Picture of הדר הכהן

הדר הכהן

הדר הכהן, מנהל את חברת Hadar Marketing, בעל ניסיון רב ביצירת נוכחות בדיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים וביצירת קהל לקוחות. חברת Hadar Marketing מתאפיינת בשירות אישי, זמינות גבוהה ומעורבת עמוקה בכל שלבי התהליכים. ההצלחה של הלקוח זאת ההצלחה שלנו!

טיפים לקידום אורגני אתרים משובח בגוגל

תוכן המאמר

התמקדו בתוכן רלוונטי ואיכותי

השתמשו במילות מפתח רלוונטיות בכותרות, בפסקות ובתמונות.

השיגו קישורים מאתרים סמכותיים

קישורים מאתרים סמכותיים מעידים על איכות האתר שלכם.

שפרו את מהירות הטעינה של האתר שלכם

משתמשים לא אוהבים לחכות יותר מדי זמן לטעינה של אתר.

התאימו את האתר שלכם למובייל

יותר ויותר משתמשים גולשים באינטרנט מהנייד, לכן חשוב שהאתר שלכם יהיה מותאם למובייל.

שתף את הפוסט:

טיפים מקצועיים לשיווק דיגיטאלי

מה זה משפך שיווקי?

מה זה משפך שיווקי ולמה זה חשוב לעסק שלכם?

משפך שיווקי

אם אתם בעלי עסק, ודאי שמעתם את המונח משפך שיווקי. יתכן שלא ממש הבנתם לעומק מה זה אומר.
משפך שיווקי הוא מודל המתאר את המסע שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם עוברים. המודל מתחיל מהרגע שהם לומדים על המוצר או השירות שלכם ועד שהם מבצעים רכישה.

למודל יש מספר שלבים שונים. השלבים צריכים להיות ממוקדים היטב כדי לקדם לקוחות פוטנציאליים לשלב הבא במשפך.

אלו הם כמה מהשלבים העיקריים:

      1. מודעות (Awareness) – השלב הראשוני שבו לקוחות לומדים על קיומו של המוצר או השירות שלכם. השלב הזה יכול להיות ארוך, ובו עוברים מהתעלמות מוחלטת ועד למודעות מלאה לשירותים שאנחנו נותנים.
      2. עניין (Interest) – בשלב הזה גורמים ללקוחות שמתעניינים במוצר שלך, לרצות ללמוד עליו יותר.
      3. רצון (Desire) – כאשר לקוחות מעריכים את הערך של המוצר עבורם, הם מתחילים לרצות לרכוש אותו. חשיפה לסקירות לקוחות חיוביות יכולה לחזק את הרצון הזה.
      4. פעולה (Action) – זהו השלב האחרון. השלב שבו לקוחות שוקלים קניה ומחליטים אם לרכוש את המוצר או השירות שלכם.

    1. חשוב לתכנן היטב את השלבים השונים של קמפיינים שלכם. חשוב ליצור תוכן איכותי שכוללים:

    כדי לעבור משלב לשלב, חשוב להקפיד על:

    • פרסום ממוקד
    • תוכן שיווקי רלוונטי
    • דפי נחיתה משכנעים
    • ועוד

    חשוב לנתח את התוצאות המשפך באופן רציף כדי לשפר את האסטרטגיה. אסטרטגיה נכונה תגרום ללקוחות לעבור משלב לשלב.

    בזכות תובנות נכונות ומדויקות, תוכל להגביר באופן משמעותי את ההמרות ואת התשואה על ההשקעה בשיווק שלכם.

    המלצה שלי:

    חשוב להתייעץ עם מומחה לשיווק. המומחה יעזור לכם ולהחליט איך כדאי לפעול.

    הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.

    יש לכם שאלות נוספות?

    השאירו פרטים ואשוב אליכם.

    תוכן המאמר