קידום ממומן

קידום ממומן הוא קידום בעזרת קמפיינים של מודעות פרסומת בתשלום לפייסבוק או לגוגל. קמפיינים אלו הם ממוקדים ומוצגים לקהל הלקוחות רלוונטי לעסק שלך.

משתמשים בקידום ממומן כאשר הקידום האורגני לא מספיק, כשרוצים להגדיל את נפח הפעילות או כשמשיקים מוצר / שירות חדש.

צריך לזכור,

שבעסקים זה בדיוק כמו בספורט:

על הפודיום יש רק מקום ראשון אחד!
ואם רוצים להיות במקום הראשון, צריך להשקיע כדי לקבל אותו!

דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון: אצל המתחרים יושב ברגעים אלו צוות שחושב איך להגיע למקום יותר גבוה, וכדי לא להפסיד, צריך לפעול, מהר וחזק!

שלא כמו קידום אורגני שהוא קידום של אתר, קידום ממומן יכול להיעשות גם לדף נחיתה בלבד.

בעזרת הקידום הממומן בגוגל – העסק שלך גם יופיע בתוצאות החיפוש של מילים או ביטויים המייצגים את המוצרים או השירותים של העסק שלך.

מדוע העסק שלך זקוק לקידום ממומן?

כדי להריץ קידום ממומן, יש צורך בשלושה דברים:

הראשון הוא אתר או דף נחיתה. בשביל זה אנחנו כאן!

השני הוא הגדרה מאוד מדויקת של מה המסר, מה רוצים להציג במודעות ומה המטרה של הקמפיין. בדרך כלל הלקוח יודע מה המטרה הכללית שלו.  אבל בשביל לנהל קמפיין יש צורך בפרטים. בשביל זה אנחנו כאן!

והשלישי הוא תקציב. חשוב לזכור שהוצאות פרסום הוא הוצאה מוכרת. את הגדרת התקציב קובע העסק. אין רף תחתון או עליון לתקציב הפרסום, כל עסק וכל קמפיין לגופו. אנחנו כאן כדי לייעץ.
עם זאת – נהוג לחשוב שככל שהתקציב גדול יותר, התוצאות טובות יותר. אולם, בעזרת ניהול נכון של הקמפיין, אפשר להגיע לתוצאות טובות אף יותר ולחסוך בהוצאות הפרסום. בשביל זה אנחנו כאן!

שלושת שלבי העבודה:

הגדרות הקמפיין

  • מטרת הקמפיין: ההגדרה החשובה ביותר בכל קמפיין.
  • יעדי הקמפיין: תנועות לאתר, לידים, חשיפה ועוד.
  • קהל היעד של הקמפיין: מגדר, אזור גאוגרפי
  • הגדרות ניהוליות מקצועיות, כמו תקציב, פרק הזמן לפרסום, מספר מודעות במקביל, לצורך השוואת ביצועים ועוד.

תכנון המודעה עצמה

טקסט טוב הוא טקסט שמכיל את המילים הנכונות, מושך את תשומת הלב של הגולשים ומעביר את המסר שאותו רוצים להעביר.

ותמונה/ות – תמונה אחת שווה אלף מילים, ראו מאמר בנושא תמונות לאתר אינטרנט.

השקת הקמפיין

  • מעקב אחרי התוצאות
  • הסקת מסקנות
  • תיקונים והתאמות תוך כדי ריצת הקמפיין. אפשר וכדאי להריץ מספר מודעות במקביל, להשוות בינהם, ללמוד ולשפר!

בסופו של דבר, אנחנו כאן בשבילכם!!!

לפרטים נוספים – צרו איתי קשר 055-3070550.

בתמונה רואים מהנדס מול מסך מחשב סוקר גרף ביצועים של שיווק דיגיטלי.

טיפים לשיווק דיגיטאלי

מבנה היררכי של אתר אינטרנט

מבנה היררכי מומלץ של אתר אינטרנט כולל את הרכיבים הבאים:

  • עמוד הבית: דף הבית הוא הדף הראשון שכל משתמש רואה כשהוא מגיע לאתר. הוא צריך לספק תמצית של כל התוכן והשירותים המוצעים באתר.
  • תפריט ראשי: תפריט ראשי הוא הדרך שבה משתמשים עוברים בין עמודים שונים באתר. הוא צריך להיות ברור וקצר, ולכלול קישורים לכל התוכן החשוב ביותר באתר.
  • עמודים פנימיים: עמודים פנימיים הם העמודים שמכילים את התוכן המרכזי של האתר. הם צריכים להיות מסודרים בצורה הגיונית, ולכלול כותרות וכותרות משנה כדי לעזור למשתמשים למצוא את המידע שהם מחפשים.
  • פוסטים: לאתרי תדמית מומלץ להוסיף פוסטים באופן תדיר. פרסום של פוסטים, מאותת לגוגל שהאתר חי ורלוונטי, מעלה את ציון העמוד ומגדיל את הסיכוי שהעמוד יוצג לגולש באינטרנט.

על ידי יצירת מבנה היררכי טוב לאתר שלכם, תוכלו ליצור אתר שקל לקרוא ולעיכול, ויספק למשתמשים את המידע שהם צריכים.

הטיפ מיועד לבעלי עסקים, שרוצים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יהיה אפקטיבי.
יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!

תוכן עניינים