תמונה של הדר הכהן

הדר הכהן

הדר הכהן, מנהל את חברת Hadar Marketing, בעל ניסיון רב ביצירת נוכחות בדיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים וביצירת קהל לקוחות. חברת Hadar Marketing מתאפיינת בשירות אישי, זמינות גבוהה ומעורבת עמוקה בכל שלבי התהליכים. ההצלחה של הלקוח זאת ההצלחה שלנו!

איך לבחור תמונות לאתר אינטרנט?


מסמך זה אינו ייעוץ או כיסוי משפטי, אלה המלצות מניסיוני בלבד.

  1. קודם כל – התמונה צריכה להיות רלוונטית לטקסט שלצידה. התפקיד של התמונה הוא לעזור לקורא להבין יותר טוב את המסר שבטקסט.
  2. מטעמי אסתטיקה, אני ממליץ לבחור יחס רוחב / גובה אחיד לאתר.
  3. ישנם יחסים נעימים לעיין. אני מעדיף את היחסים הבאים: 1:1, 16:9, 9:16, 5:4, 4:5.
  4. רצולוזיה צריכה להיות 72 DPI או יותר מכך. יחד עם זאת – להקפיד שהפרטים אותם מדגישים הם באיכות טובה.
  5. גודל התמונה צריכה להיות בגודל של לפחות 400 פיקסלים.
  6. מומלץ שהתמונה לא תכיל פריטים שמושכים את תשומת הלב מהפריט שאותו מציגים. ישנם מקרים בהם כדאי להסיר את הרקע לגמרי.
  7. מומלץ להשתמש בתמונות שאינן פוגעות ברגשות ציבור הגולשים או חלקו. לדוגמא, תמונות עירום, פגיעה בכשרות וכדומה.
  8. אסור להשתמש בתמונות שיש עליהן זכויות יוצרים, ללא קבלת אישור לכך.
  9. ניתן להשתמש בתמונות שיוצרו בעזרת בינה מלאכותית. עם זאת יש לשים לב שלא כל התוכנות מתירות שימוש מסחרי בתמונות אלו. וגם – תמונה מלאכותית מידי מייצרת חוסר אמינות.
  10. ניתן לרכוש תמונות ממאגרי תמונות, ולוודא שאלו מותרות לשימוש מסחרי.
  11. חל איסור על פרסום תמונות של ילדים, אלה אם יש אישור לכך. הקפידו לתעד את האישור.
  12. אני ממליץ שלא להשתמש בתמונות הגדולות מ 40KB. ישנם דרכים שונות לטפל בגדלי התמונות. כל מקרה לגופו, אוכל לסייע בכך.
  13. מומלץ להימנע מטקסט בתוך התמונה, אלה אם זה בלתי נמנע, כמו לוגו על מוצר, כיתוב על ספר, שלט או דומה.

שתף את הפוסט:

טיפים מקצועיים לשיווק דיגיטאלי

שלושת הסוגים של פוסטים שעובדים

סוגי פוסטים שכל שיווק דיגיטלי חייב לכלול

פוסטים שיווקיים

שמסבירים כמה המוצר או שירות שאותו משווקים הוא איכותי ומתאים למה שהלקוח מחפש.

פוסטים שנותנים לקורא ערך מוסף

אלו הם פוסטים הנותנים לקורא מידע, כדי שהקורא ידע לקבל החלטה. פוסטים מהסוג הזה גורם לקורא לחשוב שהמפרסם אמין ומקצועי, ובעיקר לא "דוחף" מוצר בכל מחיר.

פוסטים שנוגעים בלב

אלו הם פוסטים שמעוררים רגש שלנו כדי שנאהב אותם. מדובר על פוסטים שכוללים משהו מצחיק, או נוף יפה, או גור שמצודד את העין.

המיקס המומלץ והאפקטיבי ביותר שאני ממליץ הוא: 40% / 40% / 20%.

אתן דוגמא שלדעתי מבריקה

חברת חשמל מפרסמת עד כמה המוצר שלה טוב.

יחד עם ההלל שהם נותנים למוצר / שירות שלה הם עושים שני דברים נוספים:

  • מלמדים אותנו איך לחסוך בחשמל,
  • הפרזנטורים שלהם הם שקע ותקע, שהם בעצם אריק ובנץ מהחבובות של רחוב ההפתעות. כל מי שמשלם חשבון חשמל גדל עליהם, ולכולם יש פינה חמה בלב לחבובות של רחוב ההפתעות…..

הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.

יש לכם שאלות נוספות?

השאירו פרטים ואשוב אליכם.