דברו עם הלקוח בשפת הלקוח…
לדעתי – אחד הנושאים החשובים ביותר בשיווק.
כאשר אנחנו כותבים פוסטים או מודעות, חשוב להשתמש במושגים שהלקוחות שלנו משתמשים, ולהדגיש את התועלת שהלקוח יקבל מהשרות / מוצר שלנו.
אל תשתמשו בממושגים מקצועיים או טכניים שהלקוחות לא מכירים, זה לא "יעשה את העבודה".
בכל מקרה, אני ממליץ להיעזר בשרותים של כותב מקצועי. גם אז – התפקיד שלכם הוא לווודא שהמסרים מתאימים ללקוחות שלכם.
מספר דוגמאות
דוגמה מתחום החינוך:
* אל תכתבו: הקורס שלנו עושה שימוש במודל פדגוגי חדשני המבוסס על למידה שיתופית.
* כתבו: בקורס שלנו תלמדו בצורה מהנה ויעילה, תוך כדי עבודה בקבוצות ותוך כדי פתרון בעיות מעשיות.
דוגמה מתחום התיירות:
* אל תכתבו: המלון שלנו מציע מגוון רחב של שירותי ספא הכוללים טיפולים ארומתרפיים, עיסויים תאילנדים ושירותי ג'קוזי.
* כתבו: בואו להתפנק בחופשה מפנקת במלון שלנו. תיהנו מעיסויים מפנקים, סאונות יבשות ורטובות, וטיפולים מרגיעים שיעזרו לכם להתחדש.
דוגמה מתחום עיצוב גרפי:
* אל תכתבו: הלוגו הזה מבוסס על גופן סנס-סריף מינימליסטי עם קונטור שחור עבה.
* כתבו: הלוגו הזה נקי ומודרני, קל לזכור ומתאים לכל פלטפורמה, בין אם זה כרטיס ביקור או אתר אינטרנט.
דוגמה מתחום השיווק:
* אל תכתבו: נבצע עבורך קמפיין אינטגרטיבי המשלב ערוצי מדיה שונים.
* כתבו: נגיע לקהל היעד שלך בכל מקום שהוא נמצא, בין אם זה בפייסבוק, בגוגל או בטלוויזיה, ונבטיח שיראו את המוצר שלך.
למה זה חשוב?
1. קודם כל – כאשר מדברים בשפה שהלקוח משתמש, אנחנו יוצרים קשר אמיתי. הלקוח מרגיש שאתם מדברים אליו בגובה העיניים, ושאנחנו באמת מבינים את הצרכים שלו.
זה חשוב
2. דבר שני – לקוחות רוצים לעשות עסקים עם אנשים שהם סומכים עליהם. כשאתם מדברים בשפה ברורה ומובנת, אתם בונים אמון ומראים ללקוח שאתם הכתובת הנכונה עבורו.
זה מאוד חשוב
3. והכי חשוב – לקוח שמרגיש שהוא מבין את מה שאתם מציעים, הסיכוי לסגירת עסקה עולה.
זה מאוד מאוד חשוב
בסופו של דבר – בשביל זה אנחנו כאן!!
.