קידום ממומן

קידום ממומן הוא קידום בעזרת קמפיינים של מודעות פרסומת בתשלום לפייסבוק או לגוגל. קמפיינים אלו הם ממוקדים ומוצגים לקהל הלקוחות רלוונטי לעסק שלך.

משתמשים בקידום ממומן כאשר הקידום האורגני לא מספיק, כשרוצים להגדיל את נפח הפעילות או כשמשיקים מוצר / שירות חדש.

צריך לזכור,

שבעסקים זה בדיוק כמו בספורט:

על הפודיום יש רק מקום ראשון אחד!
ואם רוצים להיות במקום הראשון, צריך להשקיע כדי לקבל אותו!

דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון: אצל המתחרים יושב ברגעים אלו צוות שחושב איך להגיע למקום יותר גבוה, וכדי לא להפסיד, צריך לפעול, מהר וחזק!

שלא כמו קידום אורגני שהוא קידום של אתר, קידום ממומן יכול להיעשות גם לדף נחיתה בלבד.

בעזרת הקידום הממומן בגוגל – העסק שלך גם יופיע בתוצאות החיפוש של מילים או ביטויים המייצגים את המוצרים או השירותים של העסק שלך.

מדוע העסק שלך זקוק לקידום ממומן?

כדי להריץ קידום ממומן, יש צורך בשלושה דברים:

הראשון הוא אתר או דף נחיתה. בשביל זה אנחנו כאן!

השני הוא הגדרה מאוד מדויקת של מה המסר, מה רוצים להציג במודעות ומה המטרה של הקמפיין. בדרך כלל הלקוח יודע מה המטרה הכללית שלו.  אבל בשביל לנהל קמפיין יש צורך בפרטים. בשביל זה אנחנו כאן!

והשלישי הוא תקציב. חשוב לזכור שהוצאות פרסום הוא הוצאה מוכרת. את הגדרת התקציב קובע העסק. אין רף תחתון או עליון לתקציב הפרסום, כל עסק וכל קמפיין לגופו. אנחנו כאן כדי לייעץ.
עם זאת – נהוג לחשוב שככל שהתקציב גדול יותר, התוצאות טובות יותר. אולם, בעזרת ניהול נכון של הקמפיין, אפשר להגיע לתוצאות טובות אף יותר ולחסוך בהוצאות הפרסום. בשביל זה אנחנו כאן!

שלושת שלבי העבודה:

הגדרות הקמפיין

  • מטרת הקמפיין: ההגדרה החשובה ביותר בכל קמפיין.
  • יעדי הקמפיין: תנועות לאתר, לידים, חשיפה ועוד.
  • קהל היעד של הקמפיין: מגדר, אזור גאוגרפי
  • הגדרות ניהוליות מקצועיות, כמו תקציב, פרק הזמן לפרסום, מספר מודעות במקביל, לצורך השוואת ביצועים ועוד.

תכנון המודעה עצמה

טקסט טוב הוא טקסט שמכיל את המילים הנכונות, מושך את תשומת הלב של הגולשים ומעביר את המסר שאותו רוצים להעביר.

ותמונה/ות – תמונה אחת שווה אלף מילים, ראו מאמר בנושא תמונות לאתר אינטרנט.

השקת הקמפיין

  • מעקב אחרי התוצאות
  • הסקת מסקנות
  • תיקונים והתאמות תוך כדי ריצת הקמפיין. אפשר וכדאי להריץ מספר מודעות במקביל, להשוות בינהם, ללמוד ולשפר!

בסופו של דבר, אנחנו כאן בשבילכם!!!

לפרטים נוספים – צרו איתי קשר 055-3070550.

בתמונה רואים מהנדס מול מסך מחשב סוקר גרף ביצועים של שיווק דיגיטלי.

טיפים לשיווק דיגיטאלי

איך הכי נכון לרשום URL?

בתמונה רואים את הביטוי URL

הפוסט הזה מיועד לבעלי אתרי אינטרנט, או לבעלי עסקים שעומדים בפני בנייה של אתר אינטרנט, ומתלבטים בקשר ל URL. משמעות השם הוא: Uniform Resource Locator.

הכתובת היא הכתובת הייחודית של כל עמוד באינטרנט ומורכבת משני חלקים עיקריים:

  • דומיין האתר.
  • כתובת העמודים באתר.

כתובת ה URL משפיעה על שני דברים: חווית המשתמש ועל קידום האתר במנועי חיפוש.

בפוסט הזה אני מפרט את ה-בעד וה-נגד לכל שפה:

כתובת URL בעברית

יתרונות:

    • קריאות: כתובת בעברית ברורה וקלה לקריאה עבור משתמשים דוברי עברית.
    • שיפור חווית המשתמש: כתובת בעברית נותנת תחושה מקצועית ומתאימה לקהל היעד.

    חסרונות

    • אורך: כתובות URL באנגלית קצרות מאשר בעברית. מה שיכול להקשות על שיתוף ועל קריאתן.
    • בעיות תאימות: כתובות בעברית לא תמיד מוצגות בצורה נכונה בדפדפנים ובמערכות הפעלה שונות.
    • קידום אורגני: מנועי חיפוש לא תמיד מבינים את משמעות המילים בעברית בכתובת URL. אין מה לעשות – גוגל מדבר אנגלית הרבה יותר טוב מאשר עברית…..:)

    כתובת URL באנגלית

    יתרונות:

      • אורך הכתובת: כתובות באנגלית קצרות, מה שמקל על שיתוף ועל קריאתן.
      • תאימות: כתובות באנגלית מוצגות בצורה נכונה בכל הדפדפנים ובמערכות ההפעלה.
      • קידום אורגני: מנועי חיפוש מבינים בצורה טובה את משמעות המילים באנגלית.

        חסרונות:

      • קריאות: כתובת באנגלית לא תמיד ברורה וקלה לקריאה עבור משתמשים דוברי עברית.
      • חווית משתמש: כתובת באנגלית יכולה פחות מותאמת לקהל היעד ספציפי.

      איך לבחור?

        אם קהל היעד שלכם הוא דובר עברית טוב יותר מאנגלית – עדיף להשתמש בכתובת בעברית. חשוב לבחור כתובת שתהיה קלה לקריאה וברורה עבור משתמשים – לקוחות פוטנציאלים שלך.

        אם חשוב לכם לקדם את האתר עבור ביטויים ייחודיים בעברית, כדאי להשתמש במילות מפתח אלו בכתובת URL.

        המלצות שלי:

        1. בדרך כלל אני ממליץ על כתובות באנגלית.
        2. תמיד כדי להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני קבלת החלטה. זאת החלטה לאורך זמן.

        הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.
        יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!

        תוכן עניינים