סוגי פוסטים שכל שיווק דיגיטלי חייב לכלול
פוסטים שיווקיים
שמסבירים כמה המוצר או שירות שאותו משווקים הוא איכותי ומתאים למה שהלקוח מחפש.
פוסטים שנותנים לקורא ערך מוסף
אלו הם פוסטים הנותנים לקורא מידע, כדי שהקורא ידע לקבל החלטה. פוסטים מהסוג הזה גורם לקורא לחשוב שהמפרסם אמין ומקצועי, ובעיקר לא "דוחף" מוצר בכל מחיר.
פוסטים שנוגעים בלב
אלו הם פוסטים שמעוררים רגש שלנו כדי שנאהב אותם. מדובר על פוסטים שכוללים משהו מצחיק, או נוף יפה, או גור שמצודד את העין.
המיקס המומלץ והאפקטיבי ביותר שאני ממליץ הוא: 40% / 40% / 20%.
אתן דוגמא שלדעתי מבריקה
חברת חשמל מפרסמת עד כמה המוצר שלה טוב.
יחד עם ההלל שהם נותנים למוצר / שירות שלה הם עושים שני דברים נוספים:
- מלמדים אותנו איך לחסוך בחשמל,
- הפרזנטורים שלהם הם שקע ותקע, שהם בעצם אריק ובנץ מהחבובות של רחוב ההפתעות. כל מי שמשלם חשבון חשמל גדל עליהם, ולכולם יש פינה חמה בלב לחבובות של רחוב ההפתעות…..