תמונה של הדר הכהן

הדר הכהן

הדר הכהן, מנהל את חברת Hadar Marketing, בעל ניסיון רב ביצירת נוכחות בדיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים וביצירת קהל לקוחות. חברת Hadar Marketing מתאפיינת בשירות אישי, זמינות גבוהה ומעורבת עמוקה בכל שלבי התהליכים. ההצלחה של הלקוח זאת ההצלחה שלנו!

איך לבחור תמונות לאתר אינטרנט?


מסמך זה אינו ייעוץ או כיסוי משפטי, אלה המלצות מניסיוני בלבד.

  1. קודם כל – התמונה צריכה להיות רלוונטית לטקסט שלצידה. התפקיד של התמונה הוא לעזור לקורא להבין יותר טוב את המסר שבטקסט.
  2. מטעמי אסתטיקה, אני ממליץ לבחור יחס רוחב / גובה אחיד לאתר.
  3. ישנם יחסים נעימים לעיין. אני מעדיף את היחסים הבאים: 1:1, 16:9, 9:16, 5:4, 4:5.
  4. רצולוזיה צריכה להיות 72 DPI או יותר מכך. יחד עם זאת – להקפיד שהפרטים אותם מדגישים הם באיכות טובה.
  5. גודל התמונה צריכה להיות בגודל של לפחות 400 פיקסלים.
  6. מומלץ שהתמונה לא תכיל פריטים שמושכים את תשומת הלב מהפריט שאותו מציגים. ישנם מקרים בהם כדאי להסיר את הרקע לגמרי.
  7. מומלץ להשתמש בתמונות שאינן פוגעות ברגשות ציבור הגולשים או חלקו. לדוגמא, תמונות עירום, פגיעה בכשרות וכדומה.
  8. אסור להשתמש בתמונות שיש עליהן זכויות יוצרים, ללא קבלת אישור לכך.
  9. ניתן להשתמש בתמונות שיוצרו בעזרת בינה מלאכותית. עם זאת יש לשים לב שלא כל התוכנות מתירות שימוש מסחרי בתמונות אלו. וגם – תמונה מלאכותית מידי מייצרת חוסר אמינות.
  10. ניתן לרכוש תמונות ממאגרי תמונות, ולוודא שאלו מותרות לשימוש מסחרי.
  11. חל איסור על פרסום תמונות של ילדים, אלה אם יש אישור לכך. הקפידו לתעד את האישור.
  12. אני ממליץ שלא להשתמש בתמונות הגדולות מ 40KB. ישנם דרכים שונות לטפל בגדלי התמונות. כל מקרה לגופו, אוכל לסייע בכך.
  13. מומלץ להימנע מטקסט בתוך התמונה, אלה אם זה בלתי נמנע, כמו לוגו על מוצר, כיתוב על ספר, שלט או דומה.

שתף את הפוסט:

טיפים מקצועיים לשיווק דיגיטאלי

קידום אורגני ברשתות חברתיות

הפוסט הזה כולל מדריך קצר לקידום אורגני בפייסבוק ובאינסטגרם.

קידום אורגני ברשתות חברתיות הוא שיפור מתמיד של הנוכחות ושל התדמית של העסק שלכם. זה מושך תשומת לב, העסק שלכם ייחרט אצל הלקוחות, ומושך לקוחות פוטנציאלים.

הכללים פשוטים. עם זאת נדרשת התמדה ועקביות.

זיהוי הקהל

מי הם הלקוחות שלכם? מה מעניין אותם?
ככל שתכירו את הקהל שלכם יותר טוב, כך תוכלו ליצור תוכן שמתאים אליהם טוב יותר.

פרופילים עסקיים

הקימו פרופילים עסקיים לעסק שלכם, והפרידו בין הפרופיל הפרטי לעסקי.

קשרים

צרו קשרים עם הלקוחות הפוטנציאלים, על ידי חברות, מעקב, לייקים הצטרפות לקבוצות, הצטרפות לאירועים ועוד.

תוכן

חברו פוסטים בשלושת התחומים העיקריים:
– פוסטים מכירתיים. הקפידו להתמקד בצרכי הלקוח, ולא להתמקד במוצר / שירות שלכם.
– פוסטים שמקנים ללקוח ערך מוסף.
– פוסטים שמעוררים את הרגש.
כן צרפו תמונות יפות ו/או סרטונים קצרים.

אינטראקציה

שמרו על אינטראקציה עם אחרים ובמיוחד עם הלקוחות: ענו להודעות, הגיבו לתגובות בצורה מדודה, ושתפו פעולה עם העוקבים שלכם. אל תזניחו אף אחד ואסור להתעלם!

האשטגים

השתמשו בהאשטגים הנכונים: חפשו את ההאשטגים הרלוונטיים לתחום שלכם והשתמשו בהם במידה.

שיתופי פעולה

חפשו עסקים משלימים לעסק שלכם ושיתפו איתם פעולה. בעזרת שיתוף פעולה עם עסקים אחרים תוכלו להגיע לקהל נוסף וחדש.

עקביות

הקפידו על עקביות כדי להיחרט בזיכרון של הלקוחות הפוטנציאלים.

לסיום שתי הערות:

  1. זה לא קורה בין לילה, אבל זה עובד.
  2. היו אוטנטים, לא להגזים ולא להפריז.

רוצים לדעת עוד? השאירו פרטים ואשמח לעזור.

אהבתם?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ שבה אני מפרסם טיפים נוספים לשיווק דיגיטלי.
https://bit.ly/hadarmarketing

הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.

יש לכם שאלות נוספות?

השאירו פרטים ואשוב אליכם.