Picture of הדר הכהן

הדר הכהן

הדר הכהן, מנהל את חברת Hadar Marketing, בעל ניסיון רב ביצירת נוכחות בדיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים וביצירת קהל לקוחות. חברת Hadar Marketing מתאפיינת בשירות אישי, זמינות גבוהה ומעורבת עמוקה בכל שלבי התהליכים. ההצלחה של הלקוח זאת ההצלחה שלנו!

מה זה משפך שיווקי?

תוכן המאמר

מה זה משפך שיווקי ולמה זה חשוב לעסק שלכם?

משפך שיווקי

אם אתם בעלי עסק, ודאי שמעתם את המונח משפך שיווקי. יתכן שלא ממש הבנתם לעומק מה זה אומר.
משפך שיווקי הוא מודל המתאר את המסע שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם עוברים. המודל מתחיל מהרגע שהם לומדים על המוצר או השירות שלכם ועד שהם מבצעים רכישה.

למודל יש מספר שלבים שונים. השלבים צריכים להיות ממוקדים היטב כדי לקדם לקוחות פוטנציאליים לשלב הבא במשפך.

אלו הם כמה מהשלבים העיקריים:

      1. מודעות (Awareness) – השלב הראשוני שבו לקוחות לומדים על קיומו של המוצר או השירות שלכם. השלב הזה יכול להיות ארוך, ובו עוברים מהתעלמות מוחלטת ועד למודעות מלאה לשירותים שאנחנו נותנים.
      2. עניין (Interest) – בשלב הזה גורמים ללקוחות שמתעניינים במוצר שלך, לרצות ללמוד עליו יותר.
      3. רצון (Desire) – כאשר לקוחות מעריכים את הערך של המוצר עבורם, הם מתחילים לרצות לרכוש אותו. חשיפה לסקירות לקוחות חיוביות יכולה לחזק את הרצון הזה.
      4. פעולה (Action) – זהו השלב האחרון. השלב שבו לקוחות שוקלים קניה ומחליטים אם לרכוש את המוצר או השירות שלכם.

    1. חשוב לתכנן היטב את השלבים השונים של קמפיינים שלכם. חשוב ליצור תוכן איכותי שכוללים:

    כדי לעבור משלב לשלב, חשוב להקפיד על:

    • פרסום ממוקד
    • תוכן שיווקי רלוונטי
    • דפי נחיתה משכנעים
    • ועוד

    חשוב לנתח את התוצאות המשפך באופן רציף כדי לשפר את האסטרטגיה. אסטרטגיה נכונה תגרום ללקוחות לעבור משלב לשלב.

    בזכות תובנות נכונות ומדויקות, תוכל להגביר באופן משמעותי את ההמרות ואת התשואה על ההשקעה בשיווק שלכם.

    המלצה שלי:

    חשוב להתייעץ עם מומחה לשיווק. המומחה יעזור לכם ולהחליט איך כדאי לפעול.

    שתף את הפוסט:

    טיפים מקצועיים לשיווק דיגיטאלי

    שלושת הסוגים של פוסטים שעובדים

    סוגי פוסטים שכל שיווק דיגיטלי חייב לכלול:

    פוסטים שיווקיים:

    שמסבירים כמה המוצר או שירות שאותו משווקים הוא איכותי ומתאים למה שהלקוח מחפש.

    פוסטים שנותנים לקורא ערך מוסף:

    אלו הם פוסטים הנותנים לקורא מידע, כדי שהקורא ידע לקבל החלטה. פוסטים מהסוג הזה גורם לקורא לחשוב שהמפרסם אמין ומקצועי, ובעיקר לא "דוחף" מוצר בכל מחיר.

    פוסטים שנוגעים בלב:

    אלו הם פוסטים שמעוררים רגש שלנו כדי שנאהב אותם. מדובר על פוסטים שכוללים משהו מצחיק, או נוף יפה, או גור שמצודד את העין.

    המיקס המומלץ והאפקטיבי ביותר שאני ממליץ הוא: 40% / 40% / 20%. 

    אתן דוגמא שלדעתי מבריקה:

    חברת חשמל מפרסמת עד כמה המוצר שלה טוב (כאילו שיש לנו ברירה..).

    וגם – יחד עם ההלל שהם נותנים למוצר / שירות שלה הם עושים שני דברים נוספים:
    מלמדים אותנו איך לחסוך בחשמל,
    וגם – הפרזנטורים שלהם הם שקע ותקע, שהם בעצם אריק ובנץ מהחבובות של רחוב ההפתעות. כל מי שמשלם חשבון חשמל גדל עליהם, ולכולם יש פינה חמה בלב לחבובות של רחוב ההפתעות…..

     

    הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.
    יש לכם שאלות נוספות? התקשרו אלי עכשיו !

    תוכן המאמר