קידום אורגני בגוגל

מה זה קידום אורגני לאתרים?

קידום אתרים אורגני או Search Engine Optimization, (SEO), הוא מכלול הפעולות שיש לבצע כדי לשפר את דירוג האתר בגוגל. קידום אורגני היא פעילות ארוכה, מכילה מספר רב של שלבים ופרטים. עם זאת – ההשקעה בקידום אורגני תמיד משתלמת!

מדובר על טיפול בעמוד ובתכנים שיש בו, בתמונות, ועוד.

ההמלצה שלנו היא, כשאפשר, להשתדל לבצע קידום אורגני לפני שמבצעים קידום ממומן.

התפיסה הרווחת היא, אצל הגולשים אומרת: אם מגיעים לאתר (שלא דרך מודעה בתשלום) העמוד והאתר טוב יותר, איכותי יותר, אמין יותר וגם אוטנטי יותר.

ארבעת המרכיבים של קידום אורגני:

רלוונטיות העמוד

רלוונטיות עמוד היא מדידת ההתאמה בין מה שהגולש מחפש בזמן הגלישה באינטרנט, לבין מה שהעמוד מכיל.
ככל שהרלוונטית תהייה גבוהה יותר, הסיכוי שגוגל יראה את העמוד שבאתר שלנו לגולש יגדל.
החלק הזה מתבסס על מספר גורמים:

  1. כדי ליצור התאמה גבוהה בין מה השאלה של הגולש לתשובה של העמוד, חשוב להקפיד על:
  2. חקר שוק – כדי להבין את צרכי השוק, ואז להקפיד על תיאור המוצרים או שירותים כך שיתאימו לצרכי השוק.
  3. חקר מתחרים – תמיד טוב לדעת עם מי ומה מתחרים.
  4. ומחקר מילים – כדי לדעת השפה והמושגים שבהם הלקוחות שלנו משתמשים.

בנוסף חשוב להקפיד על קישורים חיצוניים לטקסט שאנחנו כותבים. קישורים הם המלצות של אתרים אחרים על האתר שלך או הרחבת התוכן של האתר שלך.

לקישורים חיצוניים מספר תפקידים:

  • לעזור לגוגל להבין את מהות הקשרים העסקיים של האתר שלך.
  • לעזור לגוגל להבין את איכות הקשרים העסקיים של האתר שלך: ככל שלאתר שלך יש יותר קישורים ומאתרים חזקים יותר, דירוג האתר שלך עולה. לדוגמא – אם באתר של Financial Times מופיעה כתבה על העסק שלך, כנראה שמדובר בעסק רציני והדירוג עולה בהתאם.
  • לגולשים הרבה יותר נוח לגלוש בעמוד שיש בו קישורים רבים וטובים, כמידע משלים למה שמפורט בעמוד.

מהירות גלישה

כלל הפעולות שעושות את האתר מהיר, כדי שהגולש יישאר באתר ולא יטוש את הגלישה באתר שלכם.

נוחות גלישה

זה פרמטר שרלוונטי בעיקר למדידה של גלישה על גבי הטלפון הנייד.

לכאורה, נוחות הוא עניין סובייקטיבי.
עם זאת, ישנם מספר פרמטרים אובייקטיביים שבעזרתם אפשר למדוד את נוחות הגלישה כמו:

  1. גודל פונטים
  2. פונטים קריאים
  3. ניגודיות בין טקסט ורקע
  4. מרחק סביר / נוח בין אלמנטים שונים.
  5. ועוד….

הבנה מעמיקה של הפרמטרים הללו חשובה לשיפור העמוד, התוכן וציון הקריאות של העמוד. עמוד עם ציון קריאות גבוה, מקבל דירוג גבוה יותר על ידי גוגל, ודירוג גבוה יותר משפר את מיקום האתר שלך בגוגל.

חווית המשתמש

חווית המשתמש מתייחס לחוויית הגולש – חווית הלקוח הפוטנציאלי.

