תמונה של הדר הכהן

הדר הכהן

הדר הכהן, מנהל את חברת Hadar Marketing, בעל ניסיון רב ביצירת נוכחות בדיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים וביצירת קהל לקוחות. חברת Hadar Marketing מתאפיינת בשירות אישי, זמינות גבוהה ומעורבת עמוקה בכל שלבי התהליכים. ההצלחה של הלקוח זאת ההצלחה שלנו!

קידום אורגני ברשתות חברתיות

הפוסט הזה כולל מדריך קצר לקידום אורגני בפייסבוק ובאינסטגרם.

קידום אורגני ברשתות חברתיות הוא שיפור מתמיד של הנוכחות ושל התדמית של העסק שלכם. זה מושך תשומת לב, העסק שלכם ייחרט אצל הלקוחות, ומושך לקוחות פוטנציאלים.

הכללים פשוטים. עם זאת נדרשת התמדה ועקביות.

זיהוי הקהל

מי הם הלקוחות שלכם? מה מעניין אותם?
ככל שתכירו את הקהל שלכם יותר טוב, כך תוכלו ליצור תוכן שמתאים אליהם טוב יותר.

פרופילים עסקיים

הקימו פרופילים עסקיים לעסק שלכם, והפרידו בין הפרופיל הפרטי לעסקי.

קשרים

צרו קשרים עם הלקוחות הפוטנציאלים, על ידי חברות, מעקב, לייקים הצטרפות לקבוצות, הצטרפות לאירועים ועוד.

תוכן

חברו פוסטים בשלושת התחומים העיקריים:
– פוסטים מכירתיים. הקפידו להתמקד בצרכי הלקוח, ולא להתמקד במוצר / שירות שלכם.
– פוסטים שמקנים ללקוח ערך מוסף.
– פוסטים שמעוררים את הרגש.
כן צרפו תמונות יפות ו/או סרטונים קצרים.

אינטראקציה

שמרו על אינטראקציה עם אחרים ובמיוחד עם הלקוחות: ענו להודעות, הגיבו לתגובות בצורה מדודה, ושתפו פעולה עם העוקבים שלכם. אל תזניחו אף אחד ואסור להתעלם!

האשטגים

השתמשו בהאשטגים הנכונים: חפשו את ההאשטגים הרלוונטיים לתחום שלכם והשתמשו בהם במידה.

שיתופי פעולה

חפשו עסקים משלימים לעסק שלכם ושיתפו איתם פעולה. בעזרת שיתוף פעולה עם עסקים אחרים תוכלו להגיע לקהל נוסף וחדש.

עקביות

הקפידו על עקביות כדי להיחרט בזיכרון של הלקוחות הפוטנציאלים.

לסיום שתי הערות:

  1. זה לא קורה בין לילה, אבל זה עובד.
  2. היו אוטנטים, לא להגזים ולא להפריז.

רוצים לדעת עוד? השאירו פרטים ואשמח לעזור.

אהבתם?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ שבה אני מפרסם טיפים נוספים לשיווק דיגיטלי.
https://bit.ly/hadarmarketing

שתף את הפוסט:

טיפים מקצועיים לשיווק דיגיטאלי

איך הכי נכון לרשום URL?

בתמונה רואים את הביטוי URL

הפוסט הזה מיועד לבעלי אתרי אינטרנט, או לבעלי עסקים שעומדים בפני בנייה של אתר אינטרנט, ומתלבטים בקשר ל URL. משמעות השם הוא: Uniform Resource Locator.

הכתובת היא הכתובת הייחודית של כל עמוד באינטרנט ומורכבת משני חלקים עיקריים:

  • דומיין האתר.
  • כתובת העמודים באתר.

כתובת ה URL משפיעה על שני דברים: חווית המשתמש ועל קידום האתר במנועי חיפוש.

בפוסט הזה אני מפרט את ה-בעד וה-נגד לכל שפה:

כתובת URL בעברית

יתרונות:

    • קריאות: כתובת בעברית ברורה וקלה לקריאה עבור משתמשים דוברי עברית.
    • שיפור חווית המשתמש: כתובת בעברית נותנת תחושה מקצועית ומתאימה לקהל היעד.

    חסרונות

    • אורך: כתובות URL באנגלית קצרות מאשר בעברית. מה שיכול להקשות על שיתוף ועל קריאתן.
    • בעיות תאימות: כתובות בעברית לא תמיד מוצגות בצורה נכונה בדפדפנים ובמערכות הפעלה שונות.
    • קידום אורגני: מנועי חיפוש לא תמיד מבינים את משמעות המילים בעברית בכתובת URL. אין מה לעשות – גוגל מדבר אנגלית הרבה יותר טוב מאשר עברית…..:)

    כתובת URL באנגלית

    יתרונות:

      • אורך הכתובת: כתובות באנגלית קצרות, מה שמקל על שיתוף ועל קריאתן.
      • תאימות: כתובות באנגלית מוצגות בצורה נכונה בכל הדפדפנים ובמערכות ההפעלה.
      • קידום אורגני: מנועי חיפוש מבינים בצורה טובה את משמעות המילים באנגלית.

        חסרונות:

      • קריאות: כתובת באנגלית לא תמיד ברורה וקלה לקריאה עבור משתמשים דוברי עברית.
      • חווית משתמש: כתובת באנגלית יכולה פחות מותאמת לקהל היעד ספציפי.

      איך לבחור?

        אם קהל היעד שלכם הוא דובר עברית טוב יותר מאנגלית – עדיף להשתמש בכתובת בעברית. חשוב לבחור כתובת שתהיה קלה לקריאה וברורה עבור משתמשים – לקוחות פוטנציאלים שלך.

        אם חשוב לכם לקדם את האתר עבור ביטויים ייחודיים בעברית, כדאי להשתמש במילות מפתח אלו בכתובת URL.

        המלצות שלי:

        1. בדרך כלל אני ממליץ על כתובות באנגלית.
        2. תמיד כדי להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני קבלת החלטה. זאת החלטה לאורך זמן.

        הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.

        יש לכם שאלות נוספות?

        השאירו פרטים ואשוב אליכם.