קידום אורגני בפייסבוק

מה זה קידום אורגני בפייסבוק?

קידום אורגני בפייסבוק, הוא תהליך של הגדלת החשיפה לעסק שלך באמצעות יצירת תוכן באיכות גבוהה ושיתוף שלו עם קהל היעד שלך.

חשוב שהתוכן יהיה מגוון, ויכלול:

  • פוסטים שמשלבים טקסטים ותמונות.
  • תמונות וסרטונים.
  • לייב-סטרים ואירועים.

לפני שקופצים למים – יש לכם עמוד עסקי בפייסבוק? אם לא – זאת ההזדמנות. דברו איתי ואעזור לכם להקים עמוד עסקי.

מה היתרונות של הקידום האורגני?

קידום אורגני הוא דרך להגדיל את החשיפה לעסק שלך ללא תשלום לפייסבוק.

בנוסף, קידום אורגני יכול לעזור לך:

  • ליצור מודעות למותג שלך
  • לגייס לקוחות חדשים
  • לשפר את המכירות
  • ליצור קשרים עם לקוחות קיימים

לפני שמתחילים

לפני שמתחילים, חשוב להגדיר את המטרות, לדוגמא:

  • האם אתם רוצים לגייס לקוחות חדשים?
  • לשפר את המכירות?
  • ליצור מודעות למותג?

זה שלב ראשון בפעילות.  אני מפריד אותו, בגלל שהוא חשוב מאוד!!!

ומה הלאה?

דבר ראשון, לאחר הגדרת המטרות – חברו תכנית פרסום לטווח ארוך ככל האפשר. קחו בחשבון:

  • עונות השנה
  • חגי ישראל
  • ימי ציון מועדיםכמו לדוגמא: יום הצמחונים, יום האב ועוד.
    אפשר להשתמש ב Day of The Year, לחיפוש ימים לציון שרלוונטים עבור העסק שלכם (ואל תשכחו לפרגן להם!!).

תמונה של Day of The Year

  • ועוד

דבר שני, חברו תוכן רלוונטי ומעניין. ראו מספר פוסטים בעמוד כתיבה שיווקית.

ודבר שלישי, הפרסום חייב להיות רציף כדי להיות נוכחים עד כמה שיותר במודעות של לקוחות פוטנציאלים. שהלקוחות לא ישכחו אתכם….

בתמונה רואים פוסט בפייסבוק לצורך שיווק אורגני בפייסבוק

איך לעשות קידום אורגני בפייסבוק – צעד צעד:

  • לאחר שקובעים את המטרות, חברו תכנית מפורטת, ועקבו אחריה!!
  • התחברו לקבוצות רלוונטיות לעסק שלך. שם הלקוחות נמצאים!!
  • חברו תוכן מושך. התוכן צריך להיות מתאים לקהל היעד שלכם. ראו פוסט – שבע כללי ברזל לכתיבה שיווקית מושכת.
  • התוכן צריך להתבסס על על שלושה מרכיבי תוכן.
  • השתמשו בהאשטאגים: האשטאגים הם דרך מצוינת להגדיל את החשיפה של הפוסטים שלכם.
  • השתמשו בתמונות:
    תמונות הן דרך מצוינת למשוך את תשומת הלב של המשתמשים ולגרום להם להקליק על הפוסט שלכם. חשוב מאוד להוסיף תמונה או תמונות לפוסט. תמונה טובה מניעה לפעולה ומושכת תשומת לב של הלקוחות המתעניינים. ראו פוסטים בנושא תמונות בשיווק דיגיטלי.
  • פרסמו את התוכן בעמוד העסקי שלכם ובקבוצות הרלוונטיות.
  • הראו נוכחות בפייסבוק. הגיבו לפוסטים, צרו לעצמכם מיצוב של מומחה.
  • היו עקביים: כדי להשיג תוצאות טובות, חשוב להיות עקביים ביצירת תוכן ובשיתוף שלו בפייסבוק. פרסמו פוסטים חדשים באופן קבוע כדי לשמור על מעורבות הקהל שלכם. אל תרדימו את הקוראים!!!!!
  • בדקו את התכנית, ועדכנו אותה כשצריך.
  • קראו עוד על קידום אורגני בפייסבוק

רוצים יותר לידים מפייסבוק?
פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר.

התקשרו אלינו עכשיו: 055-30-70-550

טיפים לשיווק דיגיטאלי

מה זה נכס דיגיטלי?

נכס דיגיטלי: מה זה ואיך זה עובד?

נכס דיגיטלי הוא כל משאב או פלטפורמה דיגיטלית שיכולה לייצר הכנסה עבור בעליה. בניגוד לנכסים פיזיים מסורתיים כמו נדל"ן או מניות, נכסים דיגיטליים קיימים רק בעולם הדיגיטלי.

תמונה עם לוגואים של פלטפורמוט לנכסים דיגיטלים

לנכסים דיגיטלי מספר תפקידים:

  • להגיע למודעות של הלקוחות
  • ליצור תדמית של מומחה
  • למשוך לקוחות ולבצע עסקה
  • סוגים של נכסים דיגיטליים

ישנם סוגים רבים של נכסים דיגיטליים, ביניהם:

  • אתרי אינטרנט: אתר אינטרנט יכול להוות נכס דיגיטלי משמעותי אם הוא מושך תנועה רבה ומייצר הכנסה מפרסום, שיווק שותפים או מכירת מוצרים או שירותים.
  • ערוצי יוטיוב: ערוץ יוטיוב פופולרי יכול להוות מקור הכנסה משמעותי מפרסומות, שיווק שותפים או מכירת מוצרים דיגיטליים.
  • חנויות מקוונות: חנות מקוונת יכולה להוות נכס דיגיטלי רווחי אם היא מוכרת מוצרים פיזיים או דיגיטליים ברווח.
  • קורסים מקוונים: קורס מקוון יכול להוות נכס דיגיטלי רווחי אם הוא נמכר בצורה חוזרתית או בתשלום חד פעמי גבוה.
  • אפליקציות: אפליקציה פופולרית יכולה להוות נכס דיגיטלי רווחי אם היא נמכרת בתשלום, מציעה רכישות בתוך האפליקציה או מציגה פרסומות.
  • רשתות חברתיות: עמודים פופולריים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק יכולים להוות נכסים דיגיטליים רווחיים אם הם משמשים לקידום מוצרים, שירותים או מותגים.
  • כתבות תדמית באתרי המלצות, אלו משמשים גם כקישורים לקידום אתרי אינטרנט.

היתרונות של נכסים דיגיטליים

לנכסים דיגיטליים יש מספר יתרונות משמעותיים ביחס לנכסים פיזיים:

  • עלויות נמוכות: הקמת נכס דיגיטלי זולה בהרבה מהקמת נכס פיזי.
    גמישות: ניתן לשנות ולעדכן נכסים דיגיטליים בקלות רבה יותר מאשר נכסים פיזיים.
  • סקיילביליות: ניתן להגדיל את היקף הפעילות של נכסים דיגיטליים בקלות רבה יותר מאשר נכסים פיזיים.
  • פוטנציאל הכנסה גבוה: נכסים דיגיטליים יכולים לייצר הכנסה פאסיבית גבוהה לאורך זמן.
  • גישה גלובלית: נכסים דיגיטליים זמינים לאנשים בכל רחבי העולם.

חסרונות של נכסים דיגיטליים

לנכסים דיגיטליים יש גם מספר חסרונות שכדאי לקחת בחשבון:

  • תחרות: השוק הדיגיטלי תחרותי מאוד, ויכול להיות קשה להצליח בו.
  • תלות בטכנולוגיה: נכסים דיגיטליים תלויים בטכנולוגיה, ויכולים להיפגע מתקלות טכניות או משינויים באלגוריתמים של מנועי חיפוש.
  • שינויים בשוק: השוק הדיגיטלי משתנה כל הזמן, וייתכן שיהיה צורך לעדכן נכסים דיגיטליים באופן תדיר כדי להישאר רלוונטיים.
  • סיכונים משפטיים: ישנם סיכונים משפטיים רבים הקשורים לנכסים דיגיטליים, כגון הפרת זכויות יוצרים והגנה על נתונים.

ההמלצות שלי לגבי הנכס הדיגיטלי:

  • דעו איפה הלקוחות שלכם נמצאים ודברו איתם שם.
  • בחרו נכסים דיגיטלים שנוח לכם להיות שם. לא לכל אחד מתאים לצלם סרטונים, ולא כל אחד יכול לכתוב פוסטים באופן שוטף.
  • הקימו מספר נכסים דיגיטליים ספור, להתמקד באלו שהסיכוי שלהם להגיע ללקוח פוטנציאלי הוא הגבוה ביותר.

כדאי להתייעץ עם מומחה לשיווק דיגיטלי, כדי לבחור את הנכס הדיגיטלי הכון לעסק שלכם.צרו איתי קשר, ואעזור לכם.

נכס דיגיטלי, הוא בדיוק כמו נכס פיזי – חלק מהעושר של החברה. השקיעו בו!

הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.
יש לכם שאלות נוספות?

השאירו פרטים עכשיו!

תוכן עניינים