הפוסט הזה כולל מדריך קצר לקידום אורגני בפייסבוק ובאינסטגרם.
קידום אורגני ברשתות חברתיות הוא שיפור מתמיד של הנוכחות ושל התדמית של העסק שלכם. זה מושך תשומת לב, העסק שלכם ייחרט אצל הלקוחות, ומושך לקוחות פוטנציאלים.
הכללים פשוטים. עם זאת נדרשת התמדה ועקביות.
זיהוי הקהל
מי הם הלקוחות שלכם? מה מעניין אותם?
ככל שתכירו את הקהל שלכם יותר טוב, כך תוכלו ליצור תוכן שמתאים אליהם טוב יותר.
פרופילים עסקיים
הקימו פרופילים עסקיים לעסק שלכם, והפרידו בין הפרופיל הפרטי לעסקי.
קשרים
צרו קשרים עם הלקוחות הפוטנציאלים, על ידי חברות, מעקב, לייקים הצטרפות לקבוצות, הצטרפות לאירועים ועוד.
תוכן
חברו פוסטים בשלושת התחומים העיקריים:
– פוסטים מכירתיים. הקפידו להתמקד בצרכי הלקוח, ולא להתמקד במוצר / שירות שלכם.
– פוסטים שמקנים ללקוח ערך מוסף.
– פוסטים שמעוררים את הרגש.
כן צרפו תמונות יפות ו/או סרטונים קצרים.
אינטראקציה
שמרו על אינטראקציה עם אחרים ובמיוחד עם הלקוחות: ענו להודעות, הגיבו לתגובות בצורה מדודה, ושתפו פעולה עם העוקבים שלכם. אל תזניחו אף אחד ואסור להתעלם!
האשטגים
השתמשו בהאשטגים הנכונים: חפשו את ההאשטגים הרלוונטיים לתחום שלכם והשתמשו בהם במידה.
שיתופי פעולה
חפשו עסקים משלימים לעסק שלכם ושיתפו איתם פעולה. בעזרת שיתוף פעולה עם עסקים אחרים תוכלו להגיע לקהל נוסף וחדש.
עקביות
הקפידו על עקביות כדי להיחרט בזיכרון של הלקוחות הפוטנציאלים.
לסיום שתי הערות:
- זה לא קורה בין לילה, אבל זה עובד.
- היו אוטנטים, לא להגזים ולא להפריז.
רוצים לדעת עוד? השאירו פרטים ואשמח לעזור.
אהבתם?
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ שבה אני מפרסם טיפים נוספים לשיווק דיגיטלי.
https://bit.ly/hadarmarketing