תמונה של הדר הכהן

הדר הכהן

הדר הכהן, מנהל את חברת Hadar Marketing, בעל ניסיון רב ביצירת נוכחות בדיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים וביצירת קהל לקוחות. חברת Hadar Marketing מתאפיינת בשירות אישי, זמינות גבוהה ומעורבת עמוקה בכל שלבי התהליכים. ההצלחה של הלקוח זאת ההצלחה שלנו!

קידום אורגני ברשתות חברתיות

הפוסט הזה כולל מדריך קצר לקידום אורגני בפייסבוק ובאינסטגרם.

קידום אורגני ברשתות חברתיות הוא שיפור מתמיד של הנוכחות ושל התדמית של העסק שלכם. זה מושך תשומת לב, העסק שלכם ייחרט אצל הלקוחות, ומושך לקוחות פוטנציאלים.

הכללים פשוטים. עם זאת נדרשת התמדה ועקביות.

זיהוי הקהל

מי הם הלקוחות שלכם? מה מעניין אותם?
ככל שתכירו את הקהל שלכם יותר טוב, כך תוכלו ליצור תוכן שמתאים אליהם טוב יותר.

פרופילים עסקיים

הקימו פרופילים עסקיים לעסק שלכם, והפרידו בין הפרופיל הפרטי לעסקי.

קשרים

צרו קשרים עם הלקוחות הפוטנציאלים, על ידי חברות, מעקב, לייקים הצטרפות לקבוצות, הצטרפות לאירועים ועוד.

תוכן

חברו פוסטים בשלושת התחומים העיקריים:
– פוסטים מכירתיים. הקפידו להתמקד בצרכי הלקוח, ולא להתמקד במוצר / שירות שלכם.
– פוסטים שמקנים ללקוח ערך מוסף.
– פוסטים שמעוררים את הרגש.
כן צרפו תמונות יפות ו/או סרטונים קצרים.

אינטראקציה

שמרו על אינטראקציה עם אחרים ובמיוחד עם הלקוחות: ענו להודעות, הגיבו לתגובות בצורה מדודה, ושתפו פעולה עם העוקבים שלכם. אל תזניחו אף אחד ואסור להתעלם!

האשטגים

השתמשו בהאשטגים הנכונים: חפשו את ההאשטגים הרלוונטיים לתחום שלכם והשתמשו בהם במידה.

שיתופי פעולה

חפשו עסקים משלימים לעסק שלכם ושיתפו איתם פעולה. בעזרת שיתוף פעולה עם עסקים אחרים תוכלו להגיע לקהל נוסף וחדש.

עקביות

הקפידו על עקביות כדי להיחרט בזיכרון של הלקוחות הפוטנציאלים.

לסיום שתי הערות:

  1. זה לא קורה בין לילה, אבל זה עובד.
  2. היו אוטנטים, לא להגזים ולא להפריז.

רוצים לדעת עוד? השאירו פרטים ואשמח לעזור.

אהבתם?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ שבה אני מפרסם טיפים נוספים לשיווק דיגיטלי.
https://bit.ly/hadarmarketing

שתף את הפוסט:

טיפים מקצועיים לשיווק דיגיטאלי

משפך שיווקי

מה זה משפך שיווקי ולמה זה חשוב לעסק שלכם?

משפך שיווקי

בפוסט הזה, אני מתאר מהו המשפך השיווקי וכיצד להבחין בין שלב ושלב בו. ההבנה של המשפך השיווקי של העסק שלנו, עוזרת לנו להתמקד בפעילות השיווקית שלנו. כאשר הפעולות השיווקיות שלנו מתאימות לשלב של העסק שלנו במשפך השיווקי, כך שהתוצאות של השיווק הדיגיטלי יהיו יעילים יותר.
משפך שיווקי הוא מודל המתאר את המסע שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם עוברים. המודל מתחיל מהרגע שהם לומדים על המוצר או השירות שלכם ועד שהם מבצעים רכישה.

למודל יש מספר שלבים שונים. השלבים צריכים להיות ממוקדים היטב כדי לקדם לקוחות פוטנציאליים לשלב הבא במשפך.

אלו הם השלבים העיקריים במשפך השיווקי:

      1. מודעות (Awareness) – השלב הראשוני שבו לקוחות לומדים על קיומו של המוצר או השירות שלכם. השלב הזה יכול להיות ארוך, ובו עוברים מהתעלמות מוחלטת ועד למודעות מלאה לשירותים שאנחנו נותנים.
      2. עניין (Interest) – בשלב הזה גורמים ללקוחות שמתעניינים במוצר שלך, לרצות ללמוד עליו יותר.
      3. רצון (Desire) – כאשר לקוחות מעריכים את הערך של המוצר עבורם, הם מתחילים לרצות לרכוש אותו. חשיפה לסקירות לקוחות חיוביות יכולה לחזק את הרצון הזה.
      4. פעולה (Action) – זהו השלב האחרון. השלב שבו לקוחות שוקלים קניה ומחליטים אם לרכוש את המוצר או השירות שלכם.

    1. חשוב לתכנן היטב את השלבים השונים של קמפיינים שלכם. חשוב ליצור תוכן איכותי שכוללים:

    כדי לעבור משלב לשלב במשפך השיווקי, חשוב להקפיד על:

    חשוב לנתח את התוצאות המשפך באופן רציף כדי לשפר את האסטרטגיה. אסטרטגיה נכונה תגרום ללקוחות לעבור משלב לשלב.

    בזכות תובנות נכונות ומדויקות, תוכל להגביר באופן משמעותי את ההמרות ואת התשואה על ההשקעה בשיווק שלכם.

    המלצה שלי:

    כדי לעבור כמה שיותר מהר בין השלבים השונים של המשפך השיווקי, חשוב להתייעץ עם מומחה לשיווק. המומחה יעזור לכם ולהחליט איך כדאי לפעול

    הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.

    יש לכם שאלות נוספות?

    השאירו פרטים ואשוב אליכם.