תמונה של הדר הכהן

הדר הכהן

הדר הכהן, מנהל את חברת Hadar Marketing, בעל ניסיון רב ביצירת נוכחות בדיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים וביצירת קהל לקוחות. חברת Hadar Marketing מתאפיינת בשירות אישי, זמינות גבוהה ומעורבת עמוקה בכל שלבי התהליכים. ההצלחה של הלקוח זאת ההצלחה שלנו!

כתיבת פוסטים לשני המגדרים

תוכן המאמר

אישה ואיש

אחד האתגרים בכתיבת פוסטים, הוא לכתוב לקהל מעורב – נשים וגברים, לקלוע אל שני המגדרים, ולא לפגוע (חס וחלילה) ברגשות של מי שאולי רגיש לנושא.

בפוסט הזה קיבצתי את עשרת הדיברות שלי איך להתמודד עם הנושא בקלות:

1. לכתוב ברבים:

קוראים, כותבים והולכים. זה רק חצי פתרון, הרי אפשר לכתוב גם קוראות, כותבות והולכות. עם זאת – זה מקובל.

2. לכתוב בלשון יחיד בזמן עבר:

קראת, כתבת והלכת. כשזה מתאים – זה עושה את העבודה.

3. להשתמש במילים שיכולות להיות מופנות לשני המגדרים:

שלך, אותך, איתך רוצה, לדעתך. הגישה הזאת מצריכה מעט מחשבה, אבל עובדת מצוין.

4. להשתמש בשם הפעולה:

קריאה, הליכה, כתיבה, יצירת קשר. אמנם זה יותר פחות אישי, אבל בהרבה מקרים זה מתאים.

5. להשתמש בשם הפועל:

“מומלץ לקרוא לחשמלאי מוסמך", זאת כתיבה מעט יבשה וההנעה לפעולה פחות מובהקת.

6. אפשר להשתמש בגוף ראשון יחיד:

אני רוצה להירשם, אני רוצה לקרוא, אני רוצה לדעת ועוד. הפתרון הזה אלגנטי ומיצר קירבה. פתרון מומלץ.

7. להשתמש במילה "לך" ולמנף אותה לצורך הספציפי:

"נמאס לך מחוסר האנרגיה שלך? חדר הכושר שלנו מחכה לך במחירים אטרקטיביים". זה מצריך יותר השקעה, עם זאת התוצאה מעולה.

8. לכתוב בגוף ראשון רבים:

אנחנו רוצים, אנחנו זקוקים, אנחנו מעדיפים ועוד. זה מייצר קרבה – אני איתך!!

9. לכתוב בגוף שני רבים ושם הפועל:

תוכלו לראות, תוכלו להירשם, תוכלו להצטרף ועוד. מייצר מרחק, פחות מומלץ.

10. לכתוב משפט סביל:

ניתן לראות, אפשר להבין, אתם מוזמנים לבקר, אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו. הדרך הכי פחות מומלצת. אפשר, אני ממליץ להימנע.

המלצה:

למי שכותב לעצמו – אני ממליץ להדפיס, ולתלות מעל לשולחן הכתיבה…..

שתף את הפוסט:

טיפים מקצועיים לשיווק דיגיטאלי

המטרה היא לידים!!

רבים חושבים שהמטרה העליונה של שיווק דיגיטלי היא להגיע למקום הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל. אבל בפועל, זו לא המטרה שצריכה להנחות אותנו. המטרה האמיתית היא להפוך למותג מוביל בתחומנו, שיודע למשוך לקוחות איכותיים.

איך עושים את זה?

לא מספיק להופיע בראש דפי החיפוש. חייבים קודם כל להבין מה הלקוחות שלנו רוצים, מה מעסיק אותם, ולייצר עבורם ערך באמת. רק אז הם ימשיכו לבוא אלינו שוב ושוב.

ערך יכול להיות מידע איכותי, כלי שימושי, או חווית שירות מעולה. אבל זה חייב לנבוע ממקום אמיתי של דאגה ללקוח.

זו הדרך היחידה לבנות מוניטין ולכבוש נתח שוק בטווח הארוך.

הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.

יש לכם שאלות נוספות?

השאירו פרטים ואשוב אליכם.

תוכן המאמר