיועד לבעלי אתרי אינטרנט, או לבעלי עסקים שעומדים בפני בנייה של אתר אינטרנט, ומתלבטים בקשר ל URL. משמעות השם הוא: Uniform Resource Locator.

הכתובת היא הכתובת הייחודית של כל עמוד באינטרנט ומורכבת משני חלקים עיקריים:

  • דומיין האתר.
  • כתובת העמודים באתר.

כתובת ה URL משפיעה על שני דברים: חווית המשתמש ועל קידום האתר במנועי חיפוש.

בפוסט הזה אני מפרט את ה-בעד וה-נגד לכל שפה:

כתובת URL בעברית

יתרונות:

    • קריאות: כתובת בעברית ברורה וקלה לקריאה עבור משתמשים דוברי עברית.
    • שיפור חווית המשתמש: כתובת בעברית נותנת תחושה מקצועית ומתאימה לקהל היעד.

    חסרונות

    • אורך: כתובות URL באנגלית קצרות מאשר בעברית. מה שיכול להקשות על שיתוף ועל קריאתן.
    • בעיות תאימות: כתובות בעברית לא תמיד מוצגות בצורה נכונה בדפדפנים ובמערכות הפעלה שונות.
    • קידום אורגני: מנועי חיפוש לא תמיד מבינים את משמעות המילים בעברית בכתובת URL. אין מה לעשות – גוגל מדבר אנגלית הרבה יותר טוב מאשר עברית…..:)

    כתובת URL באנגלית

    יתרונות:

      • אורך הכתובת: כתובות באנגלית קצרות, מה שמקל על שיתוף ועל קריאתן.
      • תאימות: כתובות באנגלית מוצגות בצורה נכונה בכל הדפדפנים ובמערכות ההפעלה.
      • קידום אורגני: מנועי חיפוש מבינים בצורה טובה את משמעות המילים באנגלית.

        חסרונות:

      • קריאות: כתובת באנגלית לא תמיד ברורה וקלה לקריאה עבור משתמשים דוברי עברית.
      • חווית משתמש: כתובת באנגלית יכולה פחות מותאמת לקהל היעד ספציפי.

      איך לבחור?

        אם קהל היעד שלכם הוא דובר עברית טוב יותר מאנגלית – עדיף להשתמש בכתובת בעברית. חשוב לבחור כתובת שתהיה קלה לקריאה וברורה עבור משתמשים – לקוחות פוטנציאלים שלך.

        אם חשוב לכם לקדם את האתר עבור ביטויים ייחודיים בעברית, כדאי להשתמש במילות מפתח אלו בכתובת URL.

        המלצות שלי:

        1. בדרך כלל אני ממליץ על כתובות באנגלית.
        2. תמיד כדי להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני קבלת החלטה. זאת החלטה לאורך זמן.

        הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.

        יש לכם שאלות נוספות?

        השאירו פרטים ואשוב אליכם.

        תוכן המאמר