תמונה של הדר הכהן

הדר הכהן

הדר הכהן, מנהל את חברת Hadar Marketing, בעל ניסיון רב ביצירת נוכחות בדיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים וביצירת קהל לקוחות. חברת Hadar Marketing מתאפיינת בשירות אישי, זמינות גבוהה ומעורבת עמוקה בכל שלבי התהליכים. ההצלחה של הלקוח זאת ההצלחה שלנו!

על שלושה דברים השיווק הדיגיטלי עובד

תוכן המאמר

על המוצר – דע בדיוק מה אתה מספק, בדיוק..!

על הלקוח – דע בדיוק מי הלקוח המועדף שלך, ופנה אליו, רק אליו! כך המסר יהיה אוטנטי ומדויק. לקוחות פוטנציאלים אחרים יגיעו בעקבותיו.

ועל הפלטפורמה – דע בדיוק איפה למצוא את הלקוח: פייסבוק / אינסטגרם / גוגל, חפש אותו שם, ופנה אליו שם!

שתף את הפוסט:

טיפים מקצועיים לשיווק דיגיטאלי

מבנה היררכי של אתר אינטרנט

מבנה היררכי מומלץ של אתר אינטרנט כולל את הרכיבים הבאים:

עמוד הבית

דף הבית הוא הדף הראשון שכל משתמש רואה כשהוא מגיע לאתר. הוא צריך לספק תמצית של כל התוכן והשירותים המוצעים באתר.

תפריט ראשי

תפריט ראשי הוא הדרך שבה משתמשים עוברים בין עמודים שונים באתר. הוא צריך להיות ברור וקצר, ולכלול קישורים לכל התוכן החשוב ביותר באתר.

עמודים פנימיים

עמודים פנימיים הם העמודים שמכילים את התוכן המרכזי של האתר. הם צריכים להיות מסודרים בצורה הגיונית, ולכלול כותרות וכותרות משנה כדי לעזור למשתמשים למצוא את המידע שהם מחפשים.

פוסטים

לאתרי תדמית מומלץ להוסיף פוסטים באופן תדיר. פרסום של פוסטים, מאותת לגוגל שהאתר חי ורלוונטי, מעלה את ציון העמוד ומגדיל את הסיכוי שהעמוד יוצג לגולש באינטרנט.

על ידי יצירת מבנה היררכי טוב לאתר שלכם, תוכלו ליצור אתר שקל לקרוא ולעיכול, ויספק למשתמשים את המידע שהם צריכים.

הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.

יש לכם שאלות נוספות?

השאירו פרטים ואשוב אליכם.

תוכן המאמר