שאלות ותשובות

בדף זה ריכזתי את רוב השאלות והתשובות שנתקלתי בהן בשיחות עם לקוחות.

בכל מקרה של שאלה או צורך בהבהרה צרו איתי קשר בטלפון 055-30-70-550

אתר אינטרנט זה חלון הראווה של העסק שלך, או אפילו החנות עצמה של העסק שלך, כאשר הצופים יושבים בבית על הכורסא או במשרד. ראה מידע נוסף לגבי אתרי אינטרנט.

לאתר אינטרנט ישנם שלושה מרכיבים:

  1. דומיין – שם האתר, אפשר לקנות בהרבה ספקים. אנחנו יכולים לעזור לך בקלות עם הרכישה הזאת. המחיר לא בשמיים – בין מספר שקלים ספור ועד כמה עשרות שקלים לשם עם סיומת com או co.il
  2. שירות אחסון / שרת – אחסון האתר נעשה על גבי מחשבים מהירים כדי שהאתר יהיה זמין לכמה שיותר אנשים בו זמנית. לכל אתר שאני בונה או מתחזק, אני יכול לספק שירות אחסון על גבי השרת שאני מפעיל.
  3. האתר עצמו – התכנים ותמונות שאנחנו יוצרים אל תוך האתר. אלו הם סוכני המכירות של כל בעל עסק.

בדרך לאתר אינטרנט מושלם, חייבים לעבור דרך השלבים הבאים:

  1. תכנון האתר בצורה הכי קפדנית שאפשר. אני כאן לעזור בהגדרות הללו. תמיד אפשר להביא אתרים אחרים בתור דוגמא, אבל בסופו של דבר האתר צריך לקלוע לטעם שלך, ולמה שמקובל בתחום הפעילות של העסק שלך. עיצוב שמתאים לתחום פעילות אחד לא תמיד מתאים לתחום פעילות אחר. 
  2. עיצוב האתר – אני כאן כדי לעזור. יש לי מעצבי אתרים, ואני פתוחים לקבל תכנון ממעצב אחר שתבחר. אפשר גם לרכוש עיצוב מוכן מראש מתוך בחר של עיצובים זמינים באנטרנט. אחת החנויות לעיצובים לאתרי אינטרנט שאני עובד איתם היא Themeforest.
    הערה – חשוב לשים לב שבוחרים עיצוב שהוא אכן מתאים לכיוון הכתיבה בעברית – ימין לשמאל.
  3. הכנת התוכן לאתר – מדובר בטקסט ובתמונות. אני כאן כדי לעזור!
    חשוב לי להבין את מהות וסגנון העסק שלך. אחרי כן:

— אני עובדים עם מחברי טקסטים מעולים, כאלה שיודעים לכתוב טקסטים שגוגל אוהב.

— אני אעזור לך להשיג תמונות בחינם מהאינטרנט, או לרכוש תמונות. אבל בסופו של דבר – תמונות אוטנטיות הם הטובות ביותר, ולא לשכוח שתמונה אחת (טובה) שווה אלף מילים.
— יש עובד עם מעצבים גרפיים מהשורה הראשונה כדי להתאים / לתקן / לשנות את התמונות לפי טעמך.

4. בניית האתר עצמו – זה התפקיד שלי. אני עובד מהר, ולאתר תדמית – אנחנו מתחייבים ל 14 ימי עסקים עד שהאתר יהיה מוכן!!

כעיקרון, אני יכול לטפל בכל.
עם זאת העיצוב והמדיה – טקסטים ותמונות, חייבים להתאים לחברת הלקוח, לאופי הפעילות של הלקוח ולטעמו.
בשלבים הללו הלקוח נותן את ההכוונה לבעלי המקצוע, כדי שהאתר יהיה חלק אורגני מהעסק.

פסקה זאת נמצאת בבניה, תהיה זמינה תוך זמן קצר.

יש שלושה סוגים של אתרים:

  1. דף נחיתה – אתר אינטרנט בן דף אחד.
  2. אתר תדמית – אתר אינפורמטיבי, שמי שמבקר בו – יודע ומכיר את העסק שלך.
  3. אתר מכירה / חנות אינטרנטית – חנות נוספת לעסק שלך. אתה רק צריך להחזיק מלאי ולשלוח ללקוחות……

השירות שלי כולל:

  1. ליווי בתהליך רכישת דומיין.
  2. אחסון חינם באתר בשנה הראשונה ואו בתקופת השירות.
  3. תוסף אלמנטור בשנה הראשונה.
  4. ליווי ונטילת אחריות בתקשורת מול כותב/ת תוכן ומעצב/ת גרפי.
  5. במקרה הצורך – הדרכת זום בת שעה.
  6. אחריות על האתר למשך שלושה חודשים.

ובסופו של דבר – אני תמיד ברקע, לכל צורך בשינויי או הוספות.

השירות שלנו כולל הכול! אצלי זה One Stop Shop.
לי יש את הידע והניסיון, ואני מלווה את הלקוחות שלי לאורך כל הדרך עד לאתר עובד ומוכן להביא לקוחות.

ישנם מספר גורמים שמשפיעים על מהירות האתר, כולם בבקרה שלי, ואני לא בונה אתרים איטיים. זה עיקרון אצלי… 

 

לאחר שהאתר עלה לאוויר, עומדים בפני הלקוח ארבע אפשרויות:
1. לא לעשות דבר ולקוות לטוב.
2. לקדם את האתר קידום אורגני.
3. לקדם את האתר בקידום ממומן.
4. לרכוש חבילת אחזקה שיכולה לכלול:
– עדכוני תכנה ותוספים
– עדכוני תכנים וניהול
– ניהול פורומים, אפליקציות חוות דעת ועוד, תלוי במבנה האתר.

אני מציע שלוש רמות שונות של קידום אורגני, ראו פירוט בעמוד קידום אורגני בגוגל. 

אני מציע שלוש חבילות שונות של אתרי אינטרנט, ראו פירוט האפשרויות בעמוד אתרי אינטרנט.

חשוב לבחור בחבילה הנכונה, המתאימה לצרכים של העסק שלכם. לייעוץ והכוונה – צרו איתי קשר ואעזור לכם לבחור את החבילה המתאימה. 

טיפים לשיווק דיגיטאלי

איך לדבר עם הלקוחות?

דברו עם הלקוח בשפת הלקוח…
לדעתי – אחד הנושאים החשובים ביותר בשיווק.

כאשר אנחנו כותבים פוסטים או מודעות, חשוב להשתמש במושגים שהלקוחות שלנו משתמשים, ולהדגיש את התועלת שהלקוח יקבל מהשרות / מוצר שלנו.
אל תשתמשו בממושגים מקצועיים או טכניים שהלקוחות לא מכירים, זה לא "יעשה את העבודה".

בכל מקרה, אני ממליץ להיעזר בשרותים של כותב מקצועי. גם אז – התפקיד שלכם הוא לווודא שהמסרים מתאימים ללקוחות שלכם.

לקריאה נוספת על כתיבה שיווקית

מספר דוגמאות

דוגמה מתחום החינוך:

* אל תכתבו: הקורס שלנו עושה שימוש במודל פדגוגי חדשני המבוסס על למידה שיתופית.
* כתבו: בקורס שלנו תלמדו בצורה מהנה ויעילה, תוך כדי עבודה בקבוצות ותוך כדי פתרון בעיות מעשיות.

דוגמה מתחום התיירות:

* אל תכתבו: המלון שלנו מציע מגוון רחב של שירותי ספא הכוללים טיפולים ארומתרפיים, עיסויים תאילנדים ושירותי ג'קוזי.
* כתבו: בואו להתפנק בחופשה מפנקת במלון שלנו. תיהנו מעיסויים מפנקים, סאונות יבשות ורטובות, וטיפולים מרגיעים שיעזרו לכם להתחדש.

דוגמה מתחום עיצוב גרפי:

* אל תכתבו: הלוגו הזה מבוסס על גופן סנס-סריף מינימליסטי עם קונטור שחור עבה.
* כתבו: הלוגו הזה נקי ומודרני, קל לזכור ומתאים לכל פלטפורמה, בין אם זה כרטיס ביקור או אתר אינטרנט.

דוגמה מתחום השיווק:

* אל תכתבו: נבצע עבורך קמפיין אינטגרטיבי המשלב ערוצי מדיה שונים.
* כתבו: נגיע לקהל היעד שלך בכל מקום שהוא נמצא, בין אם זה בפייסבוק, בגוגל או בטלוויזיה, ונבטיח שיראו את המוצר שלך.

למה זה חשוב?

1. קודם כל – כאשר מדברים בשפה שהלקוח משתמש, אנחנו יוצרים קשר אמיתי. הלקוח מרגיש שאתם מדברים אליו בגובה העיניים, ושאנחנו באמת מבינים את הצרכים שלו.
זה חשוב ❗

2. דבר שני – לקוחות רוצים לעשות עסקים עם אנשים שהם סומכים עליהם. כשאתם מדברים בשפה ברורה ומובנת, אתם בונים אמון ומראים ללקוח שאתם הכתובת הנכונה עבורו.
זה מאוד חשוב ❗❗

3. והכי חשוב – לקוח שמרגיש שהוא מבין את מה שאתם מציעים, הסיכוי לסגירת עסקה עולה.
זה מאוד מאוד חשוב ❗❗❗
בסופו של דבר – בשביל זה אנחנו כאן!!

.

הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.
יש לכם שאלות נוספות?

השאירו פרטים עכשיו!