Picture of הדר הכהן

הדר הכהן

הדר הכהן, מנהל את חברת Hadar Marketing, בעל ניסיון רב ביצירת נוכחות בדיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים וביצירת קהל לקוחות. חברת Hadar Marketing מתאפיינת בשירות אישי, זמינות גבוהה ומעורבת עמוקה בכל שלבי התהליכים. ההצלחה של הלקוח זאת ההצלחה שלנו!

המדריך המלא – איך להביא יותר לידים לעסק שלך?

תוכן המאמר

איך להביא יותר לידים לעסק שלך – קידום עסק בפייסבוק ובגוגל

בעולם הדיגיטלי של היום, קידום עסק בפייסבוק ובגוגל הוא חיוני עבור כל בעל עסק שרוצה להגדיל את החשיפה שלו ולהביא עוד לידים לעסק, כדי להגדיל את המכירות.

שלב 1: בניית דפי עסקיים

השלב הראשון הוא ליצור דפים עסקיים בפייסבוק ובגוגל. דפים עסקיים אלו מספקים לעסק שלכם נוכחות מקוונת חזקה ומאפשרים לכם לתקשר עם לקוחות פוטנציאליים.

דף פייסבוק עסקי

דף פייסבוק עסקי הוא כלי נהדר ליצירת קהילה סביב העסק שלכם. אתם יכולים להשתמש בדף כדי לפרסם הודעות, תמונות, סרטונים ועוד. אתם יכולים גם להשתמש בדף כדי להריץ קמפיינים ממומנים.

דף גוגל עסקי

דף גוגל עסקי מאפשר לעסק שלכם להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל. הדף כולל מידע על העסק שלכם, כגון כתובת, שעות פתיחה ומספר טלפון.

שלב 2: יצירת תוכן איכותי

לאחר שיצרתם דפים עסקיים, חשוב ליצור תוכן איכותי שיעזור לכם למשוך לקוחות פוטנציאליים. התוכן צריך להיות רלוונטי לקהל היעד שלכם, מעניין ומועיל.

טיפים ליצירת תוכן איכותי:

  • השתמשו בתמונות וקטעי וידאו כדי למשוך את תשומת הלב של הגולשים.
  • כתבו תוכן קל לקריאה ולעיכול.
  • הוסיפו ערך מוסף לקוראים שלכם.

שלב 3: בניית אתר אינטרנט

אתר אינטרנט הוא כלי חשוב נוסף לקידום העסק שלכם. האתר שלכם מספק ללקוחות פוטנציאליים מידע נוסף על העסק שלכם, כגון מוצרים ושירותים, מידע על החברה שלכם ועוד.

טיפים לבניית אתר אינטרנט:

  • צרו תוכן איכותי – כדי שהאתר שלכם יהיה רלוונטי למה שהלקוחות מחפשים
  • האתר צריך להיות נגיש מכל מכשיר. חשוב להקפיד על נראות, נוחות שימוש, תיאורים ועוד.
  • חשוב שהאתר יהיה מעוצב בצורה מקצועית.
  • האתר צריך להיות קל לניווט.

שלב 4: קידום כדי להביא עוד לידים לעסק:

 

לאחר שיצרתם דפים עסקיים, יצרתם תוכן איכותי ובניתם אתר אינטרנט, חשוב לקדם את העסק שלכם. קידום מסייע לעסק שלכם להגיע ליותר אנשים ולייצר יותר לידים.

בתמונה רואים צוות שיווק פועל לניהול קמפיינים במטרה להביא לידים לעסק שלך.

דרכים לקדם את העסק שלכם:

  • קידום ממומן בפייסבוק ובגוגל.
  • קידום אורגני בפייסבוק ובגוגל.
  • קידום באמצעות שיווק תוכן.
  • קידום באמצעות שיווק ברשתות חברתיות אחרות.

לסיכום

קידום עסק בפייסבוק ובגוגל הוא תהליך מורכב, אך הוא חיוני עבור כל בעל עסק שרוצה להגדיל את החשיפה שלו ולהגיע ליותר לקוחות. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, תוכלו להקים בסיס מוצק לקידום העסק שלכם.

שאלות ותשובות

איזה שלב העסק שלי ואיפה אני רוצה שהוא יהיה?

השלב שבו העסק שלכם נמצא משפיע על הצעדים שאתם צריכים לנקוט כדי לקדם אותו. אם העסק שלכם חדש, עליכם להתמקד ביצירת מודעות למותג ובבניית בסיס לקוחות. אם העסק שלכם כבר קיים, עליכם להתמקד בהגדלת החשיפה והמכירות.

איך אני מקבל עזרה בקידום העסק שלי?

אם אתם לא בטוחים איך לקדם את העסק שלכם, פנו אלינו בעזרת הטופס המצורף, ונשמח לעזור.

שתף את הפוסט:

טיפים מקצועיים לשיווק דיגיטאלי

איך הכי נכון לרשום URL?

בתמונה רואים את הביטוי URL

הפוסט הזה מיועד לבעלי אתרי אינטרנט, או לבעלי עסקים שעומדים בפני בנייה של אתר אינטרנט, ומתלבטים בקשר ל URL. משמעות השם הוא: Uniform Resource Locator.

הכתובת היא הכתובת הייחודית של כל עמוד באינטרנט ומורכבת משני חלקים עיקריים:

  • דומיין האתר.
  • כתובת העמודים באתר.

כתובת ה URL משפיעה על שני דברים: חווית המשתמש ועל קידום האתר במנועי חיפוש.

בפוסט הזה אני מפרט את ה-בעד וה-נגד לכל שפה:

כתובת URL בעברית

יתרונות:

    • קריאות: כתובת בעברית ברורה וקלה לקריאה עבור משתמשים דוברי עברית.
    • שיפור חווית המשתמש: כתובת בעברית נותנת תחושה מקצועית ומתאימה לקהל היעד.

    חסרונות

    • אורך: כתובות URL באנגלית קצרות מאשר בעברית. מה שיכול להקשות על שיתוף ועל קריאתן.
    • בעיות תאימות: כתובות בעברית לא תמיד מוצגות בצורה נכונה בדפדפנים ובמערכות הפעלה שונות.
    • קידום אורגני: מנועי חיפוש לא תמיד מבינים את משמעות המילים בעברית בכתובת URL. אין מה לעשות – גוגל מדבר אנגלית הרבה יותר טוב מאשר עברית…..:)

    כתובת URL באנגלית

    יתרונות:

      • אורך הכתובת: כתובות באנגלית קצרות, מה שמקל על שיתוף ועל קריאתן.
      • תאימות: כתובות באנגלית מוצגות בצורה נכונה בכל הדפדפנים ובמערכות ההפעלה.
      • קידום אורגני: מנועי חיפוש מבינים בצורה טובה את משמעות המילים באנגלית.

        חסרונות:

      • קריאות: כתובת באנגלית לא תמיד ברורה וקלה לקריאה עבור משתמשים דוברי עברית.
      • חווית משתמש: כתובת באנגלית יכולה פחות מותאמת לקהל היעד ספציפי.

      איך לבחור?

        אם קהל היעד שלכם הוא דובר עברית טוב יותר מאנגלית – עדיף להשתמש בכתובת בעברית. חשוב לבחור כתובת שתהיה קלה לקריאה וברורה עבור משתמשים – לקוחות פוטנציאלים שלך.

        אם חשוב לכם לקדם את האתר עבור ביטויים ייחודיים בעברית, כדאי להשתמש במילות מפתח אלו בכתובת URL.

        המלצות שלי:

        1. בדרך כלל אני ממליץ על כתובות באנגלית.
        2. תמיד כדי להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני קבלת החלטה. זאת החלטה לאורך זמן.

        הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.
        יש לכם שאלות נוספות? התקשרו אלי עכשיו !

        תוכן המאמר