Picture of הדר הכהן

הדר הכהן

הדר הכהן, מנהל את חברת Hadar Marketing, בעל ניסיון רב ביצירת נוכחות בדיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים וביצירת קהל לקוחות. חברת Hadar Marketing מתאפיינת בשירות אישי, זמינות גבוהה ומעורבת עמוקה בכל שלבי התהליכים. ההצלחה של הלקוח זאת ההצלחה שלנו!

שלושת הסוגים של פוסטים שעובדים

תוכן המאמר

סוגי פוסטים שכל שיווק דיגיטלי חייב לכלול:

פוסטים שיווקיים:

שמסבירים כמה המוצר או שירות שאותו משווקים הוא איכותי ומתאים למה שהלקוח מחפש.

פוסטים שנותנים לקורא ערך מוסף:

אלו הם פוסטים הנותנים לקורא מידע, כדי שהקורא ידע לקבל החלטה. פוסטים מהסוג הזה גורם לקורא לחשוב שהמפרסם אמין ומקצועי, ובעיקר לא "דוחף" מוצר בכל מחיר.

פוסטים שנוגעים בלב:

אלו הם פוסטים שמעוררים רגש שלנו כדי שנאהב אותם. מדובר על פוסטים שכוללים משהו מצחיק, או נוף יפה, או גור שמצודד את העין.

המיקס המומלץ והאפקטיבי ביותר שאני ממליץ הוא: 40% / 40% / 20%. 

אתן דוגמא שלדעתי מבריקה:

חברת חשמל מפרסמת עד כמה המוצר שלה טוב (כאילו שיש לנו ברירה..).

וגם – יחד עם ההלל שהם נותנים למוצר / שירות שלה הם עושים שני דברים נוספים:
מלמדים אותנו איך לחסוך בחשמל,
וגם – הפרזנטורים שלהם הם שקע ותקע, שהם בעצם אריק ובנץ מהחבובות של רחוב ההפתעות. כל מי שמשלם חשבון חשמל גדל עליהם, ולכולם יש פינה חמה בלב לחבובות של רחוב ההפתעות…..

 

שתף את הפוסט:

טיפים מקצועיים לשיווק דיגיטאלי

על שלושה דברים השיווק הדיגיטלי עובד

על המוצר – דע בדיוק מה אתה מספק, בדיוק..!

על הלקוח – דע בדיוק מי הלקוח המועדף שלך, ופנה אליו, רק אליו! כך המסר יהיה אוטנטי ומדויק. לקוחות פוטנציאלים אחרים יגיעו בעקבותיו.

ועל הפלטפורמה – דע בדיוק איפה למצוא את הלקוח: פייסבוק / אינסטגרם / גוגל, חפש אותו שם, ופנה אליו שם!

הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.
יש לכם שאלות נוספות? התקשרו אלי עכשיו !

תוכן המאמר