תמונה של הדר הכהן

הדר הכהן

הדר הכהן, מנהל את חברת Hadar Marketing, בעל ניסיון רב ביצירת נוכחות בדיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים וביצירת קהל לקוחות. חברת Hadar Marketing מתאפיינת בשירות אישי, זמינות גבוהה ומעורבת עמוקה בכל שלבי התהליכים. ההצלחה של הלקוח זאת ההצלחה שלנו!

קידום אורגני ברשתות חברתיות

הפוסט הזה כולל מדריך קצר לקידום אורגני בפייסבוק ובאינסטגרם.

קידום אורגני ברשתות חברתיות הוא שיפור מתמיד של הנוכחות ושל התדמית של העסק שלכם. זה מושך תשומת לב, העסק שלכם ייחרט אצל הלקוחות, ומושך לקוחות פוטנציאלים.

הכללים פשוטים. עם זאת נדרשת התמדה ועקביות.

זיהוי הקהל

מי הם הלקוחות שלכם? מה מעניין אותם?
ככל שתכירו את הקהל שלכם יותר טוב, כך תוכלו ליצור תוכן שמתאים אליהם טוב יותר.

פרופילים עסקיים

הקימו פרופילים עסקיים לעסק שלכם, והפרידו בין הפרופיל הפרטי לעסקי.

קשרים

צרו קשרים עם הלקוחות הפוטנציאלים, על ידי חברות, מעקב, לייקים הצטרפות לקבוצות, הצטרפות לאירועים ועוד.

תוכן

חברו פוסטים בשלושת התחומים העיקריים:
– פוסטים מכירתיים. הקפידו להתמקד בצרכי הלקוח, ולא להתמקד במוצר / שירות שלכם.
– פוסטים שמקנים ללקוח ערך מוסף.
– פוסטים שמעוררים את הרגש.
כן צרפו תמונות יפות ו/או סרטונים קצרים.

אינטראקציה

שמרו על אינטראקציה עם אחרים ובמיוחד עם הלקוחות: ענו להודעות, הגיבו לתגובות בצורה מדודה, ושתפו פעולה עם העוקבים שלכם. אל תזניחו אף אחד ואסור להתעלם!

האשטגים

השתמשו בהאשטגים הנכונים: חפשו את ההאשטגים הרלוונטיים לתחום שלכם והשתמשו בהם במידה.

שיתופי פעולה

חפשו עסקים משלימים לעסק שלכם ושיתפו איתם פעולה. בעזרת שיתוף פעולה עם עסקים אחרים תוכלו להגיע לקהל נוסף וחדש.

עקביות

הקפידו על עקביות כדי להיחרט בזיכרון של הלקוחות הפוטנציאלים.

לסיום שתי הערות:

  1. זה לא קורה בין לילה, אבל זה עובד.
  2. היו אוטנטים, לא להגזים ולא להפריז.

רוצים לדעת עוד? השאירו פרטים ואשמח לעזור.

אהבתם?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ שבה אני מפרסם טיפים נוספים לשיווק דיגיטלי.
https://bit.ly/hadarmarketing

שתף את הפוסט:

טיפים מקצועיים לשיווק דיגיטאלי

שלושת הסוגים של פוסטים שעובדים

סוגי פוסטים שכל שיווק דיגיטלי חייב לכלול

פוסטים שיווקיים

שמסבירים כמה המוצר או שירות שאותו משווקים הוא איכותי ומתאים למה שהלקוח מחפש.

פוסטים שנותנים לקורא ערך מוסף

אלו הם פוסטים הנותנים לקורא מידע, כדי שהקורא ידע לקבל החלטה. פוסטים מהסוג הזה גורם לקורא לחשוב שהמפרסם אמין ומקצועי, ובעיקר לא "דוחף" מוצר בכל מחיר.

פוסטים שנוגעים בלב

אלו הם פוסטים שמעוררים רגש שלנו כדי שנאהב אותם. מדובר על פוסטים שכוללים משהו מצחיק, או נוף יפה, או גור שמצודד את העין.

המיקס המומלץ והאפקטיבי ביותר שאני ממליץ הוא: 40% / 40% / 20%.

אתן דוגמא שלדעתי מבריקה

חברת חשמל מפרסמת עד כמה המוצר שלה טוב.

יחד עם ההלל שהם נותנים למוצר / שירות שלה הם עושים שני דברים נוספים:

  • מלמדים אותנו איך לחסוך בחשמל,
  • הפרזנטורים שלהם הם שקע ותקע, שהם בעצם אריק ובנץ מהחבובות של רחוב ההפתעות. כל מי שמשלם חשבון חשמל גדל עליהם, ולכולם יש פינה חמה בלב לחבובות של רחוב ההפתעות…..

הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.

יש לכם שאלות נוספות?

השאירו פרטים ואשוב אליכם.