Picture of הדר הכהן

הדר הכהן

הדר הכהן, מנהל את חברת Hadar Marketing, בעל ניסיון רב ביצירת נוכחות בדיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים וביצירת קהל לקוחות. חברת Hadar Marketing מתאפיינת בשירות אישי, זמינות גבוהה ומעורבת עמוקה בכל שלבי התהליכים. ההצלחה של הלקוח זאת ההצלחה שלנו!

שלושת הסוגים של פוסטים שעובדים

תוכן המאמר

סוגי פוסטים שכל שיווק דיגיטלי חייב לכלול

פוסטים שיווקיים

שמסבירים כמה המוצר או שירות שאותו משווקים הוא איכותי ומתאים למה שהלקוח מחפש.

פוסטים שנותנים לקורא ערך מוסף

אלו הם פוסטים הנותנים לקורא מידע, כדי שהקורא ידע לקבל החלטה. פוסטים מהסוג הזה גורם לקורא לחשוב שהמפרסם אמין ומקצועי, ובעיקר לא "דוחף" מוצר בכל מחיר.

פוסטים שנוגעים בלב

אלו הם פוסטים שמעוררים רגש שלנו כדי שנאהב אותם. מדובר על פוסטים שכוללים משהו מצחיק, או נוף יפה, או גור שמצודד את העין.

המיקס המומלץ והאפקטיבי ביותר שאני ממליץ הוא: 40% / 40% / 20%.

אתן דוגמא שלדעתי מבריקה

חברת חשמל מפרסמת עד כמה המוצר שלה טוב.

יחד עם ההלל שהם נותנים למוצר / שירות שלה הם עושים שני דברים נוספים:

  • מלמדים אותנו איך לחסוך בחשמל,
  • הפרזנטורים שלהם הם שקע ותקע, שהם בעצם אריק ובנץ מהחבובות של רחוב ההפתעות. כל מי שמשלם חשבון חשמל גדל עליהם, ולכולם יש פינה חמה בלב לחבובות של רחוב ההפתעות…..

שתף את הפוסט:

טיפים מקצועיים לשיווק דיגיטאלי

צילום לשיווק דיגיטלי, איך להגיע לתמונה מושלמת?

בתמונה רואים מצלמת רפלקס

איך עושים צילום לשיווק דיגיטלי, כזה שמושך את העיין? כזה שמושך את תשומת הלב?

אספתי תשעה כללים חשובים, עקבו אחריהם ותראו את התוצאות.

1. תאורה:

תאורה טובה היא חיונית! השתמשו באור טבעי ככל האפשר עדיף לצלם בחוץ באור השמש מאשר בתאורת פנים.

2. הקפידו על רקע נקי

ודאו שהרקע מאחורי המוצר נקי ומסודר. אני ממליץ על רקע לבן המשדר ניקיון, או רקע שחור המשדר ריחוק ומעמד גבוה.

אם אין אפשרות להסיר את הרקע – הקפידו על רקע מסודר ומחמיא. תמונה של משרד או בית מבולגן עושה לנו שירות רע.

יש שפע של כלים להסרת רקע אן הוספת רקע – השתמשו בהם. זה משדרג את התמונה בהרבה.

אחד הכלים החינמיים הוא: removebg. זה כלי פשוט וקל לשימוש שמתאים לרוב המקרים. למקרים מסובכים יותר – השתמשו במעצב/ת גראפי.

3. זווית צילום

בחרו זווית צילום מחמיאה:

  • למוצרים קטנים, צלמו מלמעלה
  • למוצרים גדולים, צלמו בגובה העיניים
  • המנעו מלצלפ אנשים מלמעלה,
  • יש כיתוב על המוצר שלכם, הקפידו שהכיתוב בזווית נוחה לקריאה.

4. איכות

ודאו שפרטי התמונה בפוקוס טוב. ניתן להשתמש באפקטים של פוקוס לעורר עניין. הקפידו על רזולוציה מספיקה (מספיקה, לא להגזים), כך שהתמונה תהיה חדה.

קראו עוד בפוסט תמונות לאתר אינטרנט.

5. קומפוזיציה

שימו לב למיקום המוצר בתמונה. כלל השלישים יכול לעזור לכם ליצור תמונה נעימה לעין. הקפידו על מיצוב התמונה באופן מחמיא ומושך את העין.

6. עריכה

עריכה גראפית קלה יכולה לשפר משמעותית את התמונה. חתכו את התמונה לפי הצורך, והשתמשו במסננים לטשטוש קל או הדגשת צבע.

ראו מידע נוסף בפוסט אופטימיזצית תמונות לאתר אינטרנט.

7. רגש

תמונה שמעוררות רגש מושכות יותר. חייבים להתאים את פקטור הרגש לקהל היעד.

לדוגמא:

  • עבור ביגוד כדאי להשתמש בדוגמן/נית או ידוענים
  • בתמונה של חיתולים לתינוקות כמעט תמיד יהיה ילד מחייך
  • ובתמונת פרסומת של סוחר במכונית – תמיד תהיה מכונית נקייה ואטרקטיבית, בדרך כלל מכונית ספורט….

8. היו יצירתיים

בחנו תמונות של פרסומות של שמושכות אותכם/ן, נסו להבין מדוע התמונה מושכת אתכם, וחשבו איך אתם ממנפים את הכיוון כדי לייצר משהו שהוא טוב יותר מהמתחרים.

9. צילום לשיווק דיגיטלי – זכרו שתמונה אחת שווה אלף מילים!!

וזאת ההזדמנות להסביר ללקוחות פוטנציאלים עד כמה אתם טובים / למה כדי לרכוש אצלכם. אל תבזבזו את ההזדמנות!!

התמונה היא הדבר הראשון שהגולשים רואים, ואין לנו הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני…..

הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.

יש לכם שאלות נוספות?

השאירו פרטים ואשוב אליכם.

תוכן המאמר