Picture of הדר הכהן

הדר הכהן

הדר הכהן, מנהל את חברת Hadar Marketing, בעל ניסיון רב ביצירת נוכחות בדיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים וביצירת קהל לקוחות. חברת Hadar Marketing מתאפיינת בשירות אישי, זמינות גבוהה ומעורבת עמוקה בכל שלבי התהליכים. ההצלחה של הלקוח זאת ההצלחה שלנו!

כתיבת פוסטים לשני המגדרים

תוכן המאמר

אישה ואיש

אחד האתגרים בכתיבת פוסטים, הוא לכתוב לקהל מעורב – נשים וגברים, לקלוע אל שני המגדרים, ולא לפגוע (חס וחלילה) ברגשות של מי שאולי רגיש לנושא.

בפוסט הזה קיבצתי את עשרת הדיברות שלי איך להתמודד עם הנושא בקלות:

1. לכתוב ברבים: קוראים, כותבים והולכים. זה רק חצי פתרון, הרי אפשר לכתוב גם קוראות, כותבות והולכות. עם זאת – זה מקובל.

2. לכתוב בלשון יחיד בזמן עבר: קראת, כתבת והלכת. כשזה מתאים – זה עושה את העבודה.

3. להשתמש במילים שיכולות להיות מופנות לשני המגדרים: שלך, אותך, איתך רוצה, לדעתך. הגישה הזאת מצריכה מעט מחשבה, אבל עובדת מצוין.

4. להשתמש בשם הפעולה: קריאה, הליכה, כתיבה, יצירת קשר. אמנם זה יותר פחות אישי, אבל בהרבה מקרים זה מתאים.

5. להשתמש בשם הפועל: “מומלץ לקרוא לחשמלאי מוסמך". זאת כתיבה מעט יבשה וההנעה לפעולה פחות מובהקת.

6. אפשר להשתמש בגוף ראשון יחיד: אני רוצה להירשם, אני רוצה לקרוא, אני רוצה לדעת ועוד. הפתרון הזה אלגנטי ומיצר קירבה. פתרון מומלץ.

7. להשתמש במילה "לך" ולמנף אותה לצורך הספציפי: "נמאס לך מחוסר האנרגיה שלך? חדר הכושר שלנו מחכה לך במחירים אטרקטיביים". זה מצריך יותר השקעה, עם זאת התוצאה מעולה.

8. לכתוב בגוף ראשון רבים: אנחנו רוצים, אנחנו זקוקים, אנחנו מעדיפים ועוד. זה מייצר קרבה – אני איתך!!

9. לכתוב בגוף שני רבים ושם הפועל: תוכלו לראות, תוכלו להירשם, תוכלו להצטרף ועוד. מייצר מרחק, פחות מומלץ.

10. לכתוב משפט סביל: ניתן לראות, אפשר להבין, אתם מוזמנים לבקר, אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו. הדרך הכי פחות מומלצת. אפשר, אני ממליץ להימנע.


למי שכותב לעצמו – אני ממליץ להדפיס, ולתלות מעל לשולחן הכתיבה…..

שתף את הפוסט:

טיפים מקצועיים לשיווק דיגיטאלי

מה זה משפך שיווקי?

מה זה משפך שיווקי ולמה זה חשוב לעסק שלכם?

משפך שיווקי

אם אתם בעלי עסק, ודאי שמעתם את המונח משפך שיווקי. יתכן שלא ממש הבנתם לעומק מה זה אומר.
משפך שיווקי הוא מודל המתאר את המסע שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם עוברים. המודל מתחיל מהרגע שהם לומדים על המוצר או השירות שלכם ועד שהם מבצעים רכישה.

למודל יש מספר שלבים שונים. השלבים צריכים להיות ממוקדים היטב כדי לקדם לקוחות פוטנציאליים לשלב הבא במשפך.

אלו הם כמה מהשלבים העיקריים:

      1. מודעות (Awareness) – השלב הראשוני שבו לקוחות לומדים על קיומו של המוצר או השירות שלכם. השלב הזה יכול להיות ארוך, ובו עוברים מהתעלמות מוחלטת ועד למודעות מלאה לשירותים שאנחנו נותנים.
      2. עניין (Interest) – בשלב הזה גורמים ללקוחות שמתעניינים במוצר שלך, לרצות ללמוד עליו יותר.
      3. רצון (Desire) – כאשר לקוחות מעריכים את הערך של המוצר עבורם, הם מתחילים לרצות לרכוש אותו. חשיפה לסקירות לקוחות חיוביות יכולה לחזק את הרצון הזה.
      4. פעולה (Action) – זהו השלב האחרון. השלב שבו לקוחות שוקלים קניה ומחליטים אם לרכוש את המוצר או השירות שלכם.

    1. חשוב לתכנן היטב את השלבים השונים של קמפיינים שלכם. חשוב ליצור תוכן איכותי שכוללים:

    כדי לעבור משלב לשלב, חשוב להקפיד על:

    • פרסום ממוקד
    • תוכן שיווקי רלוונטי
    • דפי נחיתה משכנעים
    • ועוד

    חשוב לנתח את התוצאות המשפך באופן רציף כדי לשפר את האסטרטגיה. אסטרטגיה נכונה תגרום ללקוחות לעבור משלב לשלב.

    בזכות תובנות נכונות ומדויקות, תוכל להגביר באופן משמעותי את ההמרות ואת התשואה על ההשקעה בשיווק שלכם.

    המלצה שלי:

    חשוב להתייעץ עם מומחה לשיווק. המומחה יעזור לכם ולהחליט איך כדאי לפעול.

    הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.
    יש לכם שאלות נוספות? התקשרו אלי עכשיו !

    תוכן המאמר