תמונה של הדר הכהן

הדר הכהן

הדר הכהן, מנהל את חברת Hadar Marketing, בעל ניסיון רב ביצירת נוכחות בדיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים וביצירת קהל לקוחות. חברת Hadar Marketing מתאפיינת בשירות אישי, זמינות גבוהה ומעורבת עמוקה בכל שלבי התהליכים. ההצלחה של הלקוח זאת ההצלחה שלנו!

SEO – קידום בגוגל

תוכן המאמר

איך משפרים את מיקום האתר שלי בגוגל?

האם השקעת זמן ומאמץ רב בבניית אתר אינטרנט, אבל הוא לא מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל? אתה לא לבד. ישנן מספר סיבות אפשריות לכך שגוגל לא מראה את האתר שלך, וישנם דברים שתוכלו לעשות – SEO כדי לשפר את הדירוג שלו.

גוגל מראה רק אתרים רלוונטיים

גוגל מנסה להציג למשתמשים את התוצאות הרלוונטיות ביותר לשאילתות החיפוש שלהם. אם האתר שלך אינו רלוונטי למילות המפתח שבהם משתמשים המשתמשים, הוא לא יופיע בתוצאות.

יש כמה דרכים לקידום בגוגל – SEO,  ולהפוך את האתר שלך לרלוונטי יותר

  • בצע מחקר מילות מפתח כדי לקבוע את מילות המפתח שבהן המשתמשים מחפשים את המוצרים או השירותים שלך.
  • השתמש במילות המפתח הללו באופן טבעי בכותרות, בכותרות משנה, בתוכן ובתגיות.
  • צור תוכן איכותי ומועיל שיענה על השאלות של המשתמשים. האתר שלך צריך להיות נוח לגלישה:

גוגל מעדיף אתרים שניתן לגלוש בהם בקלות. אם האתר שלך מהיר, קל להבנה ולהתמצאות – גוגל ישפר את הדירוג שלו.

הנה כמה טיפים להפוך את האתר שלך לנוח יותר לגלישה

  • השתמש בקוד יעיל ונקי.
  • השתמש בתמונות ותבניות איכותיות.
  • הקפד על מבנה אתר אחיד, נוח וברור.
  • בדוק בצורה את הקונטרסט – ניגודיות של הטקסט באתר. זה פרמטר חשוב לנוחות קריאה.
  • בצע בדיקות ביצועים כדי לוודא שהאתר שלך טעון במהירות.

יש מספר סיבות אפשריות נוספות לכך שגוגל לא מראה את האתר שלך:

  • האתר שלך אינו באינדקס של גוגל.
  • יש בעיות טכניות עם האתר שלך.
  • האתר שלך מדורג נמוך מדי בתוצאות החיפוש.

אם אתה חושב שהאתר שלך אינו מופיע בתוצאות החיפוש מסיבה כלשהי, אתה יכול לבדוק את האתר שלך באמצעות כלי SEO כמו Google Search Console.

או – שלח לי את הפרטים ואבדוק את האתר שלך בחינם.

סיכום

אם אתה רוצה שהאתר שלך יופיע בתוצאות החיפוש של גוגל, עליך להפוך אותו לרלוונטי יותר ולנוח יותר לגלישה. על ידי ביצוע השינויים הדרושים, תוכל לשפר את הדירוג של האתר שלך ולהגדיל את התנועה אליו.

המלצה

אם אתה זקוק לעזרה בקידום האתר שלך, פנה למומחה SEO. מומחה SEO יכול לעזור לך לזהות ולתקן בעיות באתר שלך, ולייצר אסטרטגיית SEO שתסייע לך לשפר את הדירוג של האתר שלך בתוצאות החיפוש.

פנה אלינו לקבלת הצעת מחיר קידום האתר שלכם.

התקשרו אלינו עכשיו: 055-30-70-550

שתף את הפוסט:

טיפים מקצועיים לשיווק דיגיטאלי

שלושת הסוגים של פוסטים שעובדים

סוגי פוסטים שכל שיווק דיגיטלי חייב לכלול

פוסטים שיווקיים

שמסבירים כמה המוצר או שירות שאותו משווקים הוא איכותי ומתאים למה שהלקוח מחפש.

פוסטים שנותנים לקורא ערך מוסף

אלו הם פוסטים הנותנים לקורא מידע, כדי שהקורא ידע לקבל החלטה. פוסטים מהסוג הזה גורם לקורא לחשוב שהמפרסם אמין ומקצועי, ובעיקר לא "דוחף" מוצר בכל מחיר.

פוסטים שנוגעים בלב

אלו הם פוסטים שמעוררים רגש שלנו כדי שנאהב אותם. מדובר על פוסטים שכוללים משהו מצחיק, או נוף יפה, או גור שמצודד את העין.

המיקס המומלץ והאפקטיבי ביותר שאני ממליץ הוא: 40% / 40% / 20%.

אתן דוגמא שלדעתי מבריקה

חברת חשמל מפרסמת עד כמה המוצר שלה טוב.

יחד עם ההלל שהם נותנים למוצר / שירות שלה הם עושים שני דברים נוספים:

  • מלמדים אותנו איך לחסוך בחשמל,
  • הפרזנטורים שלהם הם שקע ותקע, שהם בעצם אריק ובנץ מהחבובות של רחוב ההפתעות. כל מי שמשלם חשבון חשמל גדל עליהם, ולכולם יש פינה חמה בלב לחבובות של רחוב ההפתעות…..

הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.

יש לכם שאלות נוספות?

השאירו פרטים ואשוב אליכם.

תוכן המאמר