שאלות ותשובות

בדף זה ריכזתי את רוב השאלות והתשובות שנתקלתי בהן בשיחות עם לקוחות.

בכל מקרה של שאלה או צורך בהבהרה צרו איתי קשר בטלפון 055-30-70-550

אתר אינטרנט זה חלון הראווה של העסק שלך, או אפילו החנות עצמה של העסק שלך, כאשר הצופים יושבים בבית על הכורסא או במשרד. ראה מידע נוסף לגבי אתרי אינטרנט.

לאתר אינטרנט ישנם שלושה מרכיבים:

  1. דומיין – שם האתר, אפשר לקנות בהרבה ספקים. אנחנו יכולים לעזור לך בקלות עם הרכישה הזאת. המחיר לא בשמיים – בין מספר שקלים ספור ועד כמה עשרות שקלים לשם עם סיומת com או co.il
  2. שירות אחסון / שרת – אחסון האתר נעשה על גבי מחשבים מהירים כדי שהאתר יהיה זמין לכמה שיותר אנשים בו זמנית. לכל אתר שאני בונה או מתחזק, אני יכול לספק שירות אחסון על גבי השרת שאני מפעיל.
  3. האתר עצמו – התכנים ותמונות שאנחנו יוצרים אל תוך האתר. אלו הם סוכני המכירות של כל בעל עסק.

בדרך לאתר אינטרנט מושלם, חייבים לעבור דרך השלבים הבאים:

  1. תכנון האתר בצורה הכי קפדנית שאפשר. אני כאן לעזור בהגדרות הללו. תמיד אפשר להביא אתרים אחרים בתור דוגמא, אבל בסופו של דבר האתר צריך לקלוע לטעם שלך, ולמה שמקובל בתחום הפעילות של העסק שלך. עיצוב שמתאים לתחום פעילות אחד לא תמיד מתאים לתחום פעילות אחר. 
  2. עיצוב האתר – אני כאן כדי לעזור. יש לי מעצבי אתרים, ואני פתוחים לקבל תכנון ממעצב אחר שתבחר. אפשר גם לרכוש עיצוב מוכן מראש מתוך בחר של עיצובים זמינים באנטרנט. אחת החנויות לעיצובים לאתרי אינטרנט שאני עובד איתם היא Themeforest.
    הערה – חשוב לשים לב שבוחרים עיצוב שהוא אכן מתאים לכיוון הכתיבה בעברית – ימין לשמאל.
  3. הכנת התוכן לאתר – מדובר בטקסט ובתמונות. אני כאן כדי לעזור!
    חשוב לי להבין את מהות וסגנון העסק שלך. אחרי כן:

— אני עובדים עם מחברי טקסטים מעולים, כאלה שיודעים לכתוב טקסטים שגוגל אוהב.

— אני אעזור לך להשיג תמונות בחינם מהאינטרנט, או לרכוש תמונות. אבל בסופו של דבר – תמונות אוטנטיות הם הטובות ביותר, ולא לשכוח שתמונה אחת (טובה) שווה אלף מילים.
— יש עובד עם מעצבים גרפיים מהשורה הראשונה כדי להתאים / לתקן / לשנות את התמונות לפי טעמך.

4. בניית האתר עצמו – זה התפקיד שלי. אני עובד מהר, ולאתר תדמית – אנחנו מתחייבים ל 14 ימי עסקים עד שהאתר יהיה מוכן!!

כעיקרון, אני יכול לטפל בכל.
עם זאת העיצוב והמדיה – טקסטים ותמונות, חייבים להתאים לחברת הלקוח, לאופי הפעילות של הלקוח ולטעמו.
בשלבים הללו הלקוח נותן את ההכוונה לבעלי המקצוע, כדי שהאתר יהיה חלק אורגני מהעסק.

פסקה זאת נמצאת בבניה, תהיה זמינה תוך זמן קצר.

יש שלושה סוגים של אתרים:

  1. דף נחיתה – אתר אינטרנט בן דף אחד.
  2. אתר תדמית – אתר אינפורמטיבי, שמי שמבקר בו – יודע ומכיר את העסק שלך.
  3. אתר מכירה / חנות אינטרנטית – חנות נוספת לעסק שלך. אתה רק צריך להחזיק מלאי ולשלוח ללקוחות……

השירות שלי כולל:

  1. ליווי בתהליך רכישת דומיין.
  2. אחסון חינם באתר בשנה הראשונה ואו בתקופת השירות.
  3. תוסף אלמנטור בשנה הראשונה.
  4. ליווי ונטילת אחריות בתקשורת מול כותב/ת תוכן ומעצב/ת גרפי.
  5. במקרה הצורך – הדרכת זום בת שעה.
  6. אחריות על האתר למשך שלושה חודשים.

ובסופו של דבר – אני תמיד ברקע, לכל צורך בשינויי או הוספות.

השירות שלנו כולל הכול! אצלי זה One Stop Shop.
לי יש את הידע והניסיון, ואני מלווה את הלקוחות שלי לאורך כל הדרך עד לאתר עובד ומוכן להביא לקוחות.

ישנם מספר גורמים שמשפיעים על מהירות האתר, כולם בבקרה שלי, ואני לא בונה אתרים איטיים. זה עיקרון אצלי… 

 

לאחר שהאתר עלה לאוויר, עומדים בפני הלקוח ארבע אפשרויות:
1. לא לעשות דבר ולקוות לטוב.
2. לקדם את האתר קידום אורגני.
3. לקדם את האתר בקידום ממומן.
4. לרכוש חבילת אחזקה שיכולה לכלול:
– עדכוני תכנה ותוספים
– עדכוני תכנים וניהול
– ניהול פורומים, אפליקציות חוות דעת ועוד, תלוי במבנה האתר.

אני מציע שלוש רמות שונות של קידום אורגני, ראו פירוט בעמוד קידום אורגני בגוגל. 

אני מציע שלוש חבילות שונות של אתרי אינטרנט, ראו פירוט האפשרויות בעמוד אתרי אינטרנט.

חשוב לבחור בחבילה הנכונה, המתאימה לצרכים של העסק שלכם. לייעוץ והכוונה – צרו איתי קשר ואעזור לכם לבחור את החבילה המתאימה. 

טיפים לשיווק דיגיטאלי

משפך שיווקי

מה זה משפך שיווקי ולמה זה חשוב לעסק שלכם?

משפך שיווקי

בפוסט הזה, אני מתאר מהו המשפך השיווקי וכיצד להבחין בין שלב ושלב בו. ההבנה של המשפך השיווקי של העסק שלנו, עוזרת לנו להתמקד בפעילות השיווקית שלנו. כאשר הפעולות השיווקיות שלנו מתאימות לשלב של העסק שלנו במשפך השיווקי, כך שהתוצאות של השיווק הדיגיטלי יהיו יעילים יותר.
משפך שיווקי הוא מודל המתאר את המסע שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם עוברים. המודל מתחיל מהרגע שהם לומדים על המוצר או השירות שלכם ועד שהם מבצעים רכישה.

למודל יש מספר שלבים שונים. השלבים צריכים להיות ממוקדים היטב כדי לקדם לקוחות פוטנציאליים לשלב הבא במשפך.

אלו הם השלבים העיקריים במשפך השיווקי:

      1. מודעות (Awareness) – השלב הראשוני שבו לקוחות לומדים על קיומו של המוצר או השירות שלכם. השלב הזה יכול להיות ארוך, ובו עוברים מהתעלמות מוחלטת ועד למודעות מלאה לשירותים שאנחנו נותנים.
      2. עניין (Interest) – בשלב הזה גורמים ללקוחות שמתעניינים במוצר שלך, לרצות ללמוד עליו יותר.
      3. רצון (Desire) – כאשר לקוחות מעריכים את הערך של המוצר עבורם, הם מתחילים לרצות לרכוש אותו. חשיפה לסקירות לקוחות חיוביות יכולה לחזק את הרצון הזה.
      4. פעולה (Action) – זהו השלב האחרון. השלב שבו לקוחות שוקלים קניה ומחליטים אם לרכוש את המוצר או השירות שלכם.

    1. חשוב לתכנן היטב את השלבים השונים של קמפיינים שלכם. חשוב ליצור תוכן איכותי שכוללים:

    כדי לעבור משלב לשלב במשפך השיווקי, חשוב להקפיד על:

    חשוב לנתח את התוצאות המשפך באופן רציף כדי לשפר את האסטרטגיה. אסטרטגיה נכונה תגרום ללקוחות לעבור משלב לשלב.

    בזכות תובנות נכונות ומדויקות, תוכל להגביר באופן משמעותי את ההמרות ואת התשואה על ההשקעה בשיווק שלכם.

    המלצה שלי:

    כדי לעבור כמה שיותר מהר בין השלבים השונים של המשפך השיווקי, חשוב להתייעץ עם מומחה לשיווק. המומחה יעזור לכם ולהחליט איך כדאי לפעול

    הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.
    יש לכם שאלות נוספות?

    השאירו פרטים עכשיו!