פוסטים אחרונים באתר

בתמונה רואים צוות מתכנן שלבים בשיווק דיגיטלי

איך לבנות תכנית שיווקית יעילה לעסק שלך

תכנית שיווקית היא מסמך המגדיר את מטרות השיווק של העסק שלך, את קהל היעד שלך ואת האסטרטגיות והטקטיקות שבאמצעותן אתה מתכוון להשיג את המטרות שלך. תכנית שיווקית טובה היא הבסיס להצלחה שיווקית. היא מסייעת לך להישאר ממוקדים ולהעריך את ההתקדמות שלך.

להמשך הפוסט»
הדר הכהן

הדר הכהן

הדר הכהן, מנהל את חברת Hadar Marketing, בעל ניסיון רב ביצירת נוכחות בדיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים וביצירת קהל לקוחות. חברת Hadar Marketing מתאפיינת בשירות אישי, זמינות גבוהה ומעורבת עמוקה בכל שלבי התהליכים. ההצלחה של הלקוח זאת ההצלחה שלנו!

למה אני חייב אתר אינטרנט?

תוכן המאמר

מדוע עסק צריך אתר אינטרנט?

בתמונה רואים איור של הסמל של אתר אינטרנטזוכרים את הפרסומת של דפי זהב, בפרסומת של שאול מחנות הפרחים?
שאול אמר: "אם אתה לא שם אתה לא קיים?"

אז זה זה…. הספר הצהוב והכבד של דפי זהב כבר מזמן לא אתנו. אפילו דפי זהב עברו לאינטרנט, עם זאת, הבמה שניתנת לעסק דרך האתר של דפי זהב מוגבלת. ומדוע לא להציג, לקדם ולתקשר עם הלקוחות כמו שאנחנו רוצים?

המשפט אם אתה לא שם אתה לא קיים מתייחס עכשיו למדיה הדיגיטאלית. וזאת בדיוק הסיבה מדוע עסק צריך אתר אינטרנט.

בעולם הדיגיטלי של היום, אנשים מחפשים מידע על מוצרים ושירותים באינטרנט. אם לעסק שלכם יש אתר אינטרנט, אתם מתקרבים ללקוחות המתעניינים – הזדמנות גדולה להגיע ללקוחות פוטנציאליים.

ישנן שלוש סיבות עיקריות למה עסק צריך אתר אינטרנט:

שיווק באינטרנט הוא יעיל חזק.

דרך האתר אפשר בקלות ובצורה יעילה להציג את העסק שלכם לעולם. תוכלו להשתמש בו כדי להציג את המוצרים או השירותים שלכם, ליצור תוכן שיווקי, ולקשר עם לקוחות פוטנציאליים.

האתר הוא כלי מכירה.

בעזרת האתר אפשר לשפר את המכירות שלנו למוצרים או שירותים שהעסק שלנו מציע. תוכלו להשתמש בו כדי להציע מידע על מחירים, זמינות, ותנאי תשלום.

דרך האתר ניתן בקלות לתת שירות ללקוחות.

היום התקשורת עם הלקוחות היא ברובה דרך אתר האינטרנט. הדבר קיבל זריקת עידוד בעקבות מגפת הקורונה, הלקוחות שלנו התרגלו לטוב, ומצפים להמשך שירות באופן מקוון. תוכלו להשתמש בו כדי לענות על שאלות נפוצות, לספק מידע על החזרות והחלפות, לאפשר ללקוחות לבצע הזמנות באופן מקוון ועוד…

מהם סוגי האתרים העיקריים?

ישנם שלושה סוגים עיקריים של אתרים:

אתר תדמית שמטרתו להציג את העסק שלכם לעולם. הוא כולל מידע על החברה, המוצרים או השירותים, והצוות.

אתר מכירתי שמטרתו למכור מוצרים או שירותים. הוא כולל מידע על המוצרים או השירותים, מחירים, זמינות, ותנאי תשלום.

דף נחיתה הוא אתר פשוט שמטרתו לגרום לגולשים לבצע פעולה מסוימת, כגון הרשמה לרשימת תפוצה, רכישת מוצר ועוד.

איך לבחור את סוג האתר המתאים לעסק שלכם?

סוג האתר המתאים לעסק שלכם תלוי במטרות שלכם.

כאשר המטרה היא להציג את העסק שלכם לעולם, את היכולות, את השירותים או המוצרים – אתר תדמית הוא הבחירה הנכונה עבורכם.

אם אתם רוצים למכור מוצרים או שירותים, אתר מכירתי הוא הבחירה הנכונה עבורכם.

דף נחיתה הוא הבחירה הנכונה עבורכם למקרים בהם השימוש באתר הוא ממוקד בנושא או תחום אחד.
אם אתם מתקשים להחליט איזה אתר אינטרנט אתם רוצים או צריכים, צרו איתנו קשר, ונשמח לייעץ מה היא הדרך הנכונה עבור העסק שלכם.

לסיכום

נוכחות של עסק באינטרנט הוא כלי חיוני לכל עסק. הוא יכול לעזור לכם להגיע ללקוחות פוטנציאליים, למכור מוצרים או שירותים, ולספק שירות לקוחות.

אם אתם מחפשים חברה שתקים עבורכם אתר אינטרנט, צרו איתנו קשר.

נשמח לעבוד אתכם, לתת שירות להקים אתר מקצועי ואפקטיבי שיביא לעסק לידים נוספים.

שתף את הפוסט:

טיפים מקצועיים לשיווק דיגיטאלי

שלושת הסוגים של פוסטים שעובדים

סוגי פוסטים שכל שיווק דיגיטלי חייב לכלול:

פוסטים שיווקיים:

שמסבירים כמה המוצר או שירות שאותו משווקים הוא איכותי ומתאים למה שהלקוח מחפש.

פוסטים שנותנים לקורא ערך מוסף:

אלו הם פוסטים הנותנים לקורא מידע, כדי שהקורא ידע לקבל החלטה. פוסטים מהסוג הזה גורם לקורא לחשוב שהמפרסם אמין ומקצועי, ובעיקר לא "דוחף" מוצר בכל מחיר.

פוסטים שנוגעים בלב:

אלו הם פוסטים שמעוררים רגש שלנו כדי שנאהב אותם. מדובר על פוסטים שכוללים משהו מצחיק, או נוף יפה, או גור שמצודד את העין.

המיקס המומלץ והאפקטיבי ביותר שאני ממליץ הוא: 40% / 40% / 20%. 

אתן דוגמא שלדעתי מבריקה:

חברת חשמל מפרסמת עד כמה המוצר שלה טוב (כאילו שיש לנו ברירה..).

וגם – יחד עם ההלל שהם נותנים למוצר / שירות שלה הם עושים שני דברים נוספים:
מלמדים אותנו איך לחסוך בחשמל,
וגם – הפרזנטורים שלהם הם שקע ותקע, שהם בעצם אריק ובנץ מהחבובות של רחוב ההפתעות. כל מי שמשלם חשבון חשמל גדל עליהם, ולכולם יש פינה חמה בלב לחבובות של רחוב ההפתעות…..

 

הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.
יש לכם שאלות נוספות? התקשרו אלי עכשיו !

תוכן המאמר