כאשר בונים אתר ומעצבים את העמוד והתוכן, חשוב להקפיד שיהיה קל לקרוא באתר, שהטקסט יהיה פשוט וברור. חשוב שהאתר יהיה מהיר – הכול כדי שהלקוחות יאהבו לגלוש בו. 

כמו כן – חשוב לבחור תמונות שיהוו השלמה לטקסט שלצדו. הקפידו להוסיף רק תמונות שבאמת חשוב להוסיף. אל תוסיפו תמונות שלא לצורך.

פן נוסף חשוב מאוד של חווית המשתמש הוא הגלישה בנייד. צריך לזכור שחלק מאוד גדול מהגלישה היום נעשית בנייד, ובנייד, האתר צריך להיות קל וברור לתפעול במסך קטן עם יחס רוחב וגובה צר.

פן נוסף של חווית המשתמש הוא התוכן. התוכן, יחד עם התמונות הוא המסר של האתר לגולשים. לכן חשוב שהתוכן יהיה טוב, איכותי ורלוונטי לעסק שלך.

בנוסף, חשוב לשבץ בתוכן מילות מפתח, כדי שגוגל יבין באיזה תחום אתם עוסקים, ומה ואיך האתר יכול לענות לשאלות של הגולשים.

לרוב, ההגדרות הללו נסתרות מעין הגולש, אבל הן חשובות מאוד לדירוג האתר!! 
ואנחנו כאן בשביל זה!!

כמה עולה קידום אורגני?

אנחנו מציעים שלושה מסלולים

חבילת
"קידום אורגני"

חבילת קידום אתר אינטרנט בסיסית, לשיווק שוטף, לביסוס עסק פעיל.
2,150
  • אופטמיזציית אתר מלאה לשיפור דירוג האתר.
  • ארבעה קישורים חדשים בכל חודש.
  • שני עמודי תוכן חדשים נוספים כל חודש.
  • שיפור מתמיד ועקבי בדף תוצאות החיפוש בגוגל
  • דיווח חודשי.
  • מעוניינים בפרטים נוספים?

חבילת
"קידום אורגני מהיר"

חבילת קידום אתר אינטרנט, לתחומי פעילות חדשים, החבילה הפופולרית ביותר.
2,500
  • אופטימזציית אתר מלאה לשיפר דירוג האתר.
  • חמישה קישורים חדשים כל חודש.
  • שלושה עמודי תוכן חדשים נוספים כל חודש.
  • שיפור מתמיד ומהיר בדף תוצאות החיפוש בגוגל.
  • דיווח חדשי.
  • מעוניינים בפרטים נוספים?
פופולרי

חבילת
"קידום כוכב"

חבילת קידום אורגני מהיר, עם תוצאות מעולות למקרים דחופים ביותר.
3,700
  • אופטמיזציית אתר מלאה לשיפור דירוג האתר.
  • ארבעה קישורים חדשים בכל חודש.
  • ארבעה עמודי תוכן חדשים נוספים כל חודש.
  • שיפור מתמיד ועקבי בדף תוצאות החיפוש בגוגל
  • דיווח חודשי.
  • מעוניינים בפרטים נוספים?

טיפים לשיווק דיגיטאלי

טיפים לצילום אפקטיבי לשיווק דיגיטלי

– השתמשו בתאורה טבעית ככל האפשר – אור שמש רך ומפוזר יוצר אווירה נעימה.

– קומפוזיציה נקייה ופשוטה מושכת יותר – הקפידו שהנושא המרכזי יבלוט.

– צלמו מזוויות ייחודיות שהצופה לא רגיל אליהן – זה מוסיף עניין ומתח ויזואלי.

– השאירו מקום ורווחים במסגרת – אל תמלאו את כל הפריים בתוכן, זה יראה דחוס.

– ערכו ושפרו את התמונות בתוכנות גרפיקה – התאמה נכונה של צבע, בהירות וניגודיות.

הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.
יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!

תוכן עניינים