תמונה של הדר הכהן

הדר הכהן

הדר הכהן, מנהל את חברת Hadar Marketing, בעל ניסיון רב ביצירת נוכחות בדיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים וביצירת קהל לקוחות. חברת Hadar Marketing מתאפיינת בשירות אישי, זמינות גבוהה ומעורבת עמוקה בכל שלבי התהליכים. ההצלחה של הלקוח זאת ההצלחה שלנו!

למה אני חייב אתר אינטרנט?

מדוע עסק צריך אתר אינטרנט?

בתמונה רואים איור של הסמל של אתר אינטרנטזוכרים את הפרסומת של דפי זהב, בפרסומת של שאול מחנות הפרחים?
שאול אמר: "אם אתה לא שם אתה לא קיים?"

אז זה זה…. הספר הצהוב והכבד של דפי זהב כבר מזמן לא אתנו. אפילו דפי זהב עברו לאינטרנט, עם זאת, הבמה שניתנת לעסק דרך האתר של דפי זהב מוגבלת. ומדוע לא להציג, לקדם ולתקשר עם הלקוחות כמו שאנחנו רוצים?

המשפט אם אתה לא שם אתה לא קיים מתייחס עכשיו למדיה הדיגיטאלית. וזאת בדיוק הסיבה מדוע עסק צריך אתר אינטרנט.

בעולם הדיגיטלי של היום, אנשים מחפשים מידע על מוצרים ושירותים באינטרנט. אם לעסק שלכם יש אתר אינטרנט, אתם מתקרבים ללקוחות המתעניינים – הזדמנות גדולה להגיע ללקוחות פוטנציאליים.

ישנן שלוש סיבות עיקריות למה עסק צריך אתר אינטרנט:

שיווק באינטרנט הוא יעיל חזק.

דרך האתר אפשר בקלות ובצורה יעילה להציג את העסק שלכם לעולם. תוכלו להשתמש בו כדי להציג את המוצרים או השירותים שלכם, ליצור תוכן שיווקי, ולקשר עם לקוחות פוטנציאליים.

האתר הוא כלי מכירה.

בעזרת האתר אפשר לשפר את המכירות שלנו למוצרים או שירותים שהעסק שלנו מציע. תוכלו להשתמש בו כדי להציע מידע על מחירים, זמינות, ותנאי תשלום.

דרך האתר ניתן בקלות לתת שירות ללקוחות.

היום התקשורת עם הלקוחות היא ברובה דרך אתר האינטרנט. הדבר קיבל זריקת עידוד בעקבות מגפת הקורונה, הלקוחות שלנו התרגלו לטוב, ומצפים להמשך שירות באופן מקוון. תוכלו להשתמש בו כדי לענות על שאלות נפוצות, לספק מידע על החזרות והחלפות, לאפשר ללקוחות לבצע הזמנות באופן מקוון ועוד…

מהם סוגי האתרים העיקריים?

ישנם שלושה סוגים עיקריים של אתרים:

אתר תדמית שמטרתו להציג את העסק שלכם לעולם. הוא כולל מידע על החברה, המוצרים או השירותים, והצוות.

אתר מכירתי שמטרתו למכור מוצרים או שירותים. הוא כולל מידע על המוצרים או השירותים, מחירים, זמינות, ותנאי תשלום.

דף נחיתה הוא אתר פשוט שמטרתו לגרום לגולשים לבצע פעולה מסוימת, כגון הרשמה לרשימת תפוצה, רכישת מוצר ועוד.

איך לבחור את סוג האתר המתאים לעסק שלכם?

סוג האתר המתאים לעסק שלכם תלוי במטרות שלכם.

כאשר המטרה היא להציג את העסק שלכם לעולם, את היכולות, את השירותים או המוצרים – אתר תדמית הוא הבחירה הנכונה עבורכם.

אם אתם רוצים למכור מוצרים או שירותים, אתר מכירתי הוא הבחירה הנכונה עבורכם.

דף נחיתה הוא הבחירה הנכונה עבורכם למקרים בהם השימוש באתר הוא ממוקד בנושא או תחום אחד.
אם אתם מתקשים להחליט איזה אתר אינטרנט אתם רוצים או צריכים, צרו איתנו קשר, ונשמח לייעץ מה היא הדרך הנכונה עבור העסק שלכם.

לסיכום

נוכחות של עסק באינטרנט הוא כלי חיוני לכל עסק. הוא יכול לעזור לכם להגיע ללקוחות פוטנציאליים, למכור מוצרים או שירותים, ולספק שירות לקוחות.

אם אתם מחפשים חברה שתקים עבורכם אתר אינטרנט, צרו איתנו קשר.

נשמח לעבוד אתכם, לתת שירות להקים אתר מקצועי ואפקטיבי שיביא לעסק לידים נוספים.

שתף את הפוסט:

טיפים מקצועיים לשיווק דיגיטאלי

צילום לשיווק דיגיטלי, איך להגיע לתמונה מושלמת?

בתמונה רואים מצלמת רפלקס

איך עושים צילום לשיווק דיגיטלי, כזה שמושך את העיין? כזה שמושך את תשומת הלב?

אספתי תשעה כללים חשובים, עקבו אחריהם ותראו את התוצאות.

1. תאורה:

תאורה טובה היא חיונית! השתמשו באור טבעי ככל האפשר עדיף לצלם בחוץ באור השמש מאשר בתאורת פנים.

2. הקפידו על רקע נקי

ודאו שהרקע מאחורי המוצר נקי ומסודר. אני ממליץ על רקע לבן המשדר ניקיון, או רקע שחור המשדר ריחוק ומעמד גבוה.

אם אין אפשרות להסיר את הרקע – הקפידו על רקע מסודר ומחמיא. תמונה של משרד או בית מבולגן עושה לנו שירות רע.

יש שפע של כלים להסרת רקע אן הוספת רקע – השתמשו בהם. זה משדרג את התמונה בהרבה.

אחד הכלים החינמיים הוא: removebg. זה כלי פשוט וקל לשימוש שמתאים לרוב המקרים. למקרים מסובכים יותר – השתמשו במעצב/ת גראפי.

3. זווית צילום

בחרו זווית צילום מחמיאה:

  • למוצרים קטנים, צלמו מלמעלה
  • למוצרים גדולים, צלמו בגובה העיניים
  • המנעו מלצלפ אנשים מלמעלה,
  • יש כיתוב על המוצר שלכם, הקפידו שהכיתוב בזווית נוחה לקריאה.

4. איכות

ודאו שפרטי התמונה בפוקוס טוב. ניתן להשתמש באפקטים של פוקוס לעורר עניין. הקפידו על רזולוציה מספיקה (מספיקה, לא להגזים), כך שהתמונה תהיה חדה.

קראו עוד בפוסט תמונות לאתר אינטרנט.

5. קומפוזיציה

שימו לב למיקום המוצר בתמונה. כלל השלישים יכול לעזור לכם ליצור תמונה נעימה לעין. הקפידו על מיצוב התמונה באופן מחמיא ומושך את העין.

6. עריכה

עריכה גראפית קלה יכולה לשפר משמעותית את התמונה. חתכו את התמונה לפי הצורך, והשתמשו במסננים לטשטוש קל או הדגשת צבע.

ראו מידע נוסף בפוסט אופטימיזצית תמונות לאתר אינטרנט.

7. רגש

תמונה שמעוררות רגש מושכות יותר. חייבים להתאים את פקטור הרגש לקהל היעד.

לדוגמא:

  • עבור ביגוד כדאי להשתמש בדוגמן/נית או ידוענים
  • בתמונה של חיתולים לתינוקות כמעט תמיד יהיה ילד מחייך
  • ובתמונת פרסומת של סוחר במכונית – תמיד תהיה מכונית נקייה ואטרקטיבית, בדרך כלל מכונית ספורט….

8. היו יצירתיים

בחנו תמונות של פרסומות של שמושכות אותכם/ן, נסו להבין מדוע התמונה מושכת אתכם, וחשבו איך אתם ממנפים את הכיוון כדי לייצר משהו שהוא טוב יותר מהמתחרים.

9. צילום לשיווק דיגיטלי – זכרו שתמונה אחת שווה אלף מילים!!

וזאת ההזדמנות להסביר ללקוחות פוטנציאלים עד כמה אתם טובים / למה כדי לרכוש אצלכם. אל תבזבזו את ההזדמנות!!

התמונה היא הדבר הראשון שהגולשים רואים, ואין לנו הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני…..

הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.

יש לכם שאלות נוספות?

השאירו פרטים ואשוב אליכם.