תמונה של הדר הכהן

הדר הכהן

הדר הכהן, מנהל את חברת Hadar Marketing, בעל ניסיון רב ביצירת נוכחות בדיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים וביצירת קהל לקוחות. חברת Hadar Marketing מתאפיינת בשירות אישי, זמינות גבוהה ומעורבת עמוקה בכל שלבי התהליכים. ההצלחה של הלקוח זאת ההצלחה שלנו!

איך לדבר עם הלקוחות?

דברו עם הלקוח בשפת הלקוח…
לדעתי – אחד הנושאים החשובים ביותר בשיווק.

כאשר אנחנו כותבים פוסטים או מודעות, חשוב להשתמש במושגים שהלקוחות שלנו משתמשים, ולהדגיש את התועלת שהלקוח יקבל מהשרות / מוצר שלנו.
אל תשתמשו בממושגים מקצועיים או טכניים שהלקוחות לא מכירים, זה לא "יעשה את העבודה".

בכל מקרה, אני ממליץ להיעזר בשרותים של כותב מקצועי. גם אז – התפקיד שלכם הוא לווודא שהמסרים מתאימים ללקוחות שלכם.

לקריאה נוספת על כתיבה שיווקית

מספר דוגמאות

דוגמה מתחום החינוך:

* אל תכתבו: הקורס שלנו עושה שימוש במודל פדגוגי חדשני המבוסס על למידה שיתופית.
* כתבו: בקורס שלנו תלמדו בצורה מהנה ויעילה, תוך כדי עבודה בקבוצות ותוך כדי פתרון בעיות מעשיות.

דוגמה מתחום התיירות:

* אל תכתבו: המלון שלנו מציע מגוון רחב של שירותי ספא הכוללים טיפולים ארומתרפיים, עיסויים תאילנדים ושירותי ג'קוזי.
* כתבו: בואו להתפנק בחופשה מפנקת במלון שלנו. תיהנו מעיסויים מפנקים, סאונות יבשות ורטובות, וטיפולים מרגיעים שיעזרו לכם להתחדש.

דוגמה מתחום עיצוב גרפי:

* אל תכתבו: הלוגו הזה מבוסס על גופן סנס-סריף מינימליסטי עם קונטור שחור עבה.
* כתבו: הלוגו הזה נקי ומודרני, קל לזכור ומתאים לכל פלטפורמה, בין אם זה כרטיס ביקור או אתר אינטרנט.

דוגמה מתחום השיווק:

* אל תכתבו: נבצע עבורך קמפיין אינטגרטיבי המשלב ערוצי מדיה שונים.
* כתבו: נגיע לקהל היעד שלך בכל מקום שהוא נמצא, בין אם זה בפייסבוק, בגוגל או בטלוויזיה, ונבטיח שיראו את המוצר שלך.

למה זה חשוב?

1. קודם כל – כאשר מדברים בשפה שהלקוח משתמש, אנחנו יוצרים קשר אמיתי. הלקוח מרגיש שאתם מדברים אליו בגובה העיניים, ושאנחנו באמת מבינים את הצרכים שלו.
זה חשוב ❗

2. דבר שני – לקוחות רוצים לעשות עסקים עם אנשים שהם סומכים עליהם. כשאתם מדברים בשפה ברורה ומובנת, אתם בונים אמון ומראים ללקוח שאתם הכתובת הנכונה עבורו.
זה מאוד חשוב ❗❗

3. והכי חשוב – לקוח שמרגיש שהוא מבין את מה שאתם מציעים, הסיכוי לסגירת עסקה עולה.
זה מאוד מאוד חשוב ❗❗❗
בסופו של דבר – בשביל זה אנחנו כאן!!

.

שתף את הפוסט:

טיפים מקצועיים לשיווק דיגיטאלי

מבנה היררכי של אתר אינטרנט

מבנה היררכי מומלץ של אתר אינטרנט כולל את הרכיבים הבאים:

עמוד הבית

דף הבית הוא הדף הראשון שכל משתמש רואה כשהוא מגיע לאתר. הוא צריך לספק תמצית של כל התוכן והשירותים המוצעים באתר.

תפריט ראשי

תפריט ראשי הוא הדרך שבה משתמשים עוברים בין עמודים שונים באתר. הוא צריך להיות ברור וקצר, ולכלול קישורים לכל התוכן החשוב ביותר באתר.

עמודים פנימיים

עמודים פנימיים הם העמודים שמכילים את התוכן המרכזי של האתר. הם צריכים להיות מסודרים בצורה הגיונית, ולכלול כותרות וכותרות משנה כדי לעזור למשתמשים למצוא את המידע שהם מחפשים.

פוסטים

לאתרי תדמית מומלץ להוסיף פוסטים באופן תדיר. פרסום של פוסטים, מאותת לגוגל שהאתר חי ורלוונטי, מעלה את ציון העמוד ומגדיל את הסיכוי שהעמוד יוצג לגולש באינטרנט.

על ידי יצירת מבנה היררכי טוב לאתר שלכם, תוכלו ליצור אתר שקל לקרוא ולעיכול, ויספק למשתמשים את המידע שהם צריכים.

הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.

יש לכם שאלות נוספות?

השאירו פרטים ואשוב אליכם